Co mam ze sobą zrobić?

Data: 2020-01-01 10:20:28
Autor: Stachu Chebel
Co mam ze sobą zrobić?
Jestem Eurosceptykiem, Ojrosceptykiem, Katosceptykiem, Muslimosceptykiem, Pełosceptykiem, Pisdosceptykiem. O jankesach i żydle nawet nie wspomnę. O pedałach też. Na wyborach nigdy nie byłem i jak widać zawsze miałem rację.

Zmieniać co¶ ze sob±, czy zapisać się na jakie¶ elektrowstrz±sy?!!

Data: 2020-01-01 12:21:49
Autor: Jacek Bialy
Co mam ze sobą zrobić?
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Przerzuć się na łoscypki..    Buuu ha-ha!

Data: 2020-01-01 12:35:27
Autor: mrbluesky.pl
Co mam ze sobą zrobić?
Stachu Chebel
[...]
Witaj w klubie ;P
Nadajesz sie na dobrego szczerego Chrzescijanina albo nihiliste. Tego drugiego nie POlecam ;P

Data: 2020-01-02 17:47:14
Autor: Yogi
Co mam ze sobą zrobić?
Dnia Wed, 1 Jan 2020 12:35:27 -0800 (PST), mrbluesky.pl@gmail.com
napisał(a):

Stachu Chebel
[...]

Te, głupek. Ty nadajesz się na szefa klubu idiotów psp. Zstępcy to u2 i
zenek.

Data: 2020-01-03 03:02:35
Autor: mrbluesky.pl
Co mam ze sobą zrobić?
Te, głupek. Ty nadajesz się na szefa klubu idiotów psp. Zstępcy to u2 i zenek. -- -
To najwiekszy KOmplement jaki mogles mi zaserwowac, bycie idiota i glupkiem w jezyku nienawisci oznacza
PO prostu nie bycie takim jak wy a to doprawdy nobilituje... :P
Pluj sie wiec dalej z calych sil az ci sliny zabraknie :))) Na zdrowie misiaczku yogi-ubogi! ;P

Data: 2020-01-02 12:37:42
Autor: Bruno Brunowski
Co mam ze sobą zrobić?
W dniu ¶roda, 1 stycznia 2020 19:20:29 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:
[...]

Dorobić transparent* i udać się na demonstrację, lub zorganizować własn±.

*) - proponowany projekt transparentu = https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_RWHl14zS2dsijOSwxsfsiNRCOLJAcvNw.jpg

--
Bruno

Data: 2020-01-03 20:54:29
Autor: Stachu Chebel
Co mam ze sobą zrobić?
W dniu czwartek, 2 stycznia 2020 21:37:43 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Dorobić transparent* i udać się na demonstrację, lub zorganizować własn±.

Dobre !!

Data: 2020-01-02 16:59:13
Autor: Wiesiaczek
Co mam ze sob± zrobić?
W dniu 01.01.2020 o 19:20, Stachu Chebel pisze:
[...]

Nie poddawaj się!
Będziemy walczyć ramię w ramię ! :)

--
Wiesiaczek (dzi¶ z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-01-03 03:03:30
Autor: mrbluesky.pl
Co mam ze sobą zrobić?

Nie poddawaj się! Będziemy walczyć ramię w ramię ! :) -- -
spiewajac: "Boj to jest nasz ostatni" ;P

Data: 2020-01-02 17:04:17
Autor: u2
Co mam ze sob± zrobić?
[...]

heblik to żyd-komuszek, heblik powinien udać się do Izraela, albo Rosji:)

Data: 2020-01-02 17:38:35
Autor: Yogi
Co mam ze sob± zrobić?
Dnia Thu, 2 Jan 2020 17:04:17 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Te, głupku. Zgł¶ się na szpitalny oddział ¶wirniętych! Tam jest twoje
miejsce

Data: 2020-01-02 23:17:49
Autor: u2
Co mam ze sob± zrobić?
W dniu 02.01.2020 o 17:38, piĽdziak pisze:
[...]

możesz piĽdziak polecieć do Jerozolimy spotkać twoich krewnych Putina i Netanyachu:)

Co mam ze sobą zrobić?