Co ³±czy pos³ów Ruchu Palikota, SLD i PiS?

Data: 2012-02-06 15:21:30
Autor: Stokrotka
Co ³±czy pos³ów Ruchu Palikota, SLD i PiS?
U¿ytkownik "Przemys³aw W" napisa³:
Co ³±czy pos³ów Ruchu Palikota, SLD i PiS?

Obrzezany pisior jak u ciebie?

Data: 2012-02-06 15:32:18
Autor: Przemys³aw W
Co ³±czy pos³ów Ruchu Palikota, SLD i PiS?

U¿ytkownik "Stokrotka" <paco@novo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f2fe048$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "Przemys³aw W" napisa³:
Co ³±czy pos³ów Ruchu Palikota, SLD i PiS?

Obrzezany pisior jak u ciebie?

PiSiory przewa¿nie s± obrzezane.

Przemek

--

"Jaros³aw Kaczyñski w 2011 roku przegra³ wszystko co by³o do przegrania. Po raz szósty z rzêdu Polacy wybrali ciep³± wodê w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Ma³o tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesiêcy PiS w ¿adnym sonda¿u nie wyprzedzi³o Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-06 16:45:35
Autor: rAzor
Co łączy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysÅ‚aw W napisaÅ‚ :-)  :

Użytkownik "Przemysław W" napisał:
Co łączy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?

Obrzezany pisior jak u ciebie?

PiSiory przeważnie są obrzezane.

Przemek

To znaczy, ze na wszelki wypadek ochlastałeś sobie ptaka, kiedy głosowałeś na PiS? I jak? Odrosło? :-)))))))

ps.straszny z ciebie pajac, Kawecki. Jakbym był Bonieckim, jakbym wziął kropidło i strzelił ciebie w ten tumański pysk...

--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z." !delete from "u2"

Data: 2012-02-06 17:19:14
Autor: rAzor
Co ³±czy pos³ów Ruchu Palikota, SLD i PiS?
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a):
> [...]

ps.straszny z ciebie pajac, Kawecki. Jakbym był Bonieckim, jakbym wziął kropidło i strzelił ciebie w ten tumański pysk...

Nie ka¿dy jest do ciebie podobny ty zboczku! Wiemy dobrze, ¿e jeste¶
wa³brzyskim pojebem ¿yjacym z ormowskiej rêty! Pajac  ciebie Babulak, pierdo³a
jakich ma³o!

Data: 2012-02-06 18:14:10
Autor: Przemysław W
Co łączy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

 Jakbym byÅ‚ Bonieckim....

Nie słyszałem o przypadku żeby z idioty zrobił się normalny człowiek. Tobie do Bonieckiego, to jak młodej kurwie do emerytury, kundlu.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-06 20:55:29
Autor: rAzor
Co łączy posłów Ruchu Palikota, SLD i PiS?
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysÅ‚aw W napisaÅ‚ :-)  :
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Jakbym był Bonieckim....

Nie słyszałem o przypadku żeby z idioty zrobił się normalny człowiek.
Tobie do Bonieckiego, to jak młodej kurwie do emerytury, kundlu.

To tym bardziej ty się od Bonieckiego trzymaj z daleka. Raz, że głosowałeś na PiS, a dwa, że twoim zdaniem każdy ksiądz to "pedofilski katabas".
Puknij siÄ™ w ten palikociany Å‚eb, bolszewicki pajacu.