Co kupiæ pod kategorie B1?

Data: 2011-09-21 13:03:52
Autor: Yoda
Co kupiæ pod kategorie B1?
Jakim autem mo¿na je¼dziæ maj±c kat. B1?
Chodzi mi o markê i model.

Pozdrawiam

Data: 2011-09-21 08:57:27
Autor: ten_glupi_uczen
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
Chodzi mi o mark i model.

Już panowie pisali jakie modele są na tę kategorię prawa jazdy

Data: 2011-09-21 11:35:46
Autor: made myself
Co kupiæ pod kategorie B1?
Yoda <spam@nospam.pl> napisa³(a):
Jakim autem mo¿na je¼dziæ maj±c kat. B1?
Chodzi mi o markê i model.

Je¼dzi³em kiedy¶ takim wynalazkiem, który nazywa³ siê Ligier Nova i mo¿na nim
by³o je¼dziæ w³a¶nie na B1. W Polsce sprzedawa³ to Emil Frey, czyli mo¿na by³o
to cudo kupiæ w salonie Subaru (przynajmniej w Krakowie).
Ale zdecydowanie nie polecam. Wspominaj±c to auto zawsze mam przed oczyma
scenê z Apocalypse Now: "The horror... The horror..."

--
Pozdrawiam,
made_myself

Data: 2011-09-21 13:33:36
Autor: !sp
Co kupiæ pod kategorie B1?

U¿ytkownik "Yoda" <spam@nospam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5cgal$s2n$1news.onet.pl...
Jakim autem mo¿na je¼dziæ maj±c kat. B1?
Chodzi mi o markê i model.

http://www.motoforum.pl/22/ligier.html

albo jaki¶ przerobiony smart, maluch itp.
http://www.samochodymadeinpoland.fora.pl/fiat-126p,15/colo-czyli-kabriolet-na-bazie-malucha,3430.html
http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=7850

Data: 2011-09-21 13:40:14
Autor: !sp
Co kupiæ pod kategorie B1?

http://www.autab1.pl/sprawdz_model.html

Data: 2011-09-21 14:51:13
Autor: !sp
Co kupiæ pod kategorie B1?

U¿ytkownik "Yoda" <spam@nospam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Jakim autem mo¿na je¼dziæ maj±c kat. B1?
Chodzi mi o markê i model.

http://forumprawne.org/prawo-wykroczen/138323-auta-na-b1-patos-prawny-karalnosc-itd.html
- Jawa Chic
- Jawa Roadster 500
- Secma Fun Tech 340
- Secma Fun Extrem
- Secma Fun Runner
- Microcar MC1
- Microcar MC2
- Aixam A.751
- Aixam A.741
- Aixam Crossline
- Chatenet Barooder
- JDM Albiza
- Casalini Ydea
- Colo Cabrio
- Colo Sport
- Bellier Divane II
- Bellier Opale
- CMC Gipsy
- Effedi Maranello
- Giottline Ginko
- Grecav Eke
- Ligier Xtoo
- Piaggio m500

Data: 2011-09-21 15:34:59
Autor: Lewis
Co kupić pod kategorie B1?
W dniu 2011-09-21 14:51, !sp pisze:

Użytkownik "Yoda" <spam@nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Jakim autem można jeździć mając kat. B1?
Chodzi mi o markÄ™ i model.

[...]

Tak się zastanawiam dlaczego wprowadzono takie coś jak kategorię B1 i auta jak powyżej?
Wiadomo że Å›wieży kierowca z zaÅ‚ożenia może uczestniczyć w wiÄ™kszej iloÅ›ci kolizji/wypadków a jazda takim maÅ‚ym kurduplem i ewentualna kolizja nawet przy znikomej prÄ™dkoÅ›ci może powodować poważne obrażenia a nawet i zgon, nie mówiÄ…c już o wypadku gdzie to nie mÅ‚ody kierowca zawini a jakiÅ› inny uzyszkodnik  wpakuje siÄ™ w to maÅ‚e pierdzikółko jakimÅ› SUV-em...

