Co może się dziać

Data: 2021-03-31 18:12:02
Autor: Uncle Pete
Co może się dziać
On 31.03.2021 16:14, Animka wrote:
https://www.se.pl/bydgoszcz/kwiecien-przyniesie-nam-koszmar-w-lipcu-wszystko-runie-jasnowidz-jackowski-w-przepowiedni-ostrzega-aa-p5Yr-82qZ-6tyR.html Krzyszof Jackowski przepowiada wielki kryzys

A ma to zwi±zek z grup± o prawie, bo...

Data: 2021-03-31 19:16:31
Autor: Animka
Co może się dziać
W dniu 2021-03-31 o 18:12, Uncle Pete pisze:
[...]

to s± sprawy prawne naszego państwa i naszego życia. Już niejeden mówił, że w Polsce głód będzie itd.itd.

--
animka

Data: 2021-03-31 19:42:53
Autor: RadoslawF
Co może się dziać
W dniu 2021-03-31 o 19:16, Animka pisze:

[...]

To kiedy ten głód był w Polsce?
W reklamach z Małym Głodem?

Pozdrawiam

Data: 2021-04-01 00:37:07
Autor: Uncle Pete
Co może się dziać
On 31.03.2021 19:16, Animka wrote:
[...]

Pewnie, i jasnowidz jako główny ekspert. Aczkolwiek, kiedy patrzę na tych klaunów w rz±dzie, może lepiej niech będzie jasnowidz...

Data: 2021-04-01 00:59:02
Autor: Animka
Co może się dziać
W dniu 2021-04-01 o 00:37, Uncle Pete pisze:
[...]

No popatrz...powiedział przed meczem dzisiejszym, że padnie jeden gol-z główki. Nie chciał powiedzieć nic więcej. Wiadomo dlaczego. No i ten jeden gol był tylko nie wiem czy z główki czy nie.
Lubię czytać odczucia/przeczucia Jackowskiego. Mam dużo czasu, więc dużo czytam w internecie.

--
animka

Data: 2021-04-03 01:49:58
Autor: Zygmunt Yörgensen
Co może się dziać
Animka napisał(a):
 Mam dużo czasu, więc dużo czytam w internecie.

Kto dużo czyta i często słucha Jackowskiego, ten więcej wie!
Proste. https://youtu.be/FlI6sjY8w7U?t=67

https://img.obrazkowo.pl/images/bf18fae0c1d3dc8cbda2666dc1e016da.jpg

Data: 2021-04-01 10:37:23
Autor: _Master_
Co może się dziać
W dniu ¶roda-31-marca-2021 o 19:16, Animka pisze:
to s± sprawy prawne naszego państwa

I to PRAWNE pierwsze co Ci przyszło do głowy?
Co Ty masz w tj głowie? ;-)

Data: 2021-04-04 19:59:58
Autor: Budzik
Co może się dziać
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Co Ty masz w tj głowie? ;-)

Znow nie zrobiłes researchu? ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwi±zać"

Co może się dziać