Co media pozostawią w świadomości społecznej po Kaminskim?

Data: 2009-10-20 09:19:59
Autor: Piotr
Co media pozostawią w świadomości społecznej po Kaminskim?
Zostawią "Agenta Tomka"!
Dzisiejsze hity na łonecie i wp:
"Weronika Marczuk-Pazura w programie "Teraz My" w TVN opowiadała o
swojej znajomości z agentem "Tomkiem". Celebrytka twierdziła, że
agent, podający się za bogatego biznesmena, chciał ją oczarować, ale
ona nigdy nie łączy życia prywatnego z pracą. - Dopiero teraz, gdy
analizuję to wszystko, widzę wyraźnie, że zachowywał się bardzo
dziwnie - stwierdziła Marczuk-Pazura."
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1345,title,Marczuk-Pazura-agent-Tomek-chcial-mnie-oczarowac,wid,11610474,wiadomosc.html?ticaid=18f49&_ticrsn=3

"Weronika Marczuk-Pazura w dzisiejszym programie "Teraz My" opowiadała
o szczegółach swojej znajomości ze słynnym agentem CBA "Tomkiem".
Pytana przez gospodarzy programu o to, dlaczego nie traktowała agenta
"Tomka" jak zwykłego klienta, odpowiedziała. - To bolesny temat.
Bardzo próbował mnie oczarować, ale na mnie nie działają żadne
Porsche."
http://wiadomosci.onet.pl/2063030,448,marczuk-pazura_to_bolesny_temat_agent_tomek_chcial_mnie_uwiesc,item.html

O takim drobiażdżku, jak nieco kłamliwy tytuł na łonecie, nawet nie
wspomnę.
Piotr

Data: 2009-10-20 09:25:33
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1rgv2bs7j9wta$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

   Czy ten ,agent Tomek' to aby napewno goj w czystym skladniku?

   AR

Data: 2009-10-20 09:27:57
Autor: Piotr
Co media pozostawią w świadomości społecznej po Kaminskim?
Dnia Tue, 20 Oct 2009 09:25:33 +0200, wsi spokojna, wsi wesola
napisał(a):

   Czy ten ,agent Tomek' to aby napewno goj w czystym skladniku?

Wątpię. Wtedy stałby gdzieś w bramie przez całe noce...
Piotr

Data: 2009-10-20 11:31:13
Autor: boukun

Użytkownik "wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:94fd4$4add65ea$54702a04$18928news.chello.at...

[...]

Coś mi się wydaje, że jednak nie! Z premedytacją wykorzystywał Polaków... Wykorzystał i zostawił...

boukun

Data: 2009-10-20 12:11:49
Autor: cytryna
[...]

Galerianki bardzo zawiedzione, jak to jest że celebrytki biora tylko do ręki lub łapią za torbę a one biedne musza podziwiać zęby i ten zapach jak mówiła pani Cielebąk Becia. I gdzie tu sprawiedliwość społeczna, państwo opiekuńcze.
A najładniejsze są te cyngle od Waltera, chyba osiągneli szczyt głupoty oraz zakłamania, będzie kolejna nagroda, może agent Tomek podaruje im bukiet z jarzyn.

Data: 2009-10-20 12:24:04
Autor: Piotr
Dnia Tue, 20 Oct 2009 12:11:49 +0200, cytryna napisał(a):

[...]

Państwo sie dobrze zaopiekowało interesami Rysków. I tym, żeby teraz
głos "skrzywdzonych" przez CBA był głośniejszy, niż ich czyny.
Jest to skandal, za który wszyscy zapłacimy, bo lekcja jakiej
udzielają obecnie rządzacy młodzieży nie zostanie przez nią
zapomniana. Piotr

Data: 2009-10-20 16:07:48
Autor: zbig
Co media pozostawią w świadomości społecznej po Kaminskim?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1rgv2bs7j9wta$.dlgmasz.facet.luzik...
Zostawią "Agenta Tomka"!

Zaczynasz coś kumać.
Wiem, ze to kijowo, jak sie człowiek stara a tu jak sie nie odwróci to dupa zawsze z tyłu.
Wbijcie sobie w te wasze możdżki, ze nie umiecie robić polityki.
Wam kury szczać prowadzać a nie politykę robić.
Pisałem ze cztery lata temu o samobójczej polityce Kacczyńskich wobec mediów. Ten żałosny nieudacznik nie wyciąga żadnych lekcji z historii. Z mediami nikt nie wygra. Jeśli nie możesz liczyć na ich przychylność, to polityka konfrontacji jest niewybaczalną głupotą.
Miał po swojej stronie zaprzyjaźnionego z prezydentem biznesmena Krauzego (który z każdą władzą starał się żyć dobrze) to go zgnoił. Spróbuj wymienić choć jakąś drobną korzyść , którą dzieki temu uzyskał.

Co media pozostawią w świadomości społecznej po Kaminskim?