Co kupić do 4000 tysięcy

Data: 2009-05-25 14:11:04
Autor: kamil
Co kupić do 4000 tysięcy

<frame.relay.x25@gmail.com> wrote in message news:d13d8cb4-a2fb-4e82-bd27-35c8267fc807o30g2000vbc.googlegroups.com...
Witam,

Witaj,

Zamieżam kupić swój pierwszy samochód. Fundusze mam ograniczone, a nie
chce brać w kredycie. co radzicie do 4 tysięcy plnów? Moje wymagania
to: w miarę wygodne, 4-5 drzwiowe, najlepiej w dizlu, chętnie z klimą
w standarcie i przedewszystkiem nieazawodne. Aha, wykluczam wynalazki
typu dacia, skoda albo inne deawoo. Wiem, że 4 tys to dużo nie jest,
ale mimo wszystko chcę coś trochę bardziej prestizowego (trzeba się
szanować, co nie?).

Rower. Nie mylic z Roverem!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-25 16:22:08
Autor: Arek M
Co kupić do 4000 tysięcy

[...]

Za 4000 PLN ???? :)
To najwyzej porządne koła do tego roweru ;)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM/305Nm

Co kupić do 4000 tysięcy