Co kupic za mał± kase

Data: 2012-06-30 21:22:46
Autor: xaroon665
Co kupic za mał± kase
Witam. ja widzicie wakacje się zaczynaj± szkoły nie ma robota czeka, wszak trza co zarobić :D postanowilem sobie ze jezeli nazbieram ok 2000 zl/2500 to co moglbym za to kupic ??? interesuje mnie m.in jakis fajny motorek lub quad. tez rozmiary niezbyt wielkie motora gdyż mam dopiero 14 lat takze wzrost ogranicza :D licze na szybko i sensown± odpowiedĽ :)
Pozdrawiam --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-06-30 23:56:22
Autor: erg
Co kupic za mał± kase

Użytkownik "xaroon665" <damian22-11@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:eecaf502aed389b0af01879ef650f371$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Na szybko odpowiedz ?

Na szybko, to moge poradzic zebys sie zglosil do uzytkownika Lovtza na priv i GG, on sie zna to
pomoze.
Tu jest jego profil: http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=93

Eryk

Data: 2012-07-01 01:53:22
Autor: __Maciek
Co kupic za mał± kase
Sat, 30 Jun 2012 23:56:22 +0200 "erg" <nicdomnie@niepiszcie.pl>
napisał:

Na szybko, to moge poradzic zebys sie zglosil do uzytkownika Lovtza na priv i GG, on sie zna to

A może faktycznie zamiast tego, lepiej byłoby wklejać informację gdzie
go¶ć się znalazł i jakie panuj± tu zasady? Jakie¶ linki do FAQ, do
netetykiety, u¶wiadomienie co to jest Usenet, że nie jest czę¶ci±
sikacza itp.? Może kto¶ zredaguje tak± "Standardow± OdpowiedĽ Grupy"
dla gimbusów z sikacza?

Nie żebym popierał sikacza, ale takie odpowiedzi jak Twoja faktycznie
nic nie dadz±. Lovtza i tak nie odczepi swojego portaliku od grupy.
Już sensowniejsza byłaby interwencja u adminów usenetu, albo
postawienie jakiego¶ cancelbota.

Data: 2012-07-01 09:35:50
Autor: Ivam
Co kupic za mał± kase
Użytkownik "__Maciek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mi3vu71f6rbl43r9tssvcndc7hjq1ucfug@4ax.com...
Nie żebym popierał sikacza, ale takie odpowiedzi jak Twoja faktycznie
nic nie dadz±.

Tutaj sie zgadzam - koles napisal prawie poprawnie (a juz na 100% zrozumiale), nie wiem jaki sens go zlewac, jesli widac ze sa jakies szanse na zreformowanie.

Lovtza i tak nie odczepi swojego portaliku od grupy.
Już sensowniejsza byłaby interwencja u adminów usenetu, albo
postawienie jakiego¶ cancelbota.

Byla taka propozycja, ale spotkala sie z oporem grupy - wiekszosc twierdzila, ze posty sikacza sa niegrozne, czasem zabawne, a lovca to spoko koles i niewiadomo co od niego chcemy. W ogole jak chcesz znac cala sprawe od zarania dziejow to szukaj starych postow Arniego.

A cancelbot OIDP nawet przez chwile tu byl - Newrom wtedy mial w stopce "admini tego foruma sa super", czy jakos tak;)

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upo¶ledzonych Umysłowo

Data: 2012-07-01 15:11:11
Autor: __Maciek
Co kupic za mał± kase
Sun, 1 Jul 2012 09:35:50 +0200 "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm>
napisał:

Byla taka propozycja, ale spotkala sie z oporem grupy - wiekszosc twierdzila, ze posty sikacza sa niegrozne, czasem zabawne

Ja też nie jestem za wprowadzaniem restrykcji w necie (vide moje posty
na inych grupach na temat twardych łebków moderatorów z elektroda.pl),
jednak uważam że lepiej byłoby gdyby sikacz nie mógł tu pisać, bo to
trochę nie ten poziom. Nie chodzi o ich poziom wiedzy (bo od tego s±
grupy żeby pytać), tylko o język i ogólny poziom umysłowy. Podpięcie
tutaj sikacza to trochę tak jakby zrobić bramkę z GG do usenetu - "cze
kofffani poklikacie ???? z kond jestescie bo ja s trujmiasta !!!!!11".
Każdy normalny człowiek by się zmęczył gdyby miał ci±gle dyskutować z
przedszkolakami. No ale zawsze można po prostu na te posty nie
odpowiadać jak się nie chce...

