Co mi tam będzięta godać, przecież my swoj e wiemy, że wszystkiemu s± winni Żydzi.

Data: 2014-01-20 15:04:44
Autor: stevep
Co mi tam będzięta godać, przecież my swoj e wiemy, że wszystkiemu s± winni Żydzi.
# Psychologowie z Centrum Badań nad Uprzedzeniami badali trzy rodzaje  antysemityzmów. Po pierwsze, antysemityzm tradycyjny, czyli postawy  wywodz±ce się głównie z religii, antysemickie mity, np. o porywaniu  dzieci, których krew wykorzystywano w żydowskich obrzędach. Po drugie,  antysemityzm spiskowy, czyli prze¶wiadczenie, że to Żydzi odgrywaj±  szczególn± rolę w rz±dzeniu państwem i ¶wiatem. I wreszcie antysemityzm  wtórny, oskarżaj±cy Żydów o wykorzystywanie wydarzeń z okresu ostatniej  wojny do kształtowania polityki.Ponad jedna pi±ta Polaków uważa, że Żydzi  dokonywali mordów rytualnych.

Czy kto¶ jest zaskoczony tymi badaniami?? Czy badaj±cy nie ogl±daj±  telewizji, nie czytaj± gazet,  ani Internetu? Jeżeli można być zaskoczonym  to zaskoczeniem badaczy. Nie zauważyli reakcji na Grossa czy Pokłosie?  Uchowali się w jakiej¶ szafce laboratoryjnej? Współczuję braku orientacji  w rzeczywisto¶ci.

Win± ofiar w Jedwabnym było to, że byli Żydami, tak i win± ofiar w Katyniu  było to, ze byli Polakami. Zbrodniarze w Jedwabnym na ustach mieli Polskę  i Chrystusa. Kwa¶niewski przeprosił w imieniu państwa polskiego, co  wytr±ca zbrodniarzom z Jedwabnego uzasadnienie patriotyczne czy  propaństwowe ich mordu (por. UPA). Podczas tamtej mszy przy Kwa¶niewskim  stało trzech księży katolickich, w tym Boniecki i Lemański. Oznacza to, że  ko¶ciół Bonieckiego i ko¶ciół Lemańskiego odżegnuj± się od zbrodni i od  morderców. Ci co się nie odżegnuj± wysuwaj± argumenty w rodzaju "bo oni  współpracowali...". Współpracowali jak mogli, żeby sobie zrobić lepiej.  Jak Polacy, którzy z różnymi okupantami współpracowali tak, żeby było im  lepiej.  Polaków też zapędzić do stodoły i spalić, bo współpracowali z  Niemcami/nazistami? Spalić dzieci? I co, kill them all? Nie, trzeba znać  proporcje.

Nienawi¶ć do Żydów, siej± biskupi z ePISkopatu, sekta RM, no i tzw.  "prawicowi" dziennikarze, typu Michalkiewicz, Ziemkiewicz, Kania, ...itd  Religia chrze¶cijańska, wywodzi się z Judaizmu, jest jego odłamem..Cała  Biblia jest naszpikowana imionami Żydów, którzy poszli za Jezusem i  stworzyli CHRZE¦CIJAŃSTWO..! Chrze¶cijaństwo było ideologi± MIŁO¦CI  wszystkich,do wszystkich, nawet do zwierz±t! Co uczynili ludzie z  chrze¶cijaństwem, widzimy.... Dzisiejsi "krzewiciele" chrze¶cijaństwa,  czyli KATOLICY, rzygaj± nienawi¶ci±, kłami±, pomawiaja, morduj±, buduj±  krematoria, itd..itp. Hitler i Stalin jest ich wzorcem, nie Jezus Chrystus.

Ja skończyłam z KK, Ko¶ciołem pełnym zła, chamstwa, pazerno¶ci i zboczeń.  Mam nadzieję, że pan Bóg uczynił to samo. #
Ze strony:
http://tnij.org/6l584cx

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-20 17:03:08
Autor: Klin
Co mi tam będzięta godać, przecież m y swoje wiemy, że wszystkiemu są winni Żydzi .
W dniu 2014-01-20 15:04, stevep pisze:
Winą ofiar w Jedwabnym było to, że byli Żydami, tak i winą ofiar w
Katyniu było to, ze byli Polakami.

    PolakĂłw w Katyniu mordowali Ĺ»ydzi, w Jedwabnym Polacy
    pod lufami niemieckich karabinĂłw przyglÄ…dali siÄ™ co
    spotyka  winnych współpracy z NKWD. Widzisz różnicÄ™?

 http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=993&Itemid=46

    http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_578.html

Data: 2014-01-20 18:10:28
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 17:03 Klin <"klin"@wp.pl>, <">"> pisze:

W dniu 2014-01-20 15:04, stevep pisze:
Win± ofiar w Jedwabnym było to, że byli Żydami, tak i win± ofiar w
Katyniu było to, ze byli Polakami.

    Polaków w Katyniu mordowali Żydzi, w Jedwabnym Polacy
    pod lufami niemieckich karabinów przygl±dali się co
    spotyka  winnych współpracy z NKWD. Widzisz różnicę?

  http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=993&Itemid=46

    http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_578.html

Masz listę tych Żydów morduj±cych w Katyniu?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-21 23:52:24
Autor: boukun
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.w9zwnqmi50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Stolzman... by resortowe dziecko mogło rz±dzić zniewolon± Polsk±...

boukun

Data: 2014-01-22 04:13:56
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 23:52 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

[...]

To Stolzman mordował w Katyniu?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-20 18:11:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:52dd48bc$0$2353$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ty widzisz?

