Co można

Data: 2011-03-09 14:56:56
Autor: jadryś
Co można

uzyskać na przedłożeniu umowy z Cyfrą+. Czy ktoś z was przedłużał w ostatnim czasie umowę z tą firmą? Bo dzisiaj zadzwonił do mnie facet z Cyfry i zapytał o powód mojego wypowiedzenia, - odpowiedziałem że przede wszystkim cena abonamentu, no to zaproponował że zmniejszy mi pakiety...

Data: 2011-03-09 16:50:54
Autor: boxfish
Co mona
W dniu 2011-03-09 14:56, jadry pisze:

uzyska na przedoeniu umowy z Cyfr+. Czy kto z was przedua w
ostatnim czasie umow z t firm? Bo dzisiaj zadzwoni do mnie facet z
Cyfry i zapyta o powd mojego wypowiedzenia, - odpowiedziaem e przede
wszystkim cena abonamentu, no to zaproponowa e zmniejszy mi pakiety...

7 marca cyfra wysaa do abonentw nowy regulamin, dodatkowo informuja o zmianach cen (podwykach) oraz bardzo enigmatycznie o nowych pakietach w marcu -  poczekaj jeszcze troch bo inaczej moesz wtopi podpisujc cokolwiek dzi

Data: 2011-03-10 15:45:53
Autor: jadryś
Co można
W dniu 2011-03-09 16:50, boxfish pisze:
W dniu 2011-03-09 14:56, jadryś pisze:

[...]

7 marca cyfra wysłała do abonentów nowy regulamin, dodatkowo informuja o
zmianach cen (podwyżkach) oraz bardzo enigmatycznie o nowych pakietach w
marcu - poczekaj jeszcze trochę bo inaczej możesz wtopić podpisując
cokolwiek dziś

No jasne. Okres wypowiedzenia 3 miesiące.

Data: 2011-03-09 17:04:37
Autor: Robert_J
Co można
uzyskać na przedłożeniu umowy z Cyfrą+. Czy ktoś z was przedłużał w ostatnim czasie umowę z tą firmą?

Ja przedłużałem 21 lutego. Dostałem na pakiet Optimum 50% rabatu przez bodajże 11 m-cy. Umowa na 18 czy 19 m-cy...

Data: 2011-03-10 15:45:41
Autor: jadryś
Co można
W dniu 2011-03-09 17:04, Robert_J pisze:
uzyskać na przedłożeniu umowy z Cyfrą+. Czy ktoś z was przedłużał w
ostatnim czasie umowę z tą firmą?

Ja przedłużałem 21 lutego. Dostałem na pakiet Optimum 50% rabatu przez
bodajże 11 m-cy. Umowa na 18 czy 19 m-cy...

A za kanały HD płacisz?

Data: 2011-03-11 10:06:09
Autor: Robert_J
Co można
Ja przedłużałem 21 lutego. Dostałem na pakiet Optimum 50% rabatu przez
bodajże 11 m-cy. Umowa na 18 czy 19 m-cy...

A za kanały HD płacisz?

Przecież napisałem Optimum, a nie Optimum HD ;-). Nie, nie płacę na HD bo ich nie mam...

Data: 2011-03-12 17:51:47
Autor: jadryś
Co można
W dniu 2011-03-11 10:06, Robert_J pisze:
[...]

No, ja jeżeli już przedłużę umowę to co najmniej z dużym upustem na pakiet HD.

Data: 2011-03-09 17:13:03
Autor: Cavallino
Co można
Użytkownik "jadryś" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:il80uo$p0m$1news.onet.pl...

[...]

Lepiej poczekaj jak się skończy sprawa z piłką, 3 miesiące i musi być sprawa jasna.
Cyfra ma teraz cholernie długie umowy, na 1,5 czy 2 lata, a nie warto się wiązać na dłuższy czas, jeśli piłkę musiałbyś kupować w N dodatkowo.

