Co kupić (temat rzeka)

Data: 2011-04-26 01:01:56
Autor: =Marcos=
Co kupić (temat rzeka)
1) Coś co nie jest wołowate. Szukam z litrażem >= 1.4l

No fajnie, że patrzysz na Yaris i Avensis z litrażem 1.4. Jedno to będzie rakieta, drugie to będzie traktor. A dlaczego bez Corolli, jeśli akurat te dwa?

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-04-26 01:07:12
Autor: Tomasz bla Fortuna
Co kupić (temat rzeka)
Dnia Tue, 26 Apr 2011 01:01:56 +0200
"=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał(a):

> [...]

No fajnie, że patrzysz na Yaris i Avensis z litrażem 1.4. Jedno to
będzie rakieta, drugie to będzie traktor. A dlaczego bez Corolli,

Chyba mam kiepski odbiór wnętrza Corolli (Nie żebym odbierał Yaris
jakoś rewelacyjnie lepiej, ale zasadniczo mi się podoba). Corollę ma
ktoś w rodzinie i nigdy jakoś mi nie siadła. Odnotowuję uwagę dot. 1.4 i Avensis. ;)

Siedziałem już w Seatach i Fiatach w ramach małej turystyki salonowej,
powybieram się znowu obejrzeć resztę opcji.

Coś czego nie dodałem do pierwotnego posta:
Rocznie chyba nie przekroczę 10000km. Będą zdecydowanie wypady na trasę,
ale pewnie przeważająco ruch po mieście i Śląsku.

pzdr,
--
Tomasz bla Fortuna
jid: bla(at)af.gliwice.pl