W życiu nie pozwolę swoim dzieciom na podróżowanie czymś takim.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-09-21 15:42:28
Autor: janko walski
Co kupić pod kategorie B1?
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j5cp67$t7h$1news.onet.pl...

[...]

Bo decydują o tym politycy, którzy zamiast mózgu mają obornik :)

Data: 2011-09-22 21:47:09
Autor: vvvvvv
Co kupić pod kategorie B1?
Użytkownik "janko walski" <janko_walski@onet.com.pl> napisał w wiadomości news:j5cpkg$umu$1news.onet.pl...
Bo decydują o tym politycy, którzy zamiast mózgu mają obornik :)

uważaj, bo za obrazę obornika zostaniesz osądzony w trybie wyborczym!

Data: 2011-09-21 16:18:13
Autor: to
Co kupiæ pod kategorie B1?
begin Lewis
Tak siÄ™ zastanawiam dlaczego wprowadzono takie coÅ› jak kategoriÄ™ B1 i
auta jak powyżej?
Wiadomo że świeży kierowca z założenia może uczestniczyć w większej
ilości kolizji/wypadków a jazda takim małym kurduplem i ewentualna
kolizja nawet przy znikomej prędkości może powodować poważne obrażenia a
nawet i zgon

Oto właśnie chodzi, żeby dzieciak nikogo nie zabił. Chcesz nastolatkowi, który nie ponosi w zasadzie odpowiedzialności za swoje czyny dać dwutonowe auto rozwijające 250 km/h?

Data: 2011-09-21 20:08:43
Autor: Lewis
Co kupić pod kategorie B1?
W dniu 2011-09-21 18:18, to pisze:
[...]

dwutonowe auto rozwijajÄ…ce 250 km/h?

Dwu tonowe zdecydowanie tak, rozwijajÄ…ce 250km/h zdecydowanie nie.
Np takie stare merce mające pod maską 2 litrowe klekoty mające po 70 zdechłych koni zdadzą egzamin.

Kogoś zabić to można i rowerem, chodzi o to żeby dzieciak nie zginął jak go mocniej przetrąci jakaś nieuważna osoba w wielkim SUVie co to jej wszystko wolno.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-09-21 18:56:58
Autor: to
Co kupiæ pod kategorie B1?
begin Lewis
Kogoś zabić to można i rowerem, chodzi o to żeby dzieciak nie zginął jak
go mocniej przetrąci jakaś nieuważna osoba w wielkim SUVie co to jej
wszystko wolno.

IMHO prawko na cokolwiek cięższego powinno być od 18 -- tak jak i odpowiedzialność. Ligier to i tak za dużo jak dla szesnastolatka. Można tym sporo szkód narobić i kto za to odpowie? No i Twój argument jest trochę dziwny, bo bez wątpienia takie autko jest bezpieczniejsze niż rower czy skuter, a więc komunikacyjne alternatywy dla nastolatka.

Data: 2011-09-21 21:12:39
Autor: Lewis
Co kupić pod kategorie B1?
W dniu 2011-09-21 20:56, to pisze:
begin Lewis

[...]

Chodzi mi o zasadność kategorii B1. Sprawa jest chyba prosta, kolejne pieniążki do budżetu za szkolenia i egzaminy. Prawko powinno być w zależności od badań psychologicznych, jeden człowiek w wieku 16 lat będzie daleko bardziej rozwinięty i odpowiedzialny niż inny w wieku 20...
Owszem skuter i rower to też nic bezpiecznego ale rowerem jednak jeździ się już trochę poza drogą.

Druga sprawa że takie prawa jazdy to chyba są bardziej potrzebne na wsiach i innych małych miastach gdzie komunikacja miejska nie istnieje a dotrzeć wszędzie trzeba niż w wielkich aglomeracjach gdzie są tramwaje, autobusy, metro itd...

Tak więc wrzucanie wszystkich do jednego wora nie ma sensu.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-09-21 19:35:51
Autor: to
Co kupiæ pod kategorie B1?
begin Lewis
[...]

Chodzi o odpowiedzialność. Nastolatek nie ponosi praktycznie żadnej, jeśli chodzi o czyny nieumyślne w każdym razie. Jak kogoś rozjedzie to jakie konsekwencje poniesie? W najlepszym razie dostanie kuratora czy coś takiego...

