Co mi grozi za brak meldunku stalego tymczasowego "co najwyzej do 3 miesiecy"

Data: 2010-10-22 19:33:03
Autor: Piotr [trzykoty]
Co mi grozi za brak meldunku stalego tymczasowego "co najwyzej do 3 miesiecy"
"Grzegorz" <bgpraca@op.pl> wrote
Co mi grozi za brak meldunku stalego tymczasowego "co najwyzej do 3 miesiecy"

Popatrz do kodeksu wykroczen, w skrócie grzywna.

Co mi grozi za brak meldunku stalego tymczasowego "co najwyzej do 3 miesiecy"