Co mnie ruszy³o w ostatnich dniach.

Data: 2011-07-21 20:44:34
Autor: root
Co mnie ruszy³o w ostatnich dniach.

1. W³a¶nie siê chlopaki w USA dogaduj± w sprawie zwiêkszenia limitu
zad³u¿enia. Co¶ im to nie idzie ale pewnie siê dogadaj±. Bo jak strasz±
wielcy ekonomi¶ci to by by³a niewyobra¿alna katastrofa. A ja tak sobie
my¶lê, ¿e kooñca ¶wiata by nie by³o gdyby paru w³a¶cicieli obligacji
poczeka³o sobie trochê d³u¿ej na swoje odsetki. 2. W EU pitol±, ze zap³ac± rachunki za Grecjê ale co¶ im te¿ nie idzie. I
te¿ sobie tak my¶lê, ¿e bêd± tak d³ugo zwlekaæ a¿ banki pozbêd± siê tych
greckich obligacji a wtedy Angela i Sarkozy stwierdz± jednomy¶lnie, ¿e
jednak lepsze bêdzie dla Greków bankructwo. Ot i bzines siê krêci a po nas
choæby potop.

3. Na koniec - mniej wa¿na uwaga z naszego podwórka dot. propozycji naszych
wybrañców narodu aby natychmiast postrzymaæ banki przed... gnêbieniem
spreadami i prowizjami biednych posiadaczy kredytów hipotecznych we franku.
To dziwne, ¿e przez tyle lat Sejm nie potrafi uchwliæ sensownego prawa o
ruchu drogowym, na skutek czego kilkaset osób rocznie idzie do piachu, ale
reakcja na franka jest natychmiastowa i jednomy¶lna. I te¿ mnie takie
glupie my¶li nachodz±, ¿e wartoby policzyæ ilu naszych wybrañców osobi¶cie
posiada rezydencje kupine za owe kredyty.

Data: 2011-07-21 22:01:52
Autor: marfi
Co mnie ruszy³o w ostatnich dniach.
U¿ytkownik "root" <root1@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
glupie my¶li nachodz±, ¿e wartoby policzyæ ilu naszych wybrañców osobi¶cie
posiada rezydencje kupine za owe kredyty.

  Media g³osi³y, ¿e niejaki Kaczyñski posiada³.

  Czujê siê równy i solidarny z kredytobiorcami CHF i równie¿ oczekujê wsparcia finansowego identycznego jak owi "biedacy" - co prawda kredytu nie bra³em ale gorszy ni¿ oni chyba nie jestem wiêc zas³uguje na identyczny przydzia³ kie³basy wyborczej. Amen.

--
marfi

Data: 2011-07-22 10:20:01
Autor: t-1
Co mnie ruszy³o w ostatnich dniach.
Oprócz spreadów banki kombinuj± chyba mocno z kursem z³otówki  w okolicy daty wiêkszo¶ci sp³at. Widaæ to na wykresach miesiêcznych kursów choæby teraz.

Co do prawa o ruchu drogowym to jedynie ca³kowity zakaz ruchu ograniczy³ by ilo¶æ wypadków do kilku- kilkunastu rocznie.
Jakiekolwiek przepisy poza podstawowymi, u³atwiaj±cymi p³ynno¶æ ruchu  (jak np. ruch po okre¶lonej stronie drogi, ¶wiat³a na skrzy¿owaniach i ich kolory) powoduj± po uwzglêdnieniu wszystkich okoliczno¶ci wzrost wypadków. Mo¿na postawiæ nawet tezê, ¿e wiêkszo¶ci wypadków by nie by³o gdyby kierowca by³ w tym czasie pijany. Zreszt± policja wy³apuje pijanych kierowców zazwyczaj widz±c ich bardzo ostro¿n± jazdê.
Gospodarka krêci siê szybciej, gdy jest mniej utrudnieñ na drogach.
O bezpieczeñstwie ka¿dy powinien my¶leæ sam a nie zwalaæ na innych czy to na drodze czy z po¿yczk±.

t-1

Co mnie ruszy³o w ostatnich dniach.