Co mi grozi za brak meldunku stałego tymczasowe go "co najwyżej do 3 miesięcy"

Data: 2010-10-22 09:10:17
Autor: Grzegorz

Data: 2010-10-22 09:22:42
Autor: Adam KĹ‚obukowski
On 22.10.2010 09:10, Grzegorz wrote:
Co mi grozi za brak meldunku stałego tymczasowego "co najwyżej do 3
miesięcy"

Ostracyzm społeczny. Będą Cię wytykać palcami na ulicy i szeptać 'To ten
bez meldunku'. Spodziewaj się też znaków odganiających uroki i głowy
konia na wycieraczce ;)

Adam KĹ‚obukowski

Data: 2010-10-23 13:02:11
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 22 Oct 2010 09:22:42 +0200, Adam Kłobukowski napisał(a):

On 22.10.2010 09:10, Grzegorz wrote:
Co mi grozi za brak meldunku stałego tymczasowego "co najwyżej do 3
miesięcy"

Ostracyzm społeczny. Będ± Cię wytykać palcami na ulicy i szeptać 'To ten
bez meldunku'. Spodziewaj się też znaków odganiaj±cych uroki i głowy
konia na wycieraczce ;)

Adam Kłobukowski

"Puszczam" to na psd - akurat bardzo pasuje do pewnego tamtejszego podw±tku
:-)

XL zmrożona przerażeniem :-D

Data: 2010-10-22 14:35:05
Autor: witek
On 10/22/2010 2:10 AM, Grzegorz wrote:
Co mi grozi za brak meldunku stałego tymczasowego "co najwyżej do 3
miesięcy"

formalnie grzywna do 1000 zl.

ale to musialbys mocno podpasc jak taki jeden tutaj ostanio czytajacy ksiazki za kolkiem.

Data: 2010-10-22 19:33:03
Autor: Piotr [trzykoty]
Co mi grozi za brak meldunku stalego tymczasowego "co najwyzej do 3 miesiecy"
"Grzegorz" <bgpraca@op.pl> wrote
Co mi grozi za brak meldunku stalego tymczasowego "co najwyzej do 3 miesiecy"

Popatrz do kodeksu wykroczen, w skrócie grzywna.

Data: 2010-10-22 20:05:19
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-22 09:10, Grzegorz pisze:
Co mi grozi za brak meldunku stałego tymczasowego "co najwyżej do 3
miesięcy"

   Nic. Nie da się udowodnić w S±dzie że gdzie¶ mieszkasz
lub nie mieszkasz. Oskarżyciel nie znajdzie ¶wiadków
anie dowodów i sprawa zdechnie na pierwszej rozprawie.

Mówię o ¶wiecie rzeczywistym, a nie papierkowym.

Tomy M.

Data: 2010-10-22 14:36:13
Autor: witek
On 10/22/2010 1:05 PM, Tomy M. wrote:
[...]

jak narazie to opowiadasz o jakims swiecie urojonym, w ktorym ci sie wydaje, ze jest jak ci sie wydaje.
bo z rzeczywistym nie ma to nic wspolnego.

Data: 2010-10-24 14:12:10
Autor: P.apo5merf
Co mi grozi za brak meldunku stałego tymczasowego "co najwyżej do 3 miesięcy"
Órzytkownik "Tomy M." :
[...]

to zależy, bo sont może znale¶ć dyspozycyjnego ¶fiatka ktury stfierdzi żę
"nie widziałę żeby ten pan tam mieszkał, a gdyby tam mieszkał to powinienem
to widzić" i sont mu da wiarę:O)

Co mi grozi za brak meldunku stałego tymczasowe go "co najwyżej do 3 miesięcy"