Co moglbym zmienic w rowerze ?

Data: 2014-04-04 12:25:48
Autor: Ignac
Co moglbym zmienic w rowerze ?
Kupiłem rower Focus Lost Lagoon w poniższej specyfikacji
To, co się popsuje
Nic nie rozumiem. Kupiłes rower ktory juz na starcie jest nieodpowiedni i trzeba go zmieniac?

No to,wystraszyliście człowieka na dobre,pewnie się
obraził i już więcej się nie odezwie.
Nie mogli już wsadzić do niego przerzutek z deore,
całośc sensownie by to wyglądała.

Data: 2014-04-06 20:06:15
Autor: Fantom
Co moglbym zmienic w rowerze ?
Nie mogli już wsadzić do niego przerzutek z deore,
całośc sensownie by to wyglądała.

To te SLXy sa gorsze od zwyklych Deore ?

Fantom

Data: 2014-04-06 13:28:37
Autor: Ignac
W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 20:06:15 UTC+2 użytkownik Fantom napisał:

To te SLXy sa gorsze od zwyklych Deore ?

Bo tylko przerzutki SLX pasują do reszty napędu jak pięść do oka.
No chyba,że wolałbyś je zostawić,a zmienić resztę napędu na SLX,
żeby kompatybilnośc była w podzespołach (napęd + sterowanie).
Może należałoby też poprawić ergonomię ustawień,kierownica,mostek,
siodło,żeby zwiększyć komfort jazdy.Zmienić amora na lżejszy,
bardziej niezawodny.Chcesz coś zmieniać,to Ci poopowiadam.

Data: 2014-04-06 22:18:24
Autor: AZ
On 2014-04-06, Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:
[...]

To SLX jest niekompatybilne z Deore? Co z tym pasowaniem do reszty
napedu? Chodzi o zgodnosc napisow? Sorry, ale co to za bzdury?

--
Artur

Data: 2014-04-07 01:21:48
Autor: Ignac
On 2014-04-06, Ignac wrote:

> żeby kompatybilnośc była w podzespołach

To SLX jest niekompatybilne z Deore? Co z tym pasowaniem do reszty

napedu? Chodzi o zgodnosc napisow? Sorry, ale co to za bzdury?

Nie irytuj się tak mocno.Nie przypominam sobie,żeby Shimano
rekomendowało "miksy" podzespołów między poszczególnymi grupami
komponentowymi,to jest wymysł marketingu i pogoni za zyskiem.
Jak ToMasz kiedyś słusznie zauważył,jakieś podzespoły w tym napędzie były w promocji,jak na ironie chodzi o zgodnośc napisów.

Data: 2014-04-07 09:37:17
Autor: AZ
On 2014-04-07, Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

[...]

Tak, mowienie, ze trzeba miec wszystko z jednej grupy jest wymyslem
marketingu i pogonia za zyskiem - zgadzam sie...

--
Artur

Data: 2014-04-07 04:59:26
Autor: rmikke
On 2014-04-06, Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]
To SLX jest niekompatybilne z Deore? Co z tym pasowaniem do reszty
napedu? Chodzi o zgodnosc napisow? Sorry, ale co to za bzdury?

No przecież to Ignac, Ignac lubi jak się napisy zgadzają
i lubi dawać temu wyraz. Ma prawo...

Data: 2014-04-07 14:12:43
Autor: bans
W dniu 2014-04-07 13:59, rmikke pisze:

No przecież to Ignac, Ignac lubi jak się napisy zgadzają
i lubi dawać temu wyraz. Ma prawo...

Każdy ma prawo robić z siebie głupka :)

Jak widzę u niego nic się nie zmienia - dalej więcej siedzi w internecie przeglądając kalatogi producentów i fora zamiast jeździć.

--
bans

Data: 2014-04-07 11:35:30
Autor: Ignac
W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 14:12:43 UTC+2 użytkownik bans napisał:

Każdy ma prawo robić z siebie głupka :)

I ładnie Ci to wyszło.

Co moglbym zmienic w rowerze ?