[...]

Tam raczej lepiej sprawdzi się skuter. Ta kategoria jest chyba głównie dla rozwydrzonych dzieci bogatych rodziców, których stać na wyłożenie kilkudziesięciu tys. na takie gówienko, żeby "pociecha" pojeździła tym dwa lata do pełnoletności.

Data: 2011-09-21 16:31:26
Autor: Gregorius
Co kupić pod kategorie B1?
W dniu 2011-09-21 15:34, Lewis pisze:

[...]
nawet i zgon, nie mówiąc już o wypadku gdzie to nie młody kierowca
zawini a jakiś inny uzyszkodnik wpakuje się w to małe pierdzikółko
jakimÅ› SUV-em...

W życiu nie pozwolę swoim dzieciom na podróżowanie czymś takim.

Głodu i wojen nie ma to trzeba jakoś wspomóc selekcję naturalna wśród młodych osobników, zanim zdążą przekazać gen głupoty przyszłym pokoleniom. ;)

--
Gregorius

Data: 2011-09-22 07:06:54
Autor: Tomek
Co kupić pod kategorie B1?
W dniu 2011-09-21 15:34, Lewis pisze:

W życiu nie pozwolę swoim dzieciom na podróżowanie czymś takim.

Ale nie rozpatruj tego w kategorii samochodu - to jest obudowany czterokołowy skuter.

Data: 2011-09-25 12:55:24
Autor: Yakhub
Co kupić pod kategorie B1?
W liście datowanym 21 września 2011 (15:34:59) napisano:

Tak się zastanawiam dlaczego wprowadzono takie coś jak kategorię B1 i auta jak powyżej?

jazdy na wózek inwalidzki.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2011-09-21 16:16:39
Autor: kamil d
Co kupiæ pod kategorie B1?
W dniu 2011-09-21 13:03, Yoda pisze:
Jakim autem mo¿na je¼dziæ maj±c kat. B1?
Chodzi mi o markê i model.

Z tego co widaæ na Allegro: Daihatsu Cuore, Seat Arosa, Toyota Aygo/iQ, Peugeot 107, Suzuki Swift, Smart i jeszcze kilka innych.
http://tiny.pl/h1qlj

Nie wnikam w legalno¶æ ;)

--
kamil d

Data: 2011-09-22 00:59:17
Autor: Tomasz Pyra
Co kupiæ pod kategorie B1?
W dniu 2011-09-21 16:16, kamil d pisze:
[...]

No najwiêkszy na B1 jaki widzia³em na w³asne oczy to by³o Punto II (realna masa wg ENCAP to 919kg), a s³ysza³em ¿e kto¶ Astrê G tak zarejestrowa³ (realne 1100kg).
Chocia¿ ten Seat te¿ pewnie z 850kg wa¿y :)

Wychodzi ¿e tylna kanapa w tych samochodach wa¿y kilkaset kg :)

Data: 2011-09-22 06:20:27
Autor: Grejon
Co kupiæ pod kategorie B1?
W dniu 2011-09-22 00:59, Tomasz Pyra pisze:

Wychodzi ¿e tylna kanapa w tych samochodach wa¿y kilkaset kg :)

A zbiornik paliwa ma 100 l i ko³o zapasowe wa¿y 150? :)

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-22 12:35:09
Autor: MadMan
Co kupiæ pod kategorie B1?
Dnia Wed, 21 Sep 2011 16:16:39 +0200, kamil d napisa³(a):

Suzuki Swift

Masa w³asna Swifta z 95 roku to minimum 730 kg. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-09-21 17:37:48
Autor: Dysiek
Co kupiæ pod kategorie B1?
Jakim autem mo¿na je¼dziæ maj±c kat. B1?
Chodzi mi o markê i model.

Sasiad ma dla dzieciaka Daihatsu Cuore (kopia Nissana Micry).

Dysiek

Data: 2011-09-21 22:21:50
Autor: Cavallino
Co kupiæ pod kategorie B1?
U¿ytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5d0cj$712$1inews.gazeta.pl...
Jakim autem mo¿na je¼dziæ maj±c kat. B1?
Chodzi mi o markê i model.

