Co mam robić

Data: 2012-08-04 19:32:17
Autor: Jacek Buda
Co mam robić
Witam
za błędy przepraszam

W 2004 roku poznałem bardzo dobrego kolege powiedzmy pana a
pisaliśmy z nim na okrągło dzwoniłem do niego itd
o było przyszedł do niego powiedzmy pan b
podał się za prawnika
nie pozwolił do pana a dzwonić itd straszącze sprawę przekaze do sadu lub
prokuratury o skaling
I tak było kilka razy potem pisał ze odwołuje itd
2 tygodnie temu zmieniłem numer telefonu i poinformowałem o tym dzwoniąc do niego
wysłałem też do pana b 2 sms

Dziś zadzwonił do mnie
i powiedział cytuje
ze złożył wniosek do sądu o aresztowanie mnie w związku z skalinkiem
i powołał się na artykuł 825 KPC ( kodeksu postępowania cywilnego )
poprosiłem aby to wycofał powiedziała że nie

za jakieś 2 godziny zadzwoniłem do niego o poprosiłem o ugodę przedstawiając
co zrobie
powiedział
ze się nie zgadza
że będą 3 postępowania przeciwko mnie
że grozi 10 lat więzienia itd
wkurzyłem się i napisałem oswiadczenie na majla

oto teść ( dane osobowe usunięte lub zmienione )
Adresatem był muj najlepszy kolega

Przykro mi to pisać ale to 1 raz w mojej działlaności internetowej drogi A pisze
Prawnik czyli pan B przesadza straszy sadem rewizjami i siedzeniem w więzieniu

za to ze do was dzwonię
a wystarczyło napisać oficjalnego majla w formie oswiadczenia czy innej u było
by bólu
poniżej oświadczenie

Moje dane

Moja miejscowość 2012-07-03

Oświdczam co następuje

1- Jeśli chodzi o prawnika czyli pan B
a- zrywam z nim stosunki
b- usuwam banuje z gadu gadu
c- uswam z komórki
d - przestaje się z nim kontaktować wszelkimi kontaktami telefonicznie ,sms
,gadu gadu ,majlem i innymi srsodkami
e- czas na zawsze czyli przynajmniej na rok czyli do 2013-08-03

2- jeśli chodzi o Pana Aczyli najlepszego mojego kolege
a-zrywam z nim stosunki
b- usuwam banuje z gadu gadu
c- usuwam z komurki
d-przestaje się z nim kontaktować wszelkimi kontaktami telefonicznie ,sms
,gadu gadu ,majlem i innymi srsodkami
4- czas pół roku czyli do 2013-0103

Oczekuje
Zakazuje nie rzyczę sobie
Od pana Prawnika Czyli pana B

1- dzwonienia ,sms do mnie
2- majlowania do mnie
3- wszelkiego kontaktu z tym panem na zawsze czyli przynajmniej na rok czyli
do 2013-08-03

zezwalam na sms tresci
a- sprawa wycofana
b- to był zart

Od pana A czyli najlepszego kolegi
1- dzwonienia sms do mnie
2- majlowania do mnie
3- Wszelkiego kontaktu z tym panem na 3 miesiące czyli do 2012-11-03

zezwalam na sms na majle tresci
a- sprawa wycofana
b- to był żart

Pan A może się ze mną kontaktować tylko w bardzo pilnych sprawach majlem

Złamanie tego spowiduje trudne do przewidzenia rzeczy
muj podpis

za jakieś 30 minut znowu do mnie zadzwonił
i powiedział cytuje
1 - czy pan jest bogaty
2- będe żądał 100 000 zł plus 10 000 koszty postępowania

do tego czasu już wszystko poblokowałem
a od następnego telefonu zamierzam nie odpowiadać
Bać się czy nie ?

Zaznaczam ze jestem osobą nie pełnosprawną tylko nie piszcie źle o mnie dodam ze dysponuje jego numerem telefonu i wiem gdzie i z kim mieszka --

Data: 2012-08-04 21:37:31
Autor: witek
Co mam robić
On 08/04/2012 09:32 PM, Jacek Buda wrote:
tylko nie piszcie źle o mnie

Ile masz lat?
moze powinienes porozmwaiac z kims doroslym, ktrory tyle nie panikuje co ty.