Data: 2012-07-01 15:26:41
Autor: Tmek
Co kupic za mał± kase

Użytkownik "__Maciek" <i80c586@cyberspace.org> napisał w wiadomo¶ci news:o8i0v7t57otip8mfm162qfimqs6rmjvog04ax.com...

[...]

Zamknijcie, ograniczcie i zrobicie z tego miejsce tylko dla wtajemniczonych.
Padnie to tak samo jak i inne grupy dyskusyjne w ostatnich latach.

Co wam przeszkadza ze jest to podpiete pod scigacza?
Jak ktos nie umie sie wyslowic to jego problem i sam siebie tym reprezentuje.

Wkurzajace sa olewcze odpowiedzi ludzi, ktorzy z racji uzywania czytnika newsowego roszcza sobie prawo do zbywania tych piszacych przez scigacza.

Kazdy jajkos kiedys zaczynal i roznie to wygladao.
Nie chesz pomoc to nie pomagaj, ale i nie zlewaj szerokim strumieniem tych ktorzy mniej lub bardziej umiejetnie tej pomocy potrzebuja.

Burakami zrobili sie ostatnio ci jasnie panstwo co wysylaja na drzewo.

Tmek

Data: 2012-07-01 15:34:14
Autor: Arni
Co kupic za mał± kase
W dniu 01.07.2012 15:26, Tmek pisze:

[...]

a zgadnij, dlaczego w szkole jest podział na klasy? Nigdy nie korciło Cię, żeby i¶c od razu do pi±tej zamiast się męczyć w pierwszej? Przecież to niesprawiedliwo¶ć społeczna i raż±ce ograniczanie praw obywatelskich...

Padnie to tak samo jak i inne grupy dyskusyjne w ostatnich latach.

usenet i tak pada a ja sie do jego agonii nie przyłożę. Pada miedzy innymi przez to, że zatruwaj± go ludzie, ktorym rozwój technologii dał dostep do czegos, czego nie potrzebuj± i nie rozumiej±.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-07-01 16:54:48
Autor: Ivam
Co kupic za mał± kase
Użytkownik "Tmek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4ff04ffe$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...
Co wam przeszkadza ze jest to podpiete pod scigacza?

No zesz kurwa mac!

Poczytaj archiwum, to bedziesz wiedzial kto to jest ten caly lovca i jak perfidnie na nas kase trzepie. Dowiesz sie tez dlaczego nikt nie ma nic przeciwko ludziom piszacym z gazeta.pl, googla czy innych czytnikow. Tylko sikacz, ktory skutecznie zamazuje ludziom roznice miedzy _ich_ forum, a _ogolnodostepna_ grupa_ dyskusyjna.

Oczywiscie lovca bedzie tlumaczyl, ze jest wyraznie napisane "grupy dyskusyjne", ale caly layout, bliskosc forum oraz fakt, ze nie nazywa sie to "pl.rec.motocykle", tylko "grupy.scigacz.pl" (gdzie nomen omen jest tylko jedna grupa), do ktorych trzeba sie zalogowac (zupelnie jak na forum), powoduje ze ludzie mysla ze to wszystko co tutaj jest napisane to jest sikacz. Z taka iloscia postow, z takim archiwum, to jest dopiero profesjonalny portal, no nie?

Data: 2012-07-01 15:57:27
Autor: AZ
Co kupic za małą kase
On 2012-07-01, Ivam <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> wrote:

[...]

Druga sprawa i tlumaczenie samego owcy ktore jest totalnie z dupy.
No na jaki chuj na portalu na ktorym jest forum z dzialem skuterowym czy
tam motorowerowym podpinac grupe z jakiegos skostnialego usenetu?
Jedynie co ta grupa moze zaoferowac to bogate w informacje archiwum
z wieloma frazami i innymi tekstami po ktorych wyszukaniu w guglu
trafimy wlasnie na strone sikacza no i nie rzadko to widac jak ktos
odpowiada na posty z przed 5 lat.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-02 05:04:15
Autor: Tmek
Co kupic za mał± kase

Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:jspobq$6rt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ogolnie to wali mnie to czy trzepie kase czy nie. Nie dla kasy tu piszesz.

