Co ł±czy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?

Data: 2012-02-06 14:54:48
Autor: Przemysław W
Co ł±czy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?
Co ł±czy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS? Sejmowe nieobecno¶ci. Posłowie opozycji ani my¶l± przychodzić na głosowania, a nieobecno¶ci maj± tyle, że w szkole zostaliby skre¶leni z listy uczniów.
Pracownicy Kancelarii Sejmu sprawdzili frekwencję posłów - pisze Newsweek. Okazało się, że wielu parlamentarzystów nie pokazuje się w pracy. Rekordowe nieobecno¶ci zanotował Krzysztof Popiołek z PiS. Nie było go aż na 87 proc. głosowań. Na następnych miejscach listy sejmowych leserów s± Robert Biedroń, Jerzy Wenderlich i Ryszard Kalisz. Przegapili oni aż 70 proc. głosowań - ujawnia tygodnik.

Także Adam Hofman, Mariusz Antoni Kamiński, czy Dawid Jackiewicz z PiS opuszczaj± dużo głosowań - ich frekwencja to zaledwie 33 proc. W sali obrad ciężko też zastać Grzegorza Napieralskiego. Był na 98 z 328 głosowań. Zapewnia jednak, że  to nie lenistwo nie pozwoliło mu przyj¶ć do Sejmu. Jako przewodnicz±cy SLD dostawałem zaproszenia od zagranicznych polityków, spotkania te często odbywały się akurat w dniu głosowań - tłumaczy Newsweekowi  były szef SLD.

Posłowie PO za to pilnie przychodz± na głosowania. Na 20 posłów, którzy, jak ujawnia Newsweek, byli na mniej niż 40 proc. głosowań, jedynie jeden parlamentarzysta był z Platformy

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/378147,oto-poslowie-ktorzy-rzadko-przychodza-na-glosowania.html

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepł± wodę w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-06 15:21:30
Autor: Stokrotka
Użytkownik "Przemysław W" napisał:
Co ł±czy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?

Obrzezany pisior jak u ciebie?

Data: 2012-02-06 15:32:18
Autor: Przemysław W
Co ł±czy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?

Użytkownik "Stokrotka" <paco@novo.com> napisał w wiadomo¶ci news:4f2fe048$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Przemysław W" napisał:
Co ł±czy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?

Obrzezany pisior jak u ciebie?

PiSiory przeważnie s± obrzezane.

Przemek

Data: 2012-02-06 16:45:35
Autor: rAzor
Co łączy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :

Użytkownik "Stokrotka" <paco@novo.com> napisał w wiadomości
Użytkownik "Przemysław W" napisał:
Co łączy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?

Obrzezany pisior jak u ciebie?

PiSiory przewaĹĽnie sÄ… obrzezane.

Przemek

To znaczy, ze na wszelki wypadek ochlastałeś sobie ptaka, kiedy głosowałeś na PiS? I jak? Odrosło? :-)))))))

ps.straszny z ciebie pajac, Kawecki. Jakbym był Bonieckim, jakbym wziął kropidło i strzelił ciebie w ten tumański pysk...

--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z." !delete from "u2"

Data: 2012-02-06 17:19:14
Autor: rAzor
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
> [...]

ps.straszny z ciebie pajac, Kawecki. Jakbym był Bonieckim, jakbym wziął kropidło i strzelił ciebie w ten tumański pysk...

Nie każdy jest do ciebie podobny ty zboczku! Wiemy dobrze, że jeste¶
wałbrzyskim pojebem żyjacym z ormowskiej ręty! Pajac  ciebie Babulak, pierdoła
jakich mało!

Data: 2012-02-06 18:14:10
Autor: Przemysław W
Co łączy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

 Jakbym byĹ‚ Bonieckim....

Nie słyszałem o przypadku żeby z idioty zrobił się normalny człowiek. Tobie do Bonieckiego, to jak młodej kurwie do emerytury, kundlu.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-06 20:55:29
Autor: rAzor
Co łączy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Jakbym był Bonieckim....

Nie słyszałem o przypadku żeby z idioty zrobił się normalny człowiek.
Tobie do Bonieckiego, to jak młodej kurwie do emerytury, kundlu.

To tym bardziej ty się od Bonieckiego trzymaj z daleka. Raz, że głosowałeś na PiS, a dwa, że twoim zdaniem każdy ksiądz to "pedofilski katabas".
Puknij siÄ™ w ten palikociany Ĺ‚eb, bolszewicki pajacu.

Data: 2012-02-06 15:28:00
Autor: rAzor
Co łączy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :
Co łączy posłów Ruchu Palikota,

Palikot teĹĽ be? Kawecki? Be? he he he

Data: 2012-02-06 15:34:26
Autor: Przemysław W

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgoo1g$b99$1inews.gazeta.pl...
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :
Co łączy posłów Ruchu Palikota,

Palikot teĹĽ be? Kawecki? Be? he he he

Niestety, zszedł do poziomu kurdupla, he, he, he!

Przemek

Data: 2012-02-06 16:04:51
Autor: rAzor

Rynce opadli! Patrzcie co - Przemysław W napisał :-) :
Co łączy posłów Ruchu Palikota,

Palikot teĹĽ be? Kawecki? Be? he he he

Niestety, zszedł do poziomu kurdupla, he, he, he!

Zawsze był na twoim poziomie. he he he!

Data: 2012-02-06 17:21:38
Autor: rAzor
> [...]
>
> Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości

> Niestety, zszedł do poziomu kurdupla, he, he, he!

Ty konusie jeste¶ na poziomie dna biedaszybu! Tak chowasz się i onanizujesz aż
renka ci się zmenczy!

Data: 2012-02-06 18:16:05
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgoq6j$hs7$2inews.gazeta.pl...
[...]

A ty na poziomie TW" Delegata".

Przemek

Data: 2012-02-06 17:20:25
Autor: rAzor
Co ł±czy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :
> Co łączy posłów Ruchu Palikota,

Palikot teĹĽ be? Kawecki? Be? he he he

Babulak, wy chyba chcecie koniecznie zarobić kropidłem w pysk! --

Data: 2012-02-06 20:54:45
Autor: abc
Co ł±czy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?
Co ł±czy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS? Sejmowe nieobecno¶ci.

Sejm w ogóle nie jest potrzebny.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2012-02-06 22:36:59
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Co ł±czy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS? Sejmowe nieobecno¶ci.

Sejm w ogóle nie jest potrzebny.

A komu jeste¶cie potrzebni wy, lefebry¶ci, w wyleniałych przedsoborowych
kapotach?

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-07 09:48:09
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Co ł±czy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?

Jak to komu? Moherom.

BBR

Data: 2012-02-07 15:53:00
Autor: jadrys
Co łączy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?
W dniu 2012-02-06 20:54, abc pisze:
Co łączy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS? Sejmowe nieobecności.

Sejm w ogĂłle nie jest potrzebny.

Jasne że nie! Raz na kwartał zwołane zgromadzenie narodowe pozwoliłoby lepiej zarządzać państwem.

Co ł±czy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?