Co media pozostawią w świadomości społecznej po Kaminskim?

Data: 2009-10-20 16:07:48
Autor: zbig
Co media pozostawią w świadomości społecznej po Kaminskim?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1rgv2bs7j9wta$.dlgmasz.facet.luzik...
Zostawią "Agenta Tomka"!

Zaczynasz coś kumać.
Wiem, ze to kijowo, jak sie człowiek stara a tu jak sie nie odwróci to dupa zawsze z tyłu.
Wbijcie sobie w te wasze możdżki, ze nie umiecie robić polityki.
Wam kury szczać prowadzać a nie politykę robić.
Pisałem ze cztery lata temu o samobójczej polityce Kacczyńskich wobec mediów. Ten żałosny nieudacznik nie wyciąga żadnych lekcji z historii. Z mediami nikt nie wygra. Jeśli nie możesz liczyć na ich przychylność, to polityka konfrontacji jest niewybaczalną głupotą.
Miał po swojej stronie zaprzyjaźnionego z prezydentem biznesmena Krauzego (który z każdą władzą starał się żyć dobrze) to go zgnoił. Spróbuj wymienić choć jakąś drobną korzyść , którą dzieki temu uzyskał.

Co media pozostawią w świadomości społecznej po Kaminskim?