Data: 2011-03-10 06:59:34
Autor: Ghost
Co można

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d77a710$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja to mam fajnie, pilka mnie w ogole nie interesuje ;-)

Data: 2011-03-10 07:53:29
Autor: pawell32
Co można
W dniu 2011-03-09 17:13, Cavallino pisze:
[...]

nie wierzę, że n kupi polską czy europejską piłkę.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-03-10 10:10:50
Autor: Cavallino
Co można
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d787572$1news.home.net.pl...
[...]

Taaa, bo zaoferowała 400 mln żeby nie kupić. ;-)

Data: 2011-03-10 10:29:46
Autor: pawell32
Co można
W dniu 2011-03-10 10:10, Cavallino pisze:
nie wierzę, że n kupi polską czy europejską piłkę.

Taaa, bo zaoferowała 400 mln żeby nie kupić. ;-)

nie mówię tego z przekąsem, lecz sport nie jest ich
domeną

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-03-10 10:36:30
Autor: Cavallino
Co można
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d789a13$1news.home.net.pl...
[...]

Tu się zgadza, są cieńcy jak dupa węża pod tym względem.
Tym bardziej powinni coś z tym zrobić, to by byla prosta droga żeby zamienić się ilościami abonentów z Cyfrą.
Druga to moduły CAM.

Data: 2011-03-10 11:21:52
Autor: pawell32
Co można
W dniu 2011-03-10 10:36, Cavallino pisze:
Tu się zgadza, są cieńcy jak dupa węża pod tym względem.
Tym bardziej powinni coś z tym zrobić, to by byla prosta droga żeby
zamienić się ilościami abonentów z Cyfrą.
Druga to moduły CAM.

moduły są, wystarczyłoby wstawić "ewentualny sport" do TnK HD.
myślę, sami nie są zdolni powalczyć, może dlatego stają razem
z orange. siły mają połaczone, pytanie tylko czemu orange nie
oddało kanału orange sport tylko info, a tam jest chyba więcej.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-03-10 12:01:43
Autor: Cavallino
Co można
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d78a649$1news.home.net.pl...
[...]

Nie interesuje mnie TnKHD.
Mówię o modułach w pełnym N, jeśli byłby sport.

myślę, sami nie są zdolni powalczyć, może dlatego stają razem
z orange. siły mają połaczone, pytanie tylko czemu orange nie
oddało kanału orange sport tylko info, a tam jest chyba więcej.

Gdzie nie oddało?
Do N?
Pewnie obowiązująca umowa z Cyfrą zakazuje.

Data: 2011-03-10 12:11:52
Autor: pawell32
Co można
W dniu 2011-03-10 12:01, Cavallino pisze:
Gdzie nie oddało?
Do N?
Pewnie obowiązująca umowa z Cyfrą zakazuje.

może

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-03-10 12:29:45
Autor: Cavallino
Co można
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d78b201$1news.home.net.pl...
W dniu 2011-03-10 12:01, Cavallino pisze:
Gdzie nie oddało?
Do N?
Pewnie obowiązująca umowa z Cyfrą zakazuje.

może

Na pewno.
Ale kończy się pewnie w czerwcu, więc wtedy dostaniecie. ;-)

Data: 2011-03-10 16:39:05
Autor: MF[PL]
Co można
W dniu 2011-03-10 11:21, pawell32 pisze:

pytanie tylko czemu orange nie
oddało kanału orange sport tylko info, a tam jest chyba więcej.

Właśnie ze względu na ekstraklasę. Docelowo orange sport dojdzie do n. Jakoś w okolicach wakacji (?)

Data: 2011-03-10 19:22:36
Autor: Cavallino
Co można
Użytkownik "MF[PL]" <star_bright@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d78f099$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak już nie będzie miał żadnej zawartości. ;-)

Data: 2011-03-11 10:42:06
Autor: MF[PL]
Co można
W dniu 2011-03-10 19:22, Cavallino pisze:
[...]

