Co kupić do 4000 tysięcy

Data: 2009-05-26 23:11:21
Autor: Michał
Co kupić do 4000 tysięcy
Zamie=BFam kupi=E6 sw=F3j pierwszy samoch=F3d. Fundusze mam ograniczone, a =
nie
chce bra=E6 w kredycie. co radzicie do 4 tysi=EAcy pln=F3w? Moje wymagania
to: w miar=EA wygodne, 4-5 drzwiowe, najlepiej w dizlu, ch=EAtnie z klim=B1
w standarcie i przedewszystkiem nieazawodne. Aha, wykluczam wynalazki
typu dacia, skoda albo inne deawoo. Wiem, =BFe 4 tys to du=BFo nie jest,
ale mimo wszystko chc=EA co=B6 troch=EA bardziej prestizowego (trzeba si=EA
szanowa=E6, co nie?).

z aut które jeszcze dobrze jeżdzą to
(4k pln, klimatroniki i bajery):

-lancia k moooooże
-zajechany xedos9
-renault safrane
-hmm... merc w140 już się da ?
-bmw5 roczniki koło 92 (tylko to już stare i złe!!!!)

nie będą to już zlomy, tylko pojedyńcze części mogą przekroczyć wartość auta, ale równie dobrze przwie nic nie wkłądając można zrobić 30kkm.

nie wiem czy były we wszystkich diesle - raczej nie.

pozdrawiam.

--

Co kupić do 4000 tysięcy