Sasiad ma dla dzieciaka Daihatsu Cuore (kopia Nissana Micry).

Zdecydowanie pomyli³o Ci siê z Suzuki Alto.

Data: 2011-09-21 21:19:22
Autor: to
Co kupiæ pod kategorie B1?
begin Cavallino
Sasiad ma dla dzieciaka Daihatsu Cuore (kopia Nissana Micry).

Zdecydowanie pomyliło Ci się z Suzuki Alto.

ty jesteÅ› ten alto ???/ czy kto !!1/? :zdziwko:

Data: 2011-09-22 06:17:20
Autor: Dysiek
Co kupiæ pod kategorie B1?
Sasiad ma dla dzieciaka Daihatsu Cuore (kopia Nissana Micry).

Zdecydowanie pomyli³o Ci siê z Suzuki Alto.

http://www.daihatsu.co.zw/coure.htm

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/K11-SR.jpg

Dla mnie z wygladu sa prawie indetyczne.

Dysiek

Data: 2011-09-21 22:39:26
Autor: Alex81
Co kupiæ pod kategorie B1?
On 22 Wrz, 06:17, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

> Zdecydowanie pomyli o Ci si z Suzuki Alto.

http://www.daihatsu.co.zw/coure.htm

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/K11-SR.jpg

Dla mnie z wygladu sa prawie indetyczne.

Nie, nie sa identyczne. Sa wrecz diametralnie rozne. Cuore jest
wyraznie mniejsze i - w tamtej generacji - wygladem i rozmiarami bylo
stylizowane na pierwsze Mini. Do tego Daihatsu jest wlasnoscia Toyoty
i jest z nia mocno zwiazane, hmm, mechanicznie. Aktualne modele to tak
naprawde wariacje nt. Yarisa (Sirion), bB (Materia) i innych.

--
pzdr
Alex

Data: 2011-09-22 08:02:53
Autor: Cavallino
Co kupiæ pod kategorie B1?
U¿ytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5ecsm$b8t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gabaryty te¿ maj± identyczne?
Czy nigdy w ¿yciu nie widzia³e¶ Cuore w realu?

Ono jest o numer mniejsze - Micra to klasa B.

Data: 2011-09-22 02:57:11
Autor: Staszek Sosenko
Co kupiæ pod kategorie B1?

U¿ytkownik "Yoda" <spam@nospam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5cgal$s2n$1news.onet.pl...
Jakim autem mo¿na je¼dziæ maj±c kat. B1?
Chodzi mi o markê i model.

Caterham Superlight R500

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-09-23 08:05:19
Autor: MadMan
Co kupiæ pod kategorie B1?
Dnia Thu, 22 Sep 2011 02:57:11 +0200, Staszek Sosenko napisa³(a):

Jakim autem mo¿na je¼dziæ maj±c kat. B1?
Chodzi mi o markê i model.

Caterham Superlight R500

Hehe, mocne, tym bardziej ¿e pasuje :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-09-23 12:05:35
Autor: Staszek Sosenko
Co kupiæ pod kategorie B1?

U¿ytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l51arzarmvxf.dlgrower.power.pl...
Dnia Thu, 22 Sep 2011 02:57:11 +0200, Staszek Sosenko napisa³(a):

Jakim autem mo¿na je¼dziæ maj±c kat. B1?
Chodzi mi o markê i model.

Caterham Superlight R500

Hehe, mocne, tym bardziej ¿e pasuje :)

Niejednokrotnie pisa³em ju¿ o kretyni¼mie, jaki tkwi w przepisach dotycz±cych kategorii B1. Nie negujê, ¿e powinien istnieæ rodzaj prawa jazdy na jakie¶ pierdzikó³ka dla ma³olatów, ale co za debil wymy¶li³, ¿eby jedynym kryterium, jakie ma spe³niaæ samochód dla tej kategorii by³a masa w³asna?! Absurd!

