Co moglbym zmienic w rowerze ?

Data: 2014-04-06 20:02:46
Autor: rAzor
Co moglbym zmienic w rowerze ?
Dnia 2014-04-03 21:03, UĹĽytkownik - Fantom  napisaĹ‚::
Kupiłem rower Focus Lost Lagoon w poniższej specyfikacji.
Co Waszym zdaniem "najmniej" pasuje do tego zestawu ? Czyli co warto by
wymienic w sensownej cenie do jakości ? Aby zmniejszyc mase, zwiekszyc
niezawodnosc i komfort jazdy itp.
Rower będzie uzywany faktycznie jako cross. Czyli większość jazdy po
dziurawych ulicach/sciezkach i troche jazdy po ubