Co kupil prezes?

Data: 2011-03-22 14:44:47
Autor: Axzse
Co kupil prezes?
"Kartofle, kurczaka, jabłka". Ale się szarpnął! Chociaż jak na 1-wsze zakupy to sukces! Wydał "około 50 zł" czyli kurwa nawet nie wiedział ile!!!

AAA

Data: 2011-03-22 15:13:24
Autor: Grzegorz Z.
Co kupil prezes?
Axzse napisał:

"Kartofle, kurczaka, jabłka". Ale się szarpnął! Chociaż jak na 1-wsze zakupy to sukces! Wydał "około 50 zł" czyli kurwa nawet nie wiedział ile!!!

AAA

No i nikt mu nie powiedział że w "osiedlowych sklepikach" cwaniaczkowie
kroją aż miło.

Drożej nawet niż w "markowych hipermarketach".

A "Biedronka" powinna go za to co powiedział podać do sądu.

Data: 2011-03-22 16:58:53
Autor: Voodoo People
Co kupil prezes?

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1wl0b37fl1eiq.19dd9u7rg6zm7$.dlg40tude.net...
Axzse napisał:

[...]

Co ty pierdoliż, cókier w kerfuże po 6 zeta...

Drożej nawet niż w "markowych hipermarketach".

A "Biedronka" powinna go za to co powiedział podać do sądu.
W pizde nich go pocałóje :)

Data: 2011-03-22 17:42:09
Autor: the_foe
Co kupil prezes?
W dniu 2011-03-22 15:13, Grzegorz Z. pisze:
A "Biedronka" powinna go za to co powiedział podać do sądu.

wyszlo na to ze w Biedronce kupuje tylko menele i nieudacznicy. Prawdziwi ludzie pracy kupuja w najdrozszym sklepie jaki jest w okolicy by wesprzec polskiego przedsiebiorce.
BTW: Cukier w biedronce po 5 zl

--
the_foe

Data: 2011-03-22 18:05:03
Autor: wekon
Co kupil prezes?
"Grzegorz Z."  wrote in message news:1wl0b37fl1eiq.19dd9u7rg6zm7$.dlg40tude.net...

Axzse napisał:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Po pierwsze to juz nie kroją bo to nie te czasy, konkurencja juz dawno wybiła im z głowy szaleństwa cenowe. Jeśli już kroją to duże markety np. często są inne ceny niż na półkach albo niby promocyjna oferta . Po drugie Biedronka ma taniej ale nie jest dostępna dla każdego. To, że Ty masz Biedronkę pod nosem i namiętnie tam kupujesz wspierając obcy kapitał to nie oznacza, że każdy Kowalski ją ma, albo że ma do niej zapierdalać przez pół miasta. Po trzecie to ta drożyzna wyjdzie sumarycznie z zakupów np. miesięcznych, ziarnko do ziarnka. Jakbyś kurwa nie kombinował. No i po czwarte, jest coś takiego jak komfort zakupów, nie jak bydło stojąc w długich kolejkach i goniąc z wózkami w amoku. Chodzi o to, żeby ten przeciętny Polak mógł sobie spokojnie pójść i zrobić zakupy w którym sklepie chce, bez szaleństw ale żeby go było na taki podstawowy "luksus" stać. A Donald tego zapewnić niestety nie może. I to chciał właśnie Prezes pokazać.

wekon

Data: 2011-03-22 15:35:37
Autor: jadrys
Co kupil prezes?
W dniu 2011-03-22 14:44, Axzse pisze:
"Kartofle, kurczaka, jabłka". Ale się szarpnął! Chociaż jak na 1-wsze zakupy to sukces! Wydał "około 50 zł" czyli kurwa nawet nie wiedział ile!!!

AAA

Za kurczaka i jabłka?? No nie - ceny w tej Warszawce niczym w Tokio.

Data: 2011-03-22 16:17:08
Autor: cirrus
Co kupil prezes?
Użytkownik "Axzse" <axzse@fristunit.uk> napisał w wiadomości news:4d88a7c6$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
"Kartofle, kurczaka, jabłka". Ale się szarpnął! Chociaż jak na 1-wsze
zakupy  to sukces! Wydał "około 50 zł" czyli kurwa nawet nie wiedział
ile!!!
AAA

Sądzisz, że to nie były pieniądze z partyjnej kasy?

--
stevep

Data: 2011-03-22 16:23:50
Autor: MH
Co kupil prezes?
Axzse <axzse@fristunit.uk> napisał(a):
"Kartofle, kurczaka, jabłka". Ale się szarpnął! Chociaż jak na 1-wsze zakupy to sukces! Wydał "około 50 zł" czyli kurwa nawet nie wiedział ile!!!

AAA

=============

Będzie wystawny obiat.

MH

Data: 2011-03-22 17:45:45
Autor: wekon
Co kupil prezes?
" MH"  wrote in message news:imaiem$bjs$1inews.gazeta.pl...

[...]

odczuwasz bul, że Cię nie zaprosi?

wekon

Data: 2011-03-22 17:16:30
Autor: MH
Co kupil prezes?
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):
> [...]

> to sukces! Wydał "około 50 zł" czyli kurwa nawet nie wiedział ile!!!

=============

Będzie wystawny obiat.

MH

--

odczuwasz bul, że Cię nie zaprosi?

=================

Jak holera :)

MH

Data: 2011-03-22 20:30:17
Autor: cytryna
Co kupil prezes?
Axzse <axzse@fristunit.uk> napisał(a):

> "Kartofle, kurczaka, jabłka". Ale się szarpnął! Chociaż jak na 1-wsze
zakupy to sukces! Wydał "około 50 zł" czyli koorwa nawet nie wiedział ile!!!

> AAA

=============

Będzie wystawny obiat.

MH

===============

Z bulem informuje abyś sobie nie robił nadzieji na darmowe żarcie u Prezesa.
Na kryka w sosie cebulowyn zaprasza Dziadzia od Rojerów.

Data: 2011-03-23 11:38:45
Autor: Axzse
Co kupil prezes?

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:178f.000003a8.4d88f8c9newsgate.onet.pl...
> [...]

zakupy to sukces! Wydał "około 50 zł" czyli koorwa nawet nie wiedział ile!!!

=============

Będzie wystawny obiat.

MH

===============

Z bulem informuje abyś sobie nie robił nadzieji na darmowe żarcie u Prezesa.
Na kryka w sosie cebulowyn zaprasza Dziadzia od Rojerów.

Z bólem informuję, że twoje zaproszenie mam w dupie!

AAA

Data: 2011-03-22 19:34:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Co kupil prezes?