[CROSS-POST] Co łaska

Data: 2010-10-06 11:22:48
Autor: Koziołek
[CROSS-POST] Co łaska
Przepraszam za crossposta, ale niniejszym chciałem napiętnować brak infrastruktury sanitarnej przy polskich drogach.

Jechałem dzisiaj rano z Wadowic do Krakowa. Za kalwarią Zebrzydowską wzięło mnie na sikanie i zatrzymałem się na przystanku wśród lasu.
Po strzepnięciu ostatnich kropel i zapięciu rozporka wracałem do samochodu, gdy usłyszałem wołającą coś do mnie, biegnącą (a raczej próbującą biec - mocno utykała) dziewoję.
Gdy podbiegła bliżej, zrozumiałem, że woła "co łaska, pięćdziesiąt" czy jakoś tak.
Zazwyczaj nie daję pieniędzy. Ponieważ jestem dobrego serca zdarza mi się kupić komuś coś do jedzenia. Ale kasy? Co to, to nie. Ale w tym przypadku coś mnie opętało - pewnie dlatego, że zostałem złapany niemal z ptakiem w dłoni - że wyjąłem portfel i dałem biedactwu pięćdziesiąt groszy.
Dziewczę popatrzyło na groszaki, zrobiło wielkie oczy i WIELKIMI LITERAMI, powoli, rzekło:

- LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY

Spieprzałem, "ino" się kurzyło.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek
--
http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Data: 2010-10-06 11:51:13
Autor: Michał Gut
[CROSS-POST] Co łaska
Gdy podbiegła bliżej, zrozumiałem, że woła "co łaska, pięćdziesiąt" czy

- LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY

:)))))))))))) poplakalem sie ze smiechu:)

Data: 2010-10-06 12:07:37
Autor: Big Jack
[CROSS-POST] Co łaska
W wiadomości
*Michał Gut* napisał(-a):

Gdy podbiegła bliżej, zrozumiałem, że woła "co łaska, pięćdziesiąt" czy

- LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY

:)))))))))))) poplakalem sie ze smiechu:)

szkda, że nie spytała "p(ł)aszczu czy w żopu" :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-10-06 10:16:32
Autor: Grzegorz Staniak
[CROSS-POST] Co łaska
On 06.10.2010, Big Jack <aaaaa@bbbbb.zz> wroted:

Gdy podbiegła bliżej, zrozumiałem, że woła "co łaska, pięćdziesiąt" czy

- LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY

:)))))))))))) poplakalem sie ze smiechu:)

szkda, że nie spytała "p(ł)aszczu czy w żopu" :)

"W żopu" to już nie "co łaska" ;)

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>
= AC Universe.:JumpTheGun:. =  85.14.221.102:27960  = Urban Terror TDM Server = no snipers, no camping,

Data: 2010-10-06 12:23:05
Autor: Michał Gut
[CROSS-POST] Co łaska
szkda, że nie spytała "p(ł)aszczu czy w żopu" :)

z grzybkami na miejscu czy na wynos?:)

Data: 2010-10-06 12:28:47
Autor: Gabriel 'wilk'
[CROSS-POST] Co łaska
Użytkownik Michał Gut napisał:

szkda, że nie spytała "p(ł)aszczu czy w żopu" :)

z grzybkami na miejscu czy na wynos?:)
Nie, na odchodne dostanie dobre slowo "badz zdrow" :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-10-06 10:44:31
Autor: Grzegorz Staniak
[CROSS-POST] Co łaska
On 06.10.2010, Gabriel 'wilk' <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wroted:

szkda, że nie spytała "p(ł)aszczu czy w żopu" :)

z grzybkami na miejscu czy na wynos?:)

Nie, na odchodne dostanie dobre slowo "badz zdrow" :-)

.... a na to padnie odpowiedź: "Bóg zapłać" :)

GS

Data: 2010-10-06 13:11:48
Autor: Przemysław Czaja
[CROSS-POST] Co łaska

UĹźytkownik "Grzegorz Staniak" <

szkda, że nie spytała "p(ł)aszczu czy w żopu" :)

z grzybkami na miejscu czy na wynos?:)

Nie, na odchodne dostanie dobre slowo "badz zdrow" :-)

... a na to padnie odpowiedź: "Bóg zapłać" :)

JOKER - job twoja mać!!!

a potem przyjedzie 2 kolesi czarnym MB i zapytają czy nie był zadowolony z usług jednej z Pań
kto oglądał ten wie co było dalej..;-)

Data: 2010-10-06 15:56:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[CROSS-POST] Co łaska

Użytkownik "Grzegorz Staniak" <

[...]

A po tym, na to co mu będzie, Panadol nie pomoże. Więc zamknij k...a ..... klawiaturę. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-10-06 16:00:25
Autor: megrims
[CROSS-POST] Co łaska

[...]

płukanie gardła kolorową wódą..

Data: 2010-10-06 19:09:58
Autor: Marcin Stankiewicz
[CROSS-POST] Co łaska
Dnia Wed, 06 Oct 2010 16:00:25 +0200, megrims na
pl.pregierz,pl.misc.samochody napisał(a):

kto oglądał ten wie co było dalej..;-)

płukanie gardła kolorową wódą..

Trzymając się tematyki filmowej : rudą wódą na myszach.

"O, życie moje! Bądź mi święte i olbrzymie! Leopold Staff (1878 - 1957)"

Data: 2010-10-07 15:33:41
Autor: onet
[CROSS-POST] Co łaska

Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w wiadomości

> płukanie gardła kolorową wódą..

