Co kupic - Urzadzenie wielofunkcyjne atramentowe

Data: 2012-03-11 17:34:52
Autor: Yakhub
Co kupic - Urzadzenie wielofunkcyjne atramentowe
W liście datowanym 11 marca 2012 (16:28:40) napisano:

Potrzebuje kupic urzadzenie wielofunkcyjne (skaner + drukarka atramentowa +
kopiarka).
- niedrogie 200-300zł,
- mozliwosc napelniania tuszy strzykawka w domowych warunkach (bez zadnych
chipow uniemozliwiajacych napelnianie),
- raczej HP
- latwe do kupienia od reki np. w hipermarkecie

Czemu HP i czemu strzykawką?!
Polecam  urządzenia  Brothera  -  nie  trzeba  się  paprać  z  żadnymi
strzykawkami, po prostu kupujesz zamienniki kałamarzy za <10zł.

Wady: wolny wydruk, brzydko drukuje zdjęcia.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2012-03-11 19:34:10
Autor: Animka
W dniu 2012-03-11 17:34, Yakhub pisze:
Wady: wolny wydruk, brzydko drukuje zdjęcia.

Nie mam porównania z innymi drukarkami oprócz Lexmarka. Jakość zdjęcia zależy od jakości tuszu i odpowiedniej konfiguracji (ustawienia kolorów) oraz od papieru.
Mnie tam ładnie drukuje zdjęcia. Tylko pewnie moja drukarka Brother to inny model niż Ty masz.

--
animka

Co kupic - Urzadzenie wielofunkcyjne atramentowe