Pisze sie tu dla ludzi, rowniez dla tych mlodszych, ktorzy teraz zaczynaja swoja przygode z tym, co za jakis czas bedzie wg was mialo ta wlasciwa pojemnosc, godna miejsca.

Z ich strony jedyne co z tej grupy wyniosa to wrazenie miejsca gdzie nikt nie odpisuje tylko opierdala za zabranie glosu.
Na pewno po czyms takim z checia kazdy kogo to spotkalo bedzie tu zagladac i w przyszlosci pisywac.

Walczycie z lovca a przypierdalacie sie do zwyklych ludzi, ktorym ten gosc pokazal ze taka grupa istnieje.

Tmek

Data: 2012-07-02 02:09:05
Autor: Mnich
Co kupic za mał± kase
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 05:04:15 UTC+2 użytkownik Tmek napisał:

Nie dla kasy tu piszesz.
Pisze sie tu dla ludzi, rowniez dla tych mlodszych,
Skoro ktos pisze, to prawdopodobnie ktos to tez czytuje - a z szacunku dla czytajacych niech chociaz zostanie zachowana poprawna polszczyzna.  Ja na ten przyklad naleze do czytajacych, znalazlem sobie grupe w usenecie w ktorej nie ma tej calej szmiry "KoFaaNii, NOM" etc. to sila rzeczy zaliczam sie do frakcji grupowych purystow. Owszem wkurza mnie nie raz manieryzm niektorych precli ale ................nie ja zalozylem pl.rec.motocykle vide wlaze tu na wlasne zyczenie

Z ich strony jedyne co z tej grupy wyniosa to wrazenie miejsca gdzie nikt nie odpisuje tylko opierdala za zabranie glosu.
To grupa dyskusyjna - Ciebie nikt nie opierdolil za zabranie glosu - dostrzegasz niuans?

Walczycie z lovca a przypierdalacie sie do zwyklych ludzi, ktorym ten gosc pokazal ze taka grupa istnieje.
No istny Mesjasz z tego Lovtzy. Wyobraz sobie ze jestes we wlasnym domu do ktorego ktos wprowadza wycieczki nie pytajac Cie o zgode i na dodatek zarabiajac przy okazji. Malo tego, niewielu z odwiedzajacych sprawdza najpierw w archiwum czy zagadnienia ktos wczesniej nie omowil - co wowczas?
Tmek

A tez Cieu pozdrawliaju
--
Mnich

Data: 2012-07-02 13:24:25
Autor: Marcin N
Co kupic za mał± kase
W dniu 2012-07-02 11:09, Mnich pisze:

No istny Mesjasz z tego Lovtzy. Wyobraz sobie ze jestes we wlasnym domu do ktorego ktos wprowadza wycieczki nie pytajac Cie o zgode i na dodatek zarabiajac przy okazji.

Nie, nie. Złe porównanie.

Nie jeste¶ we własnym domu, ale - powiedzmy - na molo w Sopocie. Kto¶ molo zbudował i na wyrost czuje się jego wła¶cicielem, ale tak naprawdę to jest miejsce publiczne. Fakt, że nie wypada w takim miejscu wysikać się na ¶rodku placu (albo i gorzej), ale w dalszym ci±gu nie jest to "twój własny dom".

--
MN

Data: 2012-07-02 05:22:15
Autor: doktorski
Co kupic za mał± kase
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 13:24:25 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

Nie, nie. Złe porównanie.
Twoje tez nie jest dobre. Dam Ci inny przyklad:

Jest sobie kawalek ziemi - nazwijmy go "panstwowym" czyli nalezacym do wszystkich. Skrzyknales ekipe znajomych i po tygodniu machania lopatami, szpadlami i przywiezieniu 60 ton piachu zbudowaliscie tor crossowy. Narobiliscie sie. Dla siebie i dla innych, takich jak wy - lubiacych polatac crossowka po torze.
I nagle okazuje sie, ze taki owca przywozi na zbudowany przez was (ale nie wasz) tor grupy jezdzace samochodami 4x4. Robi to zarobkowo. Nie sprzedaje co prawda biletow wstepu ale rostawia bajzel z hotdogami i napojami. Samochody niszcza tor, czyli wasza ciezka prace.

Gdyby sobie zwozil innych na crossowkach to pies to tracal - niech im sprzedaje swoje hotdogi. Ale zwozi takich, ktorzy nie nadaja sie na taki tor.