BTW - parametry Caterhama:
moc: 266KM
0-100km/h: 2,9 sek.
V-max: 241km/h
Masa w³asna: 506kg

525KM na tonê!!! I tym mo¿e OFICJALNIE je¼dziæ szesnastolatek...

Data: 2011-09-23 23:22:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co kupić pod kategorie B1?

Dnia Thu, 22 Sep 2011 02:57:11 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):

Jakim autem można jeździć mając kat. B1?
Chodzi mi o markÄ™ i model.

Caterham Superlight R500

Hehe, mocne, tym bardziej że pasuje :)

Niejednokrotnie pisałem już o kretyniźmie, jaki tkwi w przepisach
dotyczących kategorii B1. Nie neguję, że powinien istnieć rodzaj prawa
jazdy na jakieś pierdzikółka dla małolatów, ale co za debil wymyślił,
żeby jedynym kryterium, jakie ma spełniać samochód dla tej kategorii
była masa własna?! Absurd!

BTW - parametry Caterhama:
moc: 266KM
0-100km/h: 2,9 sek.
V-max: 241km/h
Masa własna: 506kg

525KM na tonÄ™!!!

Fakt, szałowa zabawka.

I tym może OFICJALNIE jeździć szesnastolatek...

Nie tyle jeździć, co pojechać. Prawdopodobnie "ino raz".

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-09-27 11:46:11
Autor: Maciek Dziekan
Co kupiæ pod kategorie B1?
Ja polecam kupic auto Fiat 125p

Data: 2011-09-22 08:04:41
Autor: Julian Prolejko
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

Witam, tu będzie wszystko co pan potrzebuje:
http://www.forumsamochodowe.pl/prawo-jazdy-b1-jakimi-autami-mozna-jezdzic-vt3678.htm

Data: 2011-09-22 08:34:50
Autor: ann96
Co kupiæ pod kategorie B1?
On 22 Wrz, 17:04, Julian Prolejko <jprole...@gmail.com> wrote:
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:

> Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
> Chodzi mi o mark i model.

> Pozdrawiam

Witam, tu bêdzie wszystko co pan potrzebuje:http://www.forumsamochodowe..pl/prawo-jazdy-b1-jakimi-autami-mozna-jez...

Mo¿e hulajnogê?

__
Seventeen = nr16ib

Data: 2011-09-22 08:35:40
Autor: ann96
Co kupiæ pod kategorie B1?
On 22 Wrz, 17:04, Julian Prolejko <jprole...@gmail.com> wrote:
> [...]

16ib

Data: 2011-09-22 08:38:12
Autor: ann96
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

HulajnogÄ™.

16ib

Data: 2011-09-23 12:54:40
Autor: 4CX250
Co kupić pod kategorie B1?
Użytkownik <ann96@interia.eu> napisał w wiadomości news:305a75ba-12fb-4ca6-ab89-05bf89e0ab2cm38g2000vbn.googlegroups.com...
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

HulajnogÄ™.

Musiałeś aż trzy razy się spuszczać?

Data: 2011-09-22 11:44:52
Autor: Mateusz Muchowski
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

Polecam Gallardo LP570-4 Superleggera 2010r. :D
Pozdrawiam. 1B nr.19

Data: 2011-09-22 11:55:07
Autor: Mateusz Muchowski
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

Polecam Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera :D
Pozdrawiam. 1B nr.19

Data: 2011-09-22 20:59:37
Autor: MadMan
Co kupiæ pod kategorie B1?
Dnia Thu, 22 Sep 2011 11:55:07 -0700 (PDT), Mateusz Muchowski
napisa³(a):

Jak go odchudziæ z 1340 do 550 kg?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-09-22 23:44:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Co kupić pod kategorie B1?
napisał(a):

Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

Polecam Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera :D

Jak go odchudzić z 1340 do 550 kg?

Oczekujesz takiej wiedzy od 1-klasisty jakiegoś liceum z przygłupim belfrem od "informatyki"?

