Co macie u siebie w portfelu?

Data: 2009-07-17 09:01:25
Autor: karol
Co macie u siebie w portfelu?
Witam!

Czym gracie? Walorami duzych spolek (WIG20) czy gracie rowniez jakimis mailymi "dziwolagami"?
A jakie jest wasze doświadczenie z zarabianiem: na jakich walorach najlepiej zarabiacie?
I ile udaje wam sie ugrac w ciagu roku? 20%?

M.B.

Data: 2009-07-17 09:08:46
Autor: greqq
Co macie u siebie w portfelu?
tylko na wigu 20 z tegoz powodu ze nie jestem dobrym graczem,
wszystkie akcje kupiłem w listopazdzie zeszłego roku i zysk mam od 160% przez 20% do 5% i -5%,