Widzisz roznice?

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-07-02 14:43:30
Autor: Marcin N
Co kupic za mał± kase
W dniu 2012-07-02 14:22, doktorski pisze:
[...]

Ok, Twoje porównanie lepsze, ale też nie do końca prawdziwe, bo "owca" nie zaprasza jednak samochodów. ¦cigacz dotyczy jedno¶ladów więc na wej¶ciu jest pewna filtracja.

Mniejsza z tym.

Intryguje mnie, czemu Twoje posty nie zawijaj± wierszy i s± całkiem nieczytelne, gdy na nie odpowiadam.

Co więcej, zostałem nazwany wielokrotnie różnymi niewybrednymi słowami za brak (nieprawidłowy) podpis. U Ciebie też nie widzę delimitera. Generalnie jest mi to obojętne, ale skoro jest tu grupa czepialskich to uratuję Cię przed ich boskim gniewem.

--
MN

Data: 2012-07-02 06:03:33
Autor: doktorski
Co kupic za mał± kase
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 14:43:30 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
Ok, Twoje porównanie lepsze, ale też nie do końca prawdziwe, bo "owca" nie zaprasza jednak samochodów. ¦cigacz dotyczy jedno¶ladów więc na wej¶ciu jest pewna filtracja.
OK, przyjmijmy, ze zwozi sobie quadowcow, ktorzy tez niszcza tor.
Nie o szczegoly tu chodzi. Jesli na wspomniany tor przyjedzie sobie ktos autem ale bedzie jezdzil tak, ze tor nie bedzie niszczony to prosze bardzo. Niestety, zarowno w przykladzie z torem jak i w przypadku sikacza jest tak, ze ci sciagnieci przez owce nie stosuja sie do zadnych zasad albo stosuja sie do zasad innych niz obowiazujacych w danym miejscu. Efekt tego jest oplakany - i tor i grupa sa psute, niszczone czy jakkolwiek inaczej to nazwac. Gdyby owca byl reformowalny to przed wpuszczeniem usera na grupe przekierowywalby go na strone informacyjna, na ktorej bylby komplet informacji: gdzie idzie, co to jest usenet i p.r.m., jakie obowiazuja tam zasady, FAQ, itepe, itede. Ciekawe jest tez to, ze forum sikacza ma swoj regulamin. Co wiecej, w tym regulaminie jest sporo regul, ktore obowiazuja takze tu. Dlaczego zatem userzy ich nie respektuja? Bo sie od nich tego nie wymaga. A dlaczego sie nie wymaga? Bo sobie pojda. A razem z nimi ich kasa. I tak dalej, i tak dalej...

Intryguje mnie, czemu Twoje posty nie zawijaj± wierszy i s± całkiem nieczytelne, gdy na nie odpowiadam.
Moze masz zly czytnik? Pisze przez googla i z cytowaniem nie mam problemu. Nie wiem jak to wyglada z drugiej strony.
[...]
Dzieki, jakos daje sobie z tym rade. Przynajmniej sie podpisuje. Na opcje podpisu nie mam wplywu choc bardzo bym chcial go miec.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-07-02 15:07:06
Autor: Roman Niewiarowski
Co kupic za mał± kase
W dniu 2012-07-02 15:03, doktorski pisze:

Moze masz zly czytnik?

To Ty nie masz wł±czonego zawijania wierszy.

Pisze przez googla i z cytowaniem nie mam problemu.

A jakbys pisal z sikacza to bys mial! :P

Dzieki, jakos daje sobie z tym rade. Przynajmniej sie podpisuje.
Na opcje podpisu nie mam wplywu choc bardzo bym chcial go miec.

W sensie ze nie mozna w guglach wpisac odstep minus minus jako pierwszej linijki siga?

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-07-02 12:15:39
Autor: doktorski
Co kupic za mał± kase
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 15:07:06 UTC+2 użytkownik Roman Niewiarowski napisał:

To Ty nie masz wł±czonego zawijania wierszy.
Romek, wiem. Ale co ja biedy za firewallem moge na to poradzic? Mam przestac pisac? Moge, ale czy grupa to wytrzyma? ;-)

A jakbys pisal z sikacza to bys mial! :P
Ale ja wole bez. I bede pisal przez googla. A co!

W sensie ze nie mozna w guglach wpisac odstep minus minus jako pierwszej linijki siga?
Yyyy, jakby Ci to:
Q: How i do create a signature so that whenever i post or reply to any google group, my signature will appear at the bottom of my post or reply?

A: There is no such option available, you should write it every time when you're posting.

pozdr
newrom
-- RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601
Swoja szosa - czy delimiter nie powinien byc stosowany *przed* stopka a nie w srodkowej linii? Nie zebym sie przytego ale skoro grzecznie zwracamy sobie uwage to dziele sie tym drobnym spostrzezeniem.
Tak czy inaczej wydaje mi sie, ze brak delimitera nie przeszkadza tak bardzo jak brak podpisu, zle cytowanie czy spamowanie. Nie mniej jednak postaram sie dodawac go z palca. --
pzdr, dr (ladnie? czy googiel cos spsul?)

Data: 2012-07-02 22:40:28
Autor: Roman Niewiarowski
Co kupic za mał± kase
W dniu 2012-07-02 21:15, doktorski pisze:

Romek, wiem. Ale co ja biedy za firewallem moge na to poradzic?

Popros admina coby Ci klawiature z dzialajacym enterem skolowal ;)

Ale ja wole bez. I bede pisal przez googla. A co!

Nic mnie to nie obchodzi bo i tak mam Cie w PŁˇKU i nie widze co piszesz! ha!

A: There is no such option available, you should write it every time when you're posting.

gugiel to jednak sredniowiecze i majkrosoft.

Swoja szosa - czy delimiter nie powinien byc stosowany *przed* stopka a nie w srodkowej linii?

Alez moje pozdrowienia i podpis sa robione z palca i stanowia kawalek listu. W sigu mam motto zyciowe oraz spam handlowy :P

pozdr
newrom

Data: 2012-07-02 23:08:35
Autor: Ivam
Co kupic za mał± kase
Użytkownik "doktorski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:6cfde2e6-d8fd-467f-b176-5353eaa2236c@googlegroups.com...
Romek, wiem. Ale co ja biedy za firewallem moge na to poradzic?

A telefonu z internetem nie masz? ;)

Tak czy inaczej wydaje mi sie, ze brak delimitera
nie przeszkadza tak bardzo jak brak podpisu,

Mi brak delimitera w ogole nie przeszkadza - czytnik i tak go ignoruje;)

(ladnie? czy googiel cos spsul?)

Dalej nie lamie tekstu.

Data: 2012-07-02 13:11:59
Autor: AZ
Co kupic za małą kase
On 2012-07-02, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

W sensie ze nie mozna w guglach wpisac odstep minus minus jako pierwszej linijki siga?

Coz z tego jak nie ma po tym spacji? A spacje na koncu wiersza chyba wszystkie przegladarki wuwuwu obcinaja.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-02 16:55:50
Autor: Ivam
Co kupic za mał± kase
Użytkownik "doktorski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:3ac93018-ea88-47b2-aea6-04d2fe78a1ff@googlegroups.com...
Moze masz zly czytnik?

Windows mail rozpieprza wszystko.

Data: 2012-07-03 06:56:39
Autor: Piotr Klimek
Co kupic za mał± kase
Dnia (Mon, 2 Jul 2012 06:03:33 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za doktorski
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Slrn też sobie z nimi nie radzi.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-07-04 21:59:27
Autor: kakmar
Co kupic za małą kase
Dnia 03.07.2012 Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał/a:
Dnia (Mon, 2 Jul 2012 06:03:33 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za doktorski
wyklawiaturowal co nastepuje:

Intryguje mnie, czemu Twoje posty nie zawijają wierszy i są całkiem nieczytelne, gdy na nie odpowiadam.
Moze masz zly czytnik? Pisze przez googla i z cytowaniem nie mam problemu. Nie wiem jak to wyglada z drugiej strony.

Slrn teĹĽ sobie z nimi nie radzi.

Slrn radzi robie ze wszystkim :), na szybko "W", czyli <shift>w, na stałe
man srln.rc, polecam ;)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-07-05 06:29:09
Autor: Piotr Klimek
Co kupic za mał± kase
Dnia (Wed, 4 Jul 2012 21:59:27 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
[...]

Oczywi¶cie, że wciskam sobie 'W', ale skoro muszę to robić to znaczy, że
posty s± Ľle sformatowane :)

Data: 2012-07-02 06:54:30
Autor: AZ
Co kupic za małą kase
On 2012-07-02, Tmek <Tmek@dom.ek> wrote:

Walczycie z lovca a przypierdalacie sie do zwyklych ludzi, ktorym ten gosc pokazal ze taka grupa istnieje.

Jaka grupa? Przeciez ci ludzie nie wiedza co to jest jakas grupa dyskusyjna,
nie widzisz tego?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-02 09:18:06
Autor: Kopyt
Co kupic za małą kase
Cze!

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał

Jaka grupa? Przeciez ci ludzie nie wiedza co to jest jakas grupa
dyskusyjna,
nie widzisz tego?

Masz 100% racji. Tylko ze IMHO zamiast smazyc automat o koniecznosci
skontaktowania sie z Lovca (czy jak mu tam), wysmaz podobny automat, ktory
napisze, ze to nie jest forum, ze usenet, ze FAQ itp., itd. Taka praca u
podstaw. Bardziej to bedzie konstruktywne, bo a noz pytajnik poczyta i
przeredaguje pytanie zgodnie z netykieta i sukces dydaktyczny gotowy.

--
Pawel
SVSZ i SC33'98

Data: 2012-07-02 19:36:16
Autor: Ivam
Co kupic za maĹ?Ä? kase
Użytkownik "Kopyt"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jsrhtm$s5s$1@julia.coi.pw.edu.pl...
wysmaz podobny automat, ktory
napisze, ze to nie jest forum, ze usenet, ze FAQ itp., itd. Taka praca u
podstaw.

Magic cos takiego robi IMHO slusznie, ale wielu zycie doswiadczylo, ze z pokrakami typu amanda99 czy inne koliny nie ma sensu dyskutowac.

Juz sam fakt, ze pisza do lovtzy o nich swiadczy tak a nie inaczej.

Bardziej to bedzie konstruktywne, bo a noz pytajnik poczyta i

Akurat ten z tego watku moze i tak zrobic - po poscie widac, ze jest szansa.

Data: 2012-07-03 15:46:17
Autor: Kopyt
Co kupic za maĹ?Ä? kase
Czesc!

Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał

Magic cos takiego robi IMHO slusznie, ale wielu zycie doswiadczylo, ze z
pokrakami typu amanda99 czy inne koliny nie ma sensu dyskutowac.

Owszem. Dlatego napisalem, zeby pierwszy kontakt nawiazywal automat (taki
robot saperski). Potem, jesli nastapi poprawa sugerujaca osobnika
czytajacego (w tym czytajacego FAQ), mozna juz bez obaw cos samodzielnie
skrobnac.

Pawel

Data: 2012-07-03 17:13:44
Autor: AZ
Co kupic za maĂ…?Ă„? kase
On 2012-07-03, Kopyt <pkopyt@usun.to> wrote:
[...]

Ja moge zadzialac od strony technicznej ale trzeba kogos od strony
merytorycznej ktory napisze tekst zrozumialy dla 13 latka ktory
uciekal z lekcji polskiego.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-03 19:51:03
Autor: Alf/red/
Co kupic za maĂ…?Ă„? kase
On 2012-07-03 19:13, AZ wrote:
tekst zrozumialy dla 13 latka ktory uciekal z lekcji polskiego.

Cześć
właśnie napisałeś pierwszy post na grupę dyskusyjną. To nie jest forum Scigacz.pl. Grupy dyskusyjne http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet to coś starszego niż fora. To jakby wiele for naraz, dostępnych na wielu serwerach naraz. Scigacz.pl to jedna z możliwych dróg na jedną z grup, nazwaną pl.rec.motocykle.

Usenet ma inne zasady niż fora. Tu obowiązuje netykieta http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta i nieformalne zasady konkretnych grup. Nasza nie lubi ludzi ze Ścigacza, i okropnego języka, którego często używają. Dlatego prosimy - postaraj się opisać swój problem jasno i bardzo poprawnym językiem, unikając błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. To nie jest zadzieranie nosa, to jest troska o nasz czas. Więcej o dobrym zadawaniu pytań masz tu http://rtfm.killfile.pl/ - ten tekst przyda Ci się i tu, i w całym życiu. Polecamy.