Trzymając się tematyki filmowej : rudą wódą na myszach.

A pozniej bedzie spal 3 dni :)

--
venioo z pracy

Data: 2010-10-06 15:59:21
Autor: megrims
[CROSS-POST] Co łaska
W dniu 2010-10-06 11:22, Koziołek pisze:
[...]

przejedź się do Tajlandii wyspa Phuket i idź wieczorem do dowolnego
klubu nocnego i skorzystaj z toalety. Jak wyciągniesz tylko fujare
to zobaczysz co to oznacza nachalność prostytutek.

Data: 2010-10-06 15:05:04
Autor: kamil
[CROSS-POST] Co łaska
"megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message news:i8hvbp$3tu$1usenet.news.interia.pl...

przejedź się do Tajlandii wyspa Phuket i idź wieczorem do dowolnego
klubu nocnego i skorzystaj z toalety. Jak wyciągniesz tylko fujare
to zobaczysz co to oznacza nachalność prostytutek.

Tam sie jezdzi wlasnie na nachalne prostytutki, jesli przeszkadzaja, znaczy ze zle wybrales kierunek na wakacje. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-06 16:07:39
Autor: megrims
[CROSS-POST] Co łaska
W dniu 2010-10-06 16:05, kamil pisze:
[...]

Tak jest. W pełni się z Tobą zgadzam. A te 12-letnie to już
totalna porażka i widok dla ludzi o mocnych nerwach.

Data: 2010-10-06 11:12:32
Autor: Przemek V
Co łaska
On 6 Paź, 16:07, megrims <megrimsNOS...@interia.pl> wrote:
> [...]

Tak jest. W pełni się z Tobą zgadzam. A te 12-letnie to już
totalna porażka i widok dla ludzi o mocnych nerwach.

Nie zapomnę tekstu walczącego rano z kacem rodaka, któremu świat się
może nie zawalił ale na pewno obrócił o 180 stopni poprzedniego
wieczora: "Panowie, k***a...... nie bierzcie wysokich" :) :) :)

Data: 2010-10-06 22:36:04
Autor: megrims
Co łaska
W dniu 2010-10-06 20:12, Przemek V pisze:
[...]

No ci chłopcy poprzebieranie za laski... mega zgon :D    ROTFL

no tak bywa... Ale fakt - na prawdę można się pomylić.

Data: 2010-10-07 00:53:34
Autor: Koziołek
[CROSS-POST] Co łaska
megrims napisał:
przejedź się do Tajlandii wyspa Phuket i idź wieczorem do dowolnego
klubu nocnego i skorzystaj z toalety. Jak wyciągniesz tylko fujare
to zobaczysz co to oznacza nachalność prostytutek.

Mi to na razie nie grozi - jak z żoną wybieraliśmy wczasy i każde z nas miało przynieść cztery ogłoszenia biur podróży, moje kochanie od razu potargało moich trzy czwarte: Kubę, Tajlandię i Bułgarię. Ciekawe, kurwa, dlaczego.

A tak przy okazji przypomniała mi się pewna opowiastka:
Znajoma wpadła do nas do firmy i opowiada, jak to jej mąż zmienił się po powrocie z Bangkoku - był tam na delegacji. Jak wcześniej o jakichkolwiek oznakach uczucia mogła po ślubie tylko marzyć, tak wszystko zmieniło się jakiś tydzień po przylocie ukochanego. Otóż pierwszy raz od kilku lat wstał wcześniej niż ona, zrobił śniadanie i przyniósł do łóżka. Byłaby wniebowzięta, gdyby nie kazał jej wypić wielkiej szklanki zepsutego, gorzkiego mleka. I tak trzy razy, dzień po dniu :-)

Pozdr.,

Koziołek

Data: 2010-10-07 17:27:46
Autor: kamil
[CROSS-POST] Co łaska

"Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> wrote in message news:i8iulh$357$1inews.gazeta.pl...
megrims napisał:
[...]

A ty chciales drewno do lasu brac ze soba? :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-06 16:17:17
Autor: CeSaR
[CROSS-POST] Co łaska
- LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY

Ostatnio widziałem jak jakaś mniej wyedukowana tłumaczyła na migi co i za ile :-)

Data: 2010-10-06 20:33:31
Autor: cyklista
[CROSS-POST] Co łaska
W dniu 06.10.2010 11:22, Koziołek pisze:

- LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY

Spieprzałem, "ino" się kurzyło.
Zanjomy kierowca opowiadał mi, jak kiedyś spał na jakim parkingu w Rosji. Słyszy pukanie - opuszcza szybę - patrzy stoi jakiś gość i pyta:
Ty chociesz pajebat? Piatdiesiat marak.
- Niet, nie chociu.
Ty uże pajebał, tak dawaj piatdiesiat marak.

Data: 2010-10-07 00:08:44
Autor: woohoo
[CROSS-POST] Co łaska
W dniu 2010-10-06 11:22, Koziołek pisze:
- LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY

A minieta ile? :>

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-10-07 00:32:38
Autor: Koziołek
[CROSS-POST] Co łaska
woohoo napisał:
W dniu 2010-10-06 11:22, Koziołek pisze:
- LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY

A minieta ile? :>

Już sam nie wiem, co gorsze: grzyb w jajecznicy, czy na ozorku ;)

Pozdr.,

Koziołek

[CROSS-POST] Co łaska