Co mnie wkurza?

Data: 2010-06-18 12:22:06
Autor: no kto
Co mnie wkurza?
Pamiętam te chwile, budzenia się pamięci deja vu, kiedy pisałem jakieś
pismo urzędowe z nieumyślnym błędem. Z okazji następnej powtórki,
kiedy przypomniałem sobie, że w danym miejscu zrobiłem błąd,
poprawiłem go. Oj, postarałem się! Poprawiłem i puściłem w ludzi.

Jakież było moje zdziwienie i wściekłość, kiedy po paru dniach
odkryłem, że z urzędu przyszła skarga, że popełniłem ten błąd,  który
specjalnie POPRAWIŁEM. Leniwi ludzie zamiast oprzeć się na nowych
wydarzeniach (tu: moim poprawionym piśmie) woleli podążyć zaskorupiałą
ścieżką i zareagować jak najbardziej prymitywny prostacki automat na
nieistniejący bodziec (tu: nie-istniejace wtedy i nie poprawione pismo
- takie do jakich przyzwyczaił się świat w poprzednich powtórkach).

JEST TO NIESAMOWICIE URĄGAJĄCE WSZELKIM ZASADOM DOBREJ ROBOTY!

A teraz!
Właśnie wróciłem z kiosu!! I jestem bardzo, baaardzo zły! Tak, zły, że
nawet się nie rugam!
O tak! Ma to związku z kłamliwymi sondażami, ale pośrednio!

Otóż, niektóre GÓWNIANE gazety z okazji wyborów nawet nie zechciały
zaktualizować swoich artykułów i sondaży w związku z INNM bodźcami,
które otrzymały, a do których leniwce przyzwyczaiły się w poprzedniej
powtórce!

Traktuję taką postawę jako osobistą zniewagę, że byle gówniany automat
nie ma dość szacunku do wysiłku ludzi!

Zamiast reagować na bodźce jest zupełnie nieinteraktywny, martwy!

Skończyły się czasy opierdalania!  Kto tego nie rozumie, ten musi być
martwą skorupą i tak go będziemy odtąd traktować!!

Dopilnuję, aby te gówniane gazety i skorupy za nie odpowiedzialne
poniosły odpowiednie konsekwencje za to, jaki stosunek reprezentują do
ludzkiego wysiłku i ogólnie postępu!

Co mnie wkurza?