Masz teraz drugą szansę na lepsze zapytanie. Jeśli nikt nie odpowiada, to pewnie nadal pytasz źle. Spróbuj na scigacz.pl w dziale Forum.
-- -- --

Nada się? Link do netykiety można dać ten http://evil.pl/pip/netykieta.html i krótszej nie znam. Ale ona do for się średnio nadaje. Owszem, wiki też nie bardzo...

--
Alf/red/

Data: 2012-07-03 18:28:44
Autor: AZ
Co kupic za maĂ…?Ă„? kase
On 2012-07-03, Alf/red/ <alf_1206@aniolek.waw.pl> wrote:
[ciach]
-- -- --

Nada się? Link do netykiety można dać ten http://evil.pl/pip/netykieta.html i krótszej nie znam. Ale ona do for się średnio nadaje. Owszem, wiki też nie bardzo...

Jak dla mnie moze ale niech inni tez sie wypowiedza. Tylko to bedzie odpowiadac na grupe bo adresy priv sa na sikaczu zabezpieczane antyspamowo, ale zobacze czy nie jest to jakis prostu sposob ktory da sie wyciac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-03 22:28:28
Autor: Monster
Co kupic za maĂ…?Ă„? kase
W dniu 2012-07-03 19:51, Alf/red/ pisze:

W zasadzie pasuje,tylko mniej trudnych słów i krócej,mogą nie ogarnąć:-)

  >Nasza nie lubi ludzi ze Ĺšcigacza, i okropnego jÄ™zyka, ktĂłrego

Nie pasuje mi ten "okropny język" bardziej zrozumiałe byłoby chyba
okropnej polszczyzny?No i to że nie lubimy ludzi ze Ścigacza,to jakoś przydałoby się inaczej napisać.
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-03 22:50:35
Autor: Alf/red/
Co kupic za maĂ…?Ă„? kase
On 2012-07-03 22:28, Monster wrote:
W zasadzie pasuje,tylko mniej trudnych słów i krócej,mogą nie ogarnąć:-)

Starałem się, bardziej nie umiem - mimo, że mam nastolata w domu.

--
Alf/red/

Data: 2012-07-04 09:43:47
Autor: Kopyt
Co kupic za maA?Ä? kase
Czesc!

Użytkownik "Alf/red/" <alf_1206@aniolek.waw.pl> napisał

Cze¶ć
wła¶nie napisałe¶ pierwszy post na grupę dyskusyjn±. To nie jest forum
Scigacz.pl. Grupy dyskusyjne http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet to co¶

 [cut]

Ja bym to traktowal ciut mniej ofensywnie. Np. tak:

/poczatek

Cze¶ć

To nie jest forum Scigacz.pl. Wła¶nie napisałe¶ pierwszy post na grupę
dyskusyjn± pl.rec.motocykle. Grupy dyskusyjne
http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet to co¶ starszego niż fora. To jakby
wiele for naraz, dostępnych na wielu
serwerach naraz. Scigacz.pl to tylko jedna z możliwych dróg dostępu do
naszej grupy.

Usenet ma inne zasady niż fora. Obowi±zuje w nim netykieta
http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta i nieformalne zasady konkretnych
grup. Prosimy - postaraj się opisać swój problem jasno i poprawnym językiem,
unikaj±c błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. To jest szanowanie czasu
osób czytaj±cych Twoje posty.

Więcej o dobrym zadawaniu pytań masz tu http://rtfm.killfile.pl/. Je¶li nikt
nie odpowiada na Twój post, to być może dlatego, że nie zastosowałe¶ tych
zasad. Spróbuj zapytać jeszcze raz (zgodnie z netykiet±) lub korzystaj z
działu Forum na scigacz.pl.

/koniec

Pawel
SVSZ i SC33'98

Data: 2012-07-04 10:30:51
Autor: Marcin N
Co kupic za maA?Ä? kase
W dniu 2012-07-04 09:43, Kopyt pisze:

 Je¶li nikt
nie odpowiada na Twój post, to być może dlatego, że nie zastosowałe¶ tych
zasad.

Rozumiem, że to głęboka ironia. O brak odpowiedzi bym się nie martwił, jedynie o jej użyteczno¶ć. Pytaj±cy na pewno dowie się mnóstwa rzeczy, które go nie interesuj±, a w±tek rozwinie się w nieskończono¶ć.