Data: 2011-09-22 12:19:58
Autor: Ulf
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

Polecam Secma Fun Tech 340. Trudno dostępny w Polsce ale warto.
Pozdrawiam.
1B nr.19

Data: 2011-09-22 12:23:33
Autor: Ulf
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

Polecam Secma Fun Tech 340. Niestety trudno kupić go w Polsce.
Pozdrawiam.
1B nr.19

Data: 2011-09-22 12:30:59
Autor: MadMan
Co kupiæ pod kategorie B1?
Dnia Wed, 21 Sep 2011 13:03:52 +0200, Yoda napisał(a):

Jakim autem mo¿na je¼dziæ maj±c kat. B1?
Chodzi mi o markê i model.

Fiat 500, ten stary. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-09-23 06:55:53
Autor: Oreł Borubar
Co kupić pod kategorie B1?
On Sep 21, 1:03 pm, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam
Polecam Fiata PandÄ™.

1B nr 31

Data: 2011-09-23 15:02:06
Autor: fabregas243
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

Kup Malucha 126-p z promocji ;)
Pozdrawiam ;)
Klasa 1b numer 26

Data: 2011-09-24 02:28:13
Autor: Justyna Gołuńska
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

Tu jest lista aut seryjnie produkowanych nie przekraczajÄ…cych 550kg:
[...]
Giottline Ginko Grecav Eke Ligier Xtoo Piaggio m500 Tasso Bingo

Pozdrawiam-- Justyna 1b, numer 7

Data: 2011-09-25 09:06:33
Autor: Krzysztof Kloska
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

Witam.

Samochody którymi można jeździć posiadając prawo jazdy kat. B1 to :

-Daihatsu Cuore
-Citroen C1
-Daewoo Matiz
-Daewoo Tico
-Daihatsu Trevis
-Fiat 126p
-Fiat Cinquecento
-Fiat Panda
-Fiata Seicento
-Ford Ka
-Kia Picanto
-Nissan Micra
-Peugeot 107
-Renault Twingo
-Smart Fortwo
-Smart Roadster
-Suzuki Alto
-Suzuki Swift

Mam nadzieję ze pomogłem ;) Pozdrawiam.

Data: 2011-09-25 18:31:15
Autor: Grejon
Co kupiæ pod kategorie B1?
[ciach idiotyzmy]

Zajebi¶cie pomog³e¶...

Data: 2011-09-25 09:12:48
Autor: Krzysztof Kloska
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

Witam.

Samochody dla kat. B1 to:

Data: 2011-09-25 13:07:32
Autor: Klema Jachimowicz
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

Witam :)
Moja propozycja na samochód dla kategorii B1 to SMART FORTWO
samochodzik Å‚adny i zgrabny :)

Pozdrawiam :)

Data: 2011-09-25 22:18:11
Autor: Grejon
Co kupiæ pod kategorie B1?
W dniu 2011-09-25 22:07, Klema Jachimowicz pisze:

Witam :)
Moja propozycja na samochód dla kategorii B1 to SMART FORTWO
samochodzik ³adny i zgrabny :)

Pozdrawiam :)

Kurwa maæ, zamiast trollowaæ, to mo¿e by¶ ³askawie zerkn±³ co to jest kategoria B1...

Data: 2011-09-25 13:18:24
Autor: Maciek Biesek
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

Witam ,  wydajÄ™ mi siÄ™ że dobrym samochodem pod kategorie B1 bÄ™dzie
Nissan Micra . Pozdrawiam

Data: 2011-09-25 13:42:34
Autor: Klema Jachimowicz
Co kupić pod kategorie B1?
On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@nospam.pl> wrote:
Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
Chodzi mi o mark i model.

Pozdrawiam

Witam :)
Moja propozycja na samochód dla kategorii B1 to Citroen C1

Data: 2011-09-25 14:45:32
Autor: ggfr1
Co kupić pod kategorie B1?
Witam

Ja polecam jakiś mały samochodzik, skoro wymagania ograniczają się
tylko do wagi poniżej 550 kg to fiat 126 p w wersji odchudzonej będzie
idealny. Brak tylnej kanapy może i jest jakimś minusem ale klimat tego
samochodu rekompensuje nam wszelkie minusy

Pozdrawiam Ola Biesek ;)

Data: 2011-09-27 11:09:34
Autor: szymon fryca
Co kupić pod kategorie B1?