Co kupujemy - podsumowanie 2013-2010

Data: 2014-01-26 21:34:19
Autor: Myjk
Co kupujemy - podsumowanie 2013-2010
Sun, 26 Jan 2014 14:19:14 +0100, fifak
Zamiast fiatów kupujemy toyoty

To mnie niezmiennie dziwi. Nie dosyć że brzydkie stylistycznie te "nowe"
toyki, to w środku toporne jak w latach dziewięćdziesiątych. Silnikami też
jakoś specjalnie nie zachwycają, o poziome dilerów nie wspomnę przez
grzeczność.

Za to zupełnie nie dziwi mnie sprzedaż Mazdy i Mitsubishi. To tak topornie
zarządzane marki, że aż żal na to patrzeć. Zero elastyczności, cztery
podstawowe warianty na krzyż -- a jak chce się coś dodatkowo mieć z wyższej
wersji zamiast czegoś z niższej, to prędzej się odszuka zaczarowany ołówek
i sobie to dorysuje niż dostanie u dilera.
A PODOBNO KRYZYS PANIE KRYZYS...

Przecież nowe samochody to w zasadzie towar luksusowy. :P

--
Pozdor Myjk

Co kupujemy - podsumowanie 2013-2010