--
MN

Data: 2012-07-04 08:39:15
Autor: AZ
Co kupic za maA?Ă„? kase
On 2012-07-04, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
 JeĹ›li nikt
nie odpowiada na Twój post, to być może dlatego, że nie zastosowałeś tych
zasad.

Rozumiem, że to głęboka ironia. O brak odpowiedzi bym się nie martwił, jedynie o jej użyteczność. Pytający na pewno dowie się mnóstwa rzeczy, które go nie interesują, a wątek rozwinie się w nieskończoność.

Wsczasajace Marcinie. Czemu zatem tu jeszcze siedzisz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-04 10:56:56
Autor: Marcin N
Co kupic za maA?Ă„? kase
W dniu 2012-07-04 10:39, AZ pisze:
On 2012-07-04, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
  JeĹ›li nikt
[...]

A czy mi to przeszkadza? Siedzę, bo akceptuję grupę z jej wadami i zaletami. Nie próbuję zmieniać świata.

--
MN

Data: 2012-07-04 09:04:08
Autor: AZ
Co kupic za maA?Ă„? kase
On 2012-07-04, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Wsczasajace Marcinie. Czemu zatem tu jeszcze siedzisz?

A czy mi to przeszkadza? Siedzę, bo akceptuję grupę z jej wadami i zaletami. Nie próbuję zmieniać świata.

No to czemu narzekasz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-04 11:19:08
Autor: Marcin N
Co kupic za maA?Ă„? kase
On 2012-07-04, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Wsczasajace Marcinie. Czemu zatem tu jeszcze siedzisz?

A czy mi to przeszkadza? SiedzÄ™, bo akceptujÄ™ grupÄ™ z jej wadami i
zaletami. Nie próbuję zmieniać świata.

No to czemu narzekasz?

Bo nie mogę patrzeć na tą twoją pozycję w zakręcie. Chyba się nie dziwisz?

--
MN

Data: 2012-07-11 06:16:16
Autor: Jasio
Co kupic za maA?Ă„? kase
On 2012-07-04, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

[...]

9/10 za dwuosobową autoironię, chłopaki (:

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-07-02 07:51:56
Autor: PanAdol
Co kupic za mał± kase
ludzi, ktorym ten gosc pokazal ze taka grupa istnieje.

w ktorym miejscu pokazal ze taka istnieje ?!
Analfabeta napisal na swoim portaliku w liczbie mnogiej "grupy dyskusyjne"
nic wiecej - ani co to jest ani jak to dziala, nidzie nie ma nawet malymi literkami ze jest to pl.rec.motocykle. To on ma wlasnie w dupie mlodych ludzi i wprowadza ich swiadomie w blad - zdaje sobie dobrze sprawe ze bez zadnego uswiadomienia i opisu gdzie i do kogo pisza nie maja szansy sie dowiedziec nic z tej grupy.
Ewidentinie widac ze chodzi tylko o pozycjonowanie i oszukiwanie jego reklamodawcow - pozorowanie wielkiego "ruchu" na swoim portaliku.
Pzdr
PanAdol

Data: 2012-07-02 16:54:12
Autor: Ivam
Co kupic za mał± kase
Użytkownik "Tmek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4ff10fa1$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...
Walczycie z lovca a przypierdalacie sie do zwyklych ludzi, ktorym ten gosc pokazal ze taka grupa istnieje.

No wlasnie nie pokazal. Pokazal ludziom "grupy.scigacz.pl", a nie "pl.rec.motocykle".

Czytaj ze zrozumieniem - nie chodzi o podpiecie grupy do portalu, tylko ukrywanie tozsamosci grupy na potrzeby wlasnego zarobku, poprzez manipulacje podobna do faktu, czy innego superekspresu.

Data: 2012-07-02 10:57:17
Autor: Piotr Rezmer
Co kupic za mał± kase
xaroon665 pisze:
zl/2500 to co moglbym za to kupic ??? interesuje mnie m.in jakis fajny
motorek lub quad. tez rozmiary niezbyt wielkie motora gdyż mam dopiero
14 lat takze wzrost ogranicza :D licze na szybko i sensown± odpowiedĽ :)

Rozejrzyj się za małymi crossami 60/80/125. Nauczysz się techniki jazdy, a i gleba w terenie motocyklowi za bardzo nie zaszkodzi.

Yamaha DT80 DT125
Yamaha PW80
Honda CR80
Derbi Senda DRD