Data: 2012-08-04 19:45:38
Autor: Jacek Buda
Co mam robić
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
On 08/04/2012 09:32 PM, Jacek Buda wrote:
> tylko nie piszcie źle o mnie

Ile masz lat?
moze powinienes porozmwaiac z kims doroslym, ktrory tyle nie panikuje co ty.

Mam 47 lat powiedział ze w Październiku się spotkamy w sąndzie

Data: 2012-08-04 21:45:06
Autor: 'Tom N'
Co mam robić
witek w <news:jvjtlq$5n5$1inews.gazeta.pl>:

On 08/04/2012 09:32 PM, Jacek Buda wrote:
tylko nie piszcie źle o mnie

Ile masz lat?

A Ty witek ile, że Jacka Budy nie kojarzysz? ;P

Data: 2012-08-05 00:29:02
Autor: witek
Co mam robić
On 08/04/2012 09:45 PM, 'Tom N' wrote:
witek w <news:jvjtlq$5n5$1inews.gazeta.pl>:

On 08/04/2012 09:32 PM, Jacek Buda wrote:
tylko nie piszcie źle o mnie

Ile masz lat?

A Ty witek ile, że Jacka Budy nie kojarzysz? ;P

no nie kojarze
nie rzucal sie w oczy do tej pory

Data: 2012-08-04 23:35:34
Autor: Andy Niwinski
Co mam robić

"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> schrieb im Newsbeitrag news:501d7e67$1news.home.net.pl...
[...]

TROLLU, nie obrażaj Jacka Budy. On jest upośledzony, ty jesteś niestety parszywą kurwą trolującą gdzie i kiedy się da! On to co pisze, to niestety tak już ma, a ty bredzisz, jątrzysz i wkurwiasz świadomie, z premedytacją.

Data: 2012-08-04 22:31:32
Autor: Jacek Buda
Co mam robić
Andy Niwinski <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):

> Nie karm trolla.

TROLLU, nie obrażaj Jacka Budy. On jest upośledzony,
ale kłamiesz
widzę ze na tej grupie sami szaleńcy myśląłem ze są tu poważni ludzie   --

Data: 2012-08-04 23:55:43
Autor: Andrzej Lawa
Co mam robić
W dniu 04.08.2012 23:35, Andy Niwinski pisze:

[...]

No to macie wiele wspólnego.

parszywą kurwą trolującą gdzie i kiedy się da! On to co pisze, to
niestety tak już ma, a ty bredzisz, jątrzysz i wkurwiasz świadomie, z
premedytacją.

Ale prosto w oczy mi już tego nie powtórzysz, szczylku ;->

Data: 2012-08-05 01:18:14
Autor: Andy Niwinski
Co mam robić

"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> schrieb im Newsbeitrag news:501d9a5f$1news.home.net.pl...
[...]

Wolę mieć dużo wspólnego z upośledzonym Jackiem, niż z taka sparszywiałą męską kurwą jak ty.

[...]

Prosto w oczy to jak byś przedemną stanął, to byś się już raczej - parszywcu nie podniósł!

Data: 2012-08-05 01:23:13
Autor: Andrzej Lawa
Co mam robić
W dniu 05.08.2012 01:18, Andy Niwinski pisze:

[...]

ROTFL

Mój adres jest w nagłówku - zapraszam!

Data: 2012-08-05 15:11:28
Autor: Maciek
Co mam robić
begin o nicku Andy Niwinski napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
Prosto w oczy to jak byś przedemną stanął, to byś się już raczej -
parszywcu nie podniósł!
GroĹşba karalna.
--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2012-08-05 15:13:58
Autor: Andrzej Lawa
Co mam robić
W dniu 05.08.2012 15:11, Maciek pisze:
begin o nicku Andy Niwinski napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

Prosto w oczy to jak byś przedemną stanął, to byś się już raczej -
parszywcu nie podniósł!
Groźba karalna.

Iiitam... Żeby była karalna, musi budzić obawę. A kto się by bał takiego pętaka, jak niwinski...

Co mam robić