Co kupić pod kategorie B1?

Data: 2011-09-21 17:37:48
Autor: Dysiek
Co kupić pod kategorie B1?
Jakim autem można jeździć mając kat. B1?
Chodzi mi o markę i model.

Sasiad ma dla dzieciaka Daihatsu Cuore (kopia Nissana Micry).

Dysiek

Data: 2011-09-21 22:21:50
Autor: Cavallino
Co kupić pod kategorie B1?
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:j5d0cj$712$1inews.gazeta.pl...
Jakim autem można jeździć mając kat. B1?
Chodzi mi o markę i model.

Sasiad ma dla dzieciaka Daihatsu Cuore (kopia Nissana Micry).

Zdecydowanie pomyliło Ci się z Suzuki Alto.

Data: 2011-09-21 21:19:22
Autor: to
Co kupić pod kategorie B1?
begin Cavallino
Sasiad ma dla dzieciaka Daihatsu Cuore (kopia Nissana Micry).

Zdecydowanie pomyliło Ci się z Suzuki Alto.

ty jesteś ten alto ???/ czy kto !!1/? :zdziwko:

Data: 2011-09-22 06:17:20
Autor: Dysiek
Co kupić pod kategorie B1?
Sasiad ma dla dzieciaka Daihatsu Cuore (kopia Nissana Micry).

Zdecydowanie pomyliło Ci się z Suzuki Alto.

http://www.daihatsu.co.zw/coure.htm

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/K11-SR.jpg

Dla mnie z wygladu sa prawie indetyczne.

Dysiek

Data: 2011-09-21 22:39:26
Autor: Alex81
Co kupić pod kategorie B1?
On 22 Wrz, 06:17, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

> Zdecydowanie pomyli o Ci si z Suzuki Alto.

http://www.daihatsu.co.zw/coure.htm

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/K11-SR.jpg

Dla mnie z wygladu sa prawie indetyczne.

Nie, nie sa identyczne. Sa wrecz diametralnie rozne. Cuore jest
wyraznie mniejsze i - w tamtej generacji - wygladem i rozmiarami bylo
stylizowane na pierwsze Mini. Do tego Daihatsu jest wlasnoscia Toyoty
i jest z nia mocno zwiazane, hmm, mechanicznie. Aktualne modele to tak
naprawde wariacje nt. Yarisa (Sirion), bB (Materia) i innych.

--
pzdr
Alex

Data: 2011-09-22 08:02:53
Autor: Cavallino
Co kupić pod kategorie B1?
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:j5ecsm$b8t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gabaryty też mają identyczne?
Czy nigdy w życiu nie widziałeś Cuore w realu?

Ono jest o numer mniejsze - Micra to klasa B.

Co kupić pod kategorie B1?