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-20 18:19:57
Autor: z
Co mi tam będzięta godać, przecież my swoje wiemy, że wszystkiemu s± winni Żydzi.
S± jeszcze inne badania pokazuj±ce że wraz z wiekiem człowiek staje się coraz większym antysemit±.
Nawet w tvnie ładnie to chcieli wytłumaczyć chęci± do należenia do grupy, zbiorowo¶ci i w ten sposób chłonięciem pogl±dów.

A ja po prostu my¶lę że im człowiek starszy tym więcej wie o otaczaj±cym go ¶wiecie. Taki banał :-)

Data: 2014-01-20 18:59:03
Autor: Chiron
Co mi tam będzięta godać, przecież my swoje wiemy, że wszystkiemu s± winni Żydzi.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.w9zn16qn50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]
Jest jeszcze gorzej, niż piszesz. WeĽmy np polskie stereotypy o murzynach. Moi znajomi wła¶nie wrócili z saksów w USA. I s± oni przekonani, że najliczniejsz± grup± klientów opieki społecznej s± własnie w USA czarnoskórzy! A przeciętni Polacy- nie wierzysz, to spytaj znajomych (choć może Twoi s± prawdziwymi europejczykami)- uważaj±, że mieszkańcy Afryki to w większo¶ci wła¶nie murzyni. Ba! Niektórzy nawet uważaj±, że w¶ród niektórych mieszkańców Afryki (których jak pisałem- uważaj± za murzynów)- istnieje jeszcze kanibalizm!
No cóż- Polacy- jak widać- s± narodem wyj±tkowo nietolerancyjnym dla innych nacji. Dobrze, że kłujesz ich swoimi tekstami w chore z nienawi¶ci oczy.

"Kto rz±dzi przeszło¶ci±, w tego rękach jest przyszło¶ć; kto rz±dzi teraĽniejszo¶ci±, w tego rękach jest przeszło¶ć."
G. Orwell

Chiron

Data: 2014-01-20 12:35:03
Autor: Prinzlaff Herrlich

http://www.timesofisrael.com/26-of-americans-believe-jews-killed-jesus/

[...]

Brednie hodowane na lekturach GW, wystarczy siegn±ć do amerykańskich
opinii na ten temat, aby przekonać się jak to wygl±da w tym USA:
http://www.pewresearch.org/fact-tank/2013/07/12/the-politics-and-demographics-of-food-stamp-recipients/

http://www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/kanibale-kongijskiej-dzungli

No cóż- Polacy- jak widać- s± narodem wyj±tkowo nietolerancyjnym dla innych nacji. Dobrze, że kłujesz ich swoimi tekstami w chore z nienawi¶ci oczy.

Brednie, weżmy dla przykladu bardzo tolerancyjnych Murzynow i Zydow,
pierwsi oraganizuj± w Nowym Jorku polowania na tych drugich, a drudzy
oraganizuj± w Izraelu pochody domagaj±c się eksmisji pierwszych z ich
wyj±tkowo tolerancyjnego państewka. http://nypost.com/2013/11/19/thugs-target-jews-in-sick-knockout-game/
http://www.youtube.com/watch?v=dPxv4Aff3IA

Data: 2014-01-20 21:47:54
Autor: t-1
Co mi tam będzięta godać, przecież my swoje wiemy, że wszystkiemu s± winni Żydzi.

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał

[...]

Gdzie w swoim tendencyjnym opisie Polaków znajdujesz te chore z nienawi¶ci oczy.
Natomiast w ostatnim zdaniu udowadniasz, że jeste¶ wyj±tkowo nietolerancyjny dla nich.
Więc może takie oczy widzisz w lustrze?

Data: 2014-01-20 21:52:09
Autor: Klin
W dniu 2014-01-20 21:47, t-1 pisze:

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał

Moi znajomi właśnie wrócili z saksów w USA. I są oni przekonani, że
najliczniejszą grupą klientów opieki społecznej są własnie w USA
czarnoskórzy! A przeciętni Polacy- nie wierzysz, to spytaj znajomych
(choć może Twoi są prawdziwymi europejczykami)- uważają, że mieszkańcy
Afryki to w większości właśnie murzyni. Ba! Niektórzy nawet uważają,
że wśród niektórych mieszkańców Afryki (których jak pisałem- uważają
za murzynĂłw)- istnieje jeszcze kanibalizm!
No cóż- Polacy- jak widać- są narodem wyjątkowo nietolerancyjnym dla
innych nacji. Dobrze, że kłujesz ich swoimi tekstami w chore z
nienawiści oczy.

Gdzie w swoim tendencyjnym opisie PolakĂłw znajdujesz te chore z
nienawiści oczy.
Natomiast w ostatnim zdaniu udowadniasz, ĹĽe jesteĹ› wyjÄ…tkowo
nietolerancyjny dla nich.
Więc może takie oczy widzisz w lustrze?

   O ile znam Chirona to robi tu sobie kpinki.

Data: 2014-01-20 22:56:53
Autor: Chiron
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:52dd8c7b$0$2362$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wydawało mi się to tak ewidentne, że nie przypuszczałem nawet, iż ktoś (poza Stefciem może) potraktuje to poważnie:-)))))

„Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość.”
G. Orwell

Chiron

Data: 2014-01-20 23:30:14
Autor: Klin
W dniu 2014-01-20 22:56, Chiron pisze:
[...]

(poza Stefciem moĹĽe) potraktuje to powaĹĽnie:-)))))

   Czyli trzeba uwaĹĽać nie wszyscy wyczuwajÄ… ironiÄ™ szczegĂłlnie
   tÄ™ subtelniejszÄ….

Co mi tam będzięta godać, przecież my swoj e wiemy, że wszystkiemu s± winni Żydzi.