Co mam ze sob± zrobić?

Data: 2020-01-02 17:04:17
Autor: u2
Co mam ze sob± zrobić?
W dniu 01.01.2020 o 19:20, Stachu Chebel pisze:
Jestem Eurosceptykiem, Ojrosceptykiem, Katosceptykiem, Muslimosceptykiem, Pełosceptykiem, Pisdosceptykiem. O jankesach i żydle nawet nie wspomnę. O pedałach też. Na wyborach nigdy nie byłem i jak widać zawsze miałem rację.

Zmieniać co¶ ze sob±, czy zapisać się na jakie¶ elektrowstrz±sy?!!

heblik to żyd-komuszek, heblik powinien udać się do Izraela, albo Rosji:)

Data: 2020-01-02 17:38:35
Autor: Yogi
Co mam ze sob± zrobić?
Dnia Thu, 2 Jan 2020 17:04:17 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Te, głupku. Zgł¶ się na szpitalny oddział ¶wirniętych! Tam jest twoje
miejsce

Data: 2020-01-02 23:17:49
Autor: u2
Co mam ze sob± zrobić?
W dniu 02.01.2020 o 17:38, piĽdziak pisze:
[...]

możesz piĽdziak polecieć do Jerozolimy spotkać twoich krewnych Putina i Netanyachu:)

Co mam ze sob± zrobić?