Jeśli ktoś lubi z 1-2 dniowym poślizgiem oglądać to z zawartością :)

Data: 2011-03-11 10:46:37
Autor: Cavallino
Co można
[...]

Jak nie wygrają nowego przetargu, to będą mieli opóźnienia najpierw miesięczne, a potem roczne, a nie 1-2 dni. ;-)

Data: 2011-03-11 08:52:08
Autor: Mirek Ptak
Co mona
Dnia 2011-03-10 10:29,  *pawell32* napisa, a mnie co podkusio, eby odpisa:

nie wierz, e n kupi polsk czy europejsk pik.

Taaa, bo zaoferowaa 400 mln eby nie kupi. ;-)

nie mwi tego z przeksem, lecz sport nie jest ich
domen

Maj ESPN America - za to (u mnie) maja +100 pkt :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-03-10 15:45:34
Autor: jadryś
Co można
[...]

Znowu facet do mnie dzwonił. To co oferował to chyba gorsze warunki niż bym dostał przedłużając umowę w którymś z salonów. proponował tylko zmniejszenia pakietów i umowę na 13 miesięcy. Zapytałem go również o ten przetarg na mecze ekstraklasy. Odpowiedział że już praktycznie mają kontrakt w kieszeni... A dodatkowo mają uruchomić jakiś kanał poświęcony piłce kopanej, extra płatny.
  Fakt, nie ma się co spieszyć z podpisywaniem, przez prawie 3 miesiące do końca umowy może sie jeszcze wiele wydarzyć.

Data: 2011-03-10 15:51:18
Autor: Cavallino
Co można
[...]

LOL
Ładnie zmyślają.
Jak ten dodatkowy kanał uruchomią, to będzie miał go każdy. ;-)

 Fakt, nie ma się co spieszyć z podpisywaniem, przez prawie 3 miesiące do końca umowy może sie jeszcze wiele wydarzyć.

1,5 miesiąca.
Jak się nie zgodzisz na nowe ceny, to umowa wygasa 30 kwietnia.
Jak dla mnie bomba, po wrzuceniu karty w blokera wystarczy akurat do końca ligi. ;-)

Data: 2011-03-10 16:07:30
Autor: jadryś
Co można
W dniu 2011-03-10 15:51, Cavallino pisze:
[...]

Normalnie fantasta. Choć ja osobiście sądzę że to Cyfra ma największe szanse na wygrania tego przetargu. Mogą z większa determinacja się bić o to. Wszak w ostatnim czasie sporo zainwestowali w sprzęt do przekazu naszej ligi.

[...]

Nie, w moim przypadku chodzi o kończącą się umowę 18-sto miesięczną.

Data: 2011-03-10 19:20:44
Autor: Cavallino
Co można
Użytkownik "jadryś" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ilape8$hoq$1news.onet.pl...
[...]

Normalnie fantasta.

To nie ja, to Ekstraklasa.

Choć ja osobiście sądzę że to Cyfra ma największe szanse na wygrania tego przetargu.

Przetarg się już skończył, bez zwycięzcy.
Teraz mówi się o własnym kanale.
http://satkurier.pl/news/64192/t-mobile-ekstraklasa-tv-od-nowego-sezonu.html

[...]

Jasne, ale Cyfra zrobiła Ci prezent i umożliwiła szybszą rezygnację. ;-)

Data: 2011-03-12 17:55:07
Autor: jadryś
Co można
W dniu 2011-03-10 19:20, Cavallino pisze:

Nie, w moim przypadku chodzi o kończącą się umowę 18-sto miesięczną.

Jasne, ale Cyfra zrobiła Ci prezent i umożliwiła szybszą rezygnację. ;-)

No nie, nie spieszy mi się, - jeszcze chcę obejrzeć sezon ligowy do końca.

Co można