Co lepsze - stary SB Live czy audio na p³ycie?

Data: 2012-11-28 12:14:58
Autor: Doxent
Co lepsze - stary SB Live czy audio na p³ycie?

U¿ytkownik "Thomas" <angel_USUN_TO_@bci.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k8qk8d$las$1srv.cyf-kr.edu.pl...
P³yta g³owna z audio chipsetem Realtek ALC888 (P³yta Gigabyte GA-EP43).
Jest sens ³adowania do niej starej karty audio Sound Blaster Live?? Czy d¼wiêk z tegi uk³adu na p³ycie bêdzie lepszy, czy choæby porównywalny jako¶ciowo?

przy dobrych s³uchawkach d¼wiêk z p³yty jest beznadziejny. Dopiero jaka¶ lepsza karta jest w stanie to obs³u¿yæ. Ja mam u siebie co prawda Asus Xonar DX i s³ucham przy 65%. Na zintegrowanym Realteku nawet przy 100% by³o du¿o ciszej.
O ile mi wiadomo to nawet stare SB daj± du¿o lepszy d¼wiêk na wyj¶ciu. Problemem s± tylko sterowniki a raczej ich brak z powodu olewactwa firmy Creative. Dlatego nie kupiê ju¿ ¿adnego ich produktu.

Co lepsze - stary SB Live czy audio na p³ycie?