Co mam/moge zrobic dalej?

Data: 2011-11-28 11:30:32
Autor: Friend
Co mam/moge zrobic dalej?
Witam ponownie :)

Krotki opis sytuacji:

- kolizja 2 aut (bylem poszkodowanym, pacjent to 9-letnie auto),
- ubezpieczyciel wyplaca odszkodowanie na podstawie kosztorysu z uzyciem
tanich zamiennikow,
- zlecam wykonanie kosztorysu rzeczoznawcy ktory do rozliczenia przyjmuje
oryginalne czesci,
- zakladam sprawe cywilna (wszystko pisze sam (bez adowkata) - mialbym zbyt
duze koszty wlasne w stosunku do kwoty w pozwie), w ktorej domagam sie wyplaty
roznicy pomiedzy tanimi zamiennikami a czesciami "oryginalnymi"
- Sad I instancji wydaje korzystny dla mnie wyrok, ubezpieczyciel ma wyplacic
roznice.
- kancelaria adwokacka ubezpieczyciela sklada apelacja do Sadu Okregowego
- na jednym posiedzeniu, Sad odrzuca apelacja ubezpieczyciela.

I teraz pytanie jest co dalej? Jakie sa dalsze procedury?
W chwili obecnej czekam na odpis wyroku wraz z uzasadnieniem (mija miesiac).

Wiem ze strona przegrana moze chyba wniesc kasacje do SN (postepowanie w
Sadzie Rejonowym ze sprawy uproszczonej zostalo przekwalifikowane na normalne)

Jakie dalsze kroki powinienem podjac? Z gory dziekuje za wskazowki.

Co mam/moge zrobic dalej?