Co mnie ruszy³o w ostatnich dniach.

Data: 2011-07-21 22:01:52
Autor: marfi
Co mnie ruszy³o w ostatnich dniach.
U¿ytkownik "root" <root1@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
glupie my¶li nachodz±, ¿e wartoby policzyæ ilu naszych wybrañców osobi¶cie
posiada rezydencje kupine za owe kredyty.

  Media g³osi³y, ¿e niejaki Kaczyñski posiada³.

  Czujê siê równy i solidarny z kredytobiorcami CHF i równie¿ oczekujê wsparcia finansowego identycznego jak owi "biedacy" - co prawda kredytu nie bra³em ale gorszy ni¿ oni chyba nie jestem wiêc zas³uguje na identyczny przydzia³ kie³basy wyborczej. Amen.

--
marfi

Co mnie ruszy³o w ostatnich dniach.