Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?

Data: 2012-07-19 14:11:55
Autor: damiasek
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
Wie kto¶ mo¿e co l±dowa³o na Balicach 19.07 o 22:50? By³a to maszyna du¿o g³o¶niejsza ni¿ zwykle (co¶ jak stare B727). Ciekawi mnie to bo, przed l±dowanie i na 2-3 min po l±dowaniu by³y wy³±czone okoliczne BTS-y sieci komórkowych - wszystkich sieci. BTS-y przy Balickiej, w Rz±sce, Szczyglicach i w porcie lotniczym przez moment nie dzia³a³y, ¿adna sieæ, ani GSM, ani UMTS. Zauwa¿y³em to przez przypadek, testowa³em w³a¶nie modem z zewnêtrzn± anten± i nagle straci³ zasiêg, przeskanowa³em okoliczne BTS-y i dopiero dalsze (np. Kraków ul. Morelowa) dzia³a³y. To samo na telefonach odzyska³y sygna³ po kilku minutach

Pozdrawiam
Damiaszek

Data: 2012-07-20 01:46:21
Autor: JJR
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
U¿ytkownik <damiasek@gmail.com> napisa³

[...]

Przy ostatnim zamieszaniu wystarczy ¿eby przylecia³a kolejna izraelska wycieczka do O¶wiêcimia. Oni teraz bardzo uwa¿aj± na potencjalnych bombiarzy.

--
pzdr,
Jêdrzej

"Uwa¿am ¿e nale¿y przeg³osowaæ w sejmie nastêpuj±ce rzeczy
1. S³owo samolot ma byæ od tej chwili zawsze pisane Samolot albowiem Samolot mo¿e byæ tylko jeden.
2. S³owo Samolot ma siê odnosiæ tylko do tego jednego Samolotu. Pozosta³e ¶rodki przemieszczania siê t± metod± powinny nazywaæ siê inaczej.
3. U¿ycie s³owa Samolot ka¿dorazowo wymagaæ bêdzie zgody Wiadomo Kogo" =lady.heather=

Data: 2012-07-20 08:07:05
Autor: Docent Zylber
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
,>Wie kto¶ mo¿e co l±dowa³o na Balicach 19.07 o 22:50? By³a to maszyna du¿o

Zrób replaja (przepraszam za s³u¿bowy slang lotniczy) na fl24 i dok³adnie widaæ co siada

Docent

Data: 2012-07-20 00:45:55
Autor: damiasek
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
W dniu pi±tek, 20 lipca 2012 08:07:05 UTC+2 u¿ytkownik Docent Zylber napisa³:
,&gt;Wie kto¶ mo¿e co l±dowa³o na Balicach 19.07 o 22:50? By³a to maszyna du¿o

Zrób replaja (przepraszam za s³u¿bowy slang lotniczy) na fl24 i dok³adnie widaæ co siada

Docent

Pierwsze co to tam sprawdza³em. I nie by³ to Embraer E-190 D-AEBD, on l±dowa³ kilka minut pó¼niej jak sieci ju¿ dzia³a³y, i by³ du¿o cichszy.
Damiaszek

Data: 2012-07-20 12:39:58
Autor: Docent Zylber
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
Pierwsze co to tam sprawdza³em.

Masz wersjê cywiln±? tam tylko widaæ nowe transpondery. Pogoogluj to siê dowiesz jak zobaczyæ wiêcej

Docent

Data: 2012-07-20 15:33:19
Autor: Robert Tomasik
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
U¿ytkownik "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jubchh$ra6$1inews.gazeta.pl...
>Pierwsze co to tam sprawdza³em.

Masz wersjê cywiln±? tam tylko widaæ nowe transpondery. Pogoogluj to siê
dowiesz jak zobaczyæ wiêcej

Skoro Ty znalaz³e¶ ju¿, to napisz. Zainteresowanych pewnie jest wiêcej, a po diab³a wszyscy maj± odkrywaæ na nowo ko³o, skoro 5.000 lat temu wymy¶lono je ju¿?

Data: 2012-07-20 17:55:28
Autor: Docent Zylber
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
Skoro Ty znalaz³e¶ ju¿, to napisz. Zainteresowanych pewnie jest wiêcej, a

wisz, nie jest to sposób w pe³ni legalny bo opciera siê o tkz hacking (ang)

Docent

Data: 2012-07-20 09:26:54
Autor: TJ_Blues
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
Nielegalne, hacking, lub twoja niewiedza... To po co d. zawracasz?

TJ

Data: 2012-07-20 18:38:47
Autor: Docent Zylber
Co ladawalo na Balicach 19.07 o 22:50?
Nielegalne, hacking, lub twoja niewiedza... To po co d. zawracasz?

po tych agresywnych postach podejzewam ze jestes prowokatorem z kontroli internatu i wiecej juz odemnie nie uslyszych

Docent

Data: 2012-07-20 19:03:46
Autor: JJR
Co ladawalo na Balicach 19.07 o 22:50?
U¿ytkownik "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com> napisa³

po tych agresywnych postach podejzewam ze jestes prowokatorem z kontroli
internatu i wiecej juz odemnie nie uslyszych

Trzymamy za s³owo. Wiesz, my tu sami kontrolerzy, niektórzy nawet tajniacy po cywilu i pisanie na t± grupe jest dla ciebie potencjalnie bardzo niebezpieczne :)

--
pzdr,
Jêdrzej

Nie martwmy siê wiejskimi szko³ami. Najwa¿niejsze, ¿e program ramowy liceum przewiduje jedn± godzinê informatyki (na ca³e trzy lata) ale za to 3x2 godziny gu¶larstwa. Pomo¿e to zbudowaæ w Polsce gospodarkê opart± na wiedzy. Pod warunkiem, ¿e bêdzie to wiedza o tym, ile diab³ów zmie¶ci siê na ³ebku od szpilki.

Data: 2012-07-20 18:26:54
Autor: Robert Tomasik
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
U¿ytkownik "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jubv05$qoa$1inews.gazeta.pl...
>Skoro Ty znalaz³e¶ ju¿, to napisz. Zainteresowanych pewnie jest wiêcej, >a

wisz, nie jest to sposób w pe³ni legalny bo opciera siê o tkz hacking (ang)

No to wy¶lij facetowi i mnie to na priv i tyle. Na co mamy googlaæ?

Data: 2012-07-20 21:11:05
Autor: KiloSierra
Co lądawało na Balicach 19.07 o 22:50 ?
W dniu 12/07/20 18:26, Robert Tomasik pisze:

No to wyślij facetowi i mnie to na priv i tyle. Na co mamy googlać?

ale co ma Ci wyslac?? żółte papiery?
przeciez to debil kolina

Data: 2012-07-20 21:47:03
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:5009ad46$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

ale co ma Ci wyslac?? żółte papiery?
przeciez to debil kolina

Ja bym wolał te tajne instrukcje. Żółte papiery mi się na niewiele przydadzą - zwłaszcza jego.

Data: 2012-07-20 09:29:45
Autor: mkarwan
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
U¿ytkownik "JJR" <jaxaANTYSPAM@uni.wroc.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jua69v$pga$1node1.news.atman.pl...
> [...]

Przy ostatnim zamieszaniu wystarczy ¿eby przylecia³a kolejna izraelska wycieczka do O¶wiêcimia. Oni teraz bardzo uwa¿aj± na potencjalnych bombiarzy.

Oni to znaczy kot konkretnie?

Data: 2012-07-20 09:48:39
Autor: KiloSierra
W dniu 12/07/20 09:29, mkarwan pisze:

Oni to znaczy kot konkretnie?

konkretnie to mruczek z filemonem

Data: 2012-07-20 11:57:05
Autor: Pawe³ Kasztelan
W dniu 2012-07-20 09:48, KiloSierra pisze:
W dniu 12/07/20 09:29, mkarwan pisze:

Oni to znaczy kot konkretnie?

konkretnie to mruczek z filemonem
Yes yes yes. ROTFL

Pozdr. PK.

Data: 2012-07-20 22:50:16
Autor: mkarwan
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:50090d54$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
Oni to znaczy kot konkretnie?
konkretnie to mruczek z filemonem

Czepiasz się literówki.
Więc poprawiam pytanie.
Oni to znaczy kto konkretnie?
Potrafisz na nie odpowiedzieć?

Data: 2012-07-21 11:22:59
Autor: KiloSierra
W dniu 12/07/20 22:50, mkarwan pisze:
Użytkownik "KiloSierra"<foru@10g.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Oni to znaczy kot konkretnie?
konkretnie to mruczek z filemonem

Czepiasz się literówki.
Więc poprawiam pytanie.
Oni to znaczy kto konkretnie?
Potrafisz na nie odpowiedzieć?

Czemu robisz z siebie idiotÄ™?

Data: 2012-07-21 14:57:44
Autor: PH
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
W dniu 2012-07-21 11:22, KiloSierra pisze:

Czemu robisz z siebie idiotê?

K³amiesz.
Oni nie robi z siebie idioty, on jest wzorcowym idiot±.

Data: 2012-07-21 17:01:16
Autor: mkarwan
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
U¿ytkownik "PH" <ph@w.ustach.abj> napisa³ w wiadomo¶ci news:jue908$n6n$1node1.news.atman.pl...
Czemu robisz z siebie idiotê?

K³amiesz.
Oni nie robi z siebie idioty, on jest wzorcowym idiot±.

Je¶li ciebie uwa¿aj± za wzorcowego idiotê nie musi oznaczaæ, ¿e inni tez s±.
Nie porównuj innych do siebie, nie ka¿dy jest ci podobny.

Data: 2012-07-21 16:59:02
Autor: mkarwan
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:500a74f1$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czy jesteś aż takim głupkiem, że nie potrafisz sam nic wymyślić, tylko
musisz po mnie powtarzać?

Data: 2012-07-22 07:48:02
Autor: KiloSierra
Co lądawało na Balicach 19.07 o 22:50 ?
W dniu 12/07/21 16:59, mkarwan pisze:
zemu robisz z siebie idiotÄ™?

Czy jesteś aż takim głupkiem, że nie potrafisz sam nic wymyślić, tylko
musisz po mnie powtarzać?

dalej robisz z siebie idiote...

Data: 2012-07-22 16:04:08
Autor: mkarwan

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:500b9410$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 12/07/21 16:59, mkarwan pisze:
zemu robisz z siebie idiotÄ™?

Czy jesteś aż takim głupkiem, że nie potrafisz sam nic wymyślić, tylko
musisz po mnie powtarzać?

dalej robisz z siebie idiote...

W przeciwieństwie do ciebie, nie robię.

Data: 2012-07-22 16:07:51
Autor: KiloSierra
W dniu 12/07/22 16:04, mkarwan pisze:

dalej robisz z siebie idiote...

W przeciwieństwie do ciebie, nie robię.

Czemu kłamiesz??

Data: 2012-07-24 10:17:46
Autor: mkarwan
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:500c0935$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
dalej robisz z siebie idiote...

W przeciwieństwie do ciebie, nie robię.
Czemu kłamiesz??

W przeciwieństwie do ciebie nie kłamię.

Data: 2012-07-25 20:21:57
Autor: Bartek Kacprzak
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jullnb$9ol$1usenet.news.interia.pl...
U¿ytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:500c0935$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
dalej robisz z siebie idiote...

W przeciwieñstwie do ciebie, nie robiê.
Czemu k³amiesz??

W przeciwieñstwie do ciebie nie k³amiê.
W przeciwieñstwie do niego robisz z siebie idiote.

--
Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

Data: 2012-07-25 20:22:32
Autor: Bartek Kacprzak
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?

U¿ytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:500a74f1$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 12/07/20 22:50, mkarwan pisze:
U¿ytkownik "KiloSierra"<foru@10g.pl>  napisa³ w wiadomo¶ci
Oni to znaczy kot konkretnie?
konkretnie to mruczek z filemonem

Czepiasz siê literówki.
Wiêc poprawiam pytanie.
Oni to znaczy kto konkretnie?
Potrafisz na nie odpowiedzieæ?

Czemu robisz z siebie idiotê?
Czemu z niego robicie idiote?

--
Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

Data: 2012-07-26 14:43:08
Autor: Titus Atomicus
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 2 2:50?
In article <5010397b$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> wrote:

U¿ytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:500a74f1$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

> Czemu robisz z siebie idiotê?
Czemu z niego robicie idiote?

Nikt z niego nie robi idioty.
Mkwarwan jest po prostu oblakany.
--
TA

Data: 2012-07-28 21:44:58
Autor: Docent Zylber
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?

Mkwarwan jest po prostu oblakany.

po raz Kolejny uowadniasz ¿e jese¶ na Ruskim ¿o³dzie...

Data: 2012-07-20 13:32:48
Autor: Titus Atomicus
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 2 2:50?
In article <jub1da$t67$1@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

> Przy ostatnim zamieszaniu wystarczy ¿eby przylecia³a kolejna izraelska > wycieczka do O¶wiêcimia. Oni teraz bardzo uwa¿aj± na potencjalnych > bombiarzy.

Oni to znaczy kot konkretnie?

Jak to kto?
Przeciez to po ciebie przylecieli.
--
TA

Data: 2012-07-20 22:51:05
Autor: mkarwan
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
U¿ytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa³ w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-64A218.13324820072012news.atman.pl...
> Przy ostatnim zamieszaniu wystarczy ¿eby przylecia³a kolejna izraelska > wycieczka do O¶wiêcimia. Oni teraz bardzo uwa¿aj± na potencjalnych > bombiarzy.

> [...]

Masz zamiar robiæ z siebie idiotê?

Data: 2012-07-21 11:33:34
Autor: Tomasz Wójtowicz
W dniu 2012-07-20 22:51, mkarwan pisze:
> [...]
> Przy ostatnim zamieszaniu wystarczy ¿eby przylecia³a kolejna
izraelska > wycieczka do O¶wiêcimia. Oni teraz bardzo uwa¿aj± na

Co za idiotyczne pytanie? Co ciê obchodzi, czy kto¶ ma zamiar robiæ z siebie idiotê? Zw³aszcza, ¿e nawet je¶li ma zamiar, to wcale nie znaczy ¿e bêdzie.

Data: 2012-07-21 14:58:27
Autor: PH
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
Co za idiotyczne pytanie?

On innych nie zadaje.

Data: 2012-07-20 08:19:34
Autor: Jacek Osiecki
Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?
Dnia Thu, 19 Jul 2012 14:11:55 -0700 (PDT), damiasek@gmail.com napisa³(a):
Wie kto¶ mo¿e co l±dowa³o na Balicach 19.07 o 22:50? By³a to maszyna du¿o
g³o¶niejsza ni¿ zwykle (co¶ jak stare B727). Ciekawi mnie to bo, przed
l±dowanie i na 2-3 min po l±dowaniu by³y wy³±czone okoliczne BTS-y sieci

Tez zwrocilo to moja uwage - choc akurat nie patrzylem na zasieg sieci. Ale
od razu zajrzalem na FR i ten nic nie pokazal :(
A glosne bylo jak cholera - bez porownania ze standardowymi fruwakami w
mojej okolicy...

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-07-20 18:23:27
Autor: Mikolaj Machowski
Co lądawało na Balicach 19.07 o 22:50?
Jacek Osiecki napisał:
Dnia Thu, 19 Jul 2012 14:11:55 -0700 (PDT), damiasek@gmail.com napisał(a):
Wie ktoś może co lądowało na Balicach 19.07 o 22:50? Była to maszyna dużo
głośniejsza niż zwykle (coś jak stare B727). Ciekawi mnie to bo, przed
lądowanie i na 2-3 min po lądowaniu były wyłączone okoliczne BTS-y sieci

[...]

Tak jak inni napisali - pewnie B747 El Alu.

m.

Co l±dawa³o na Balicach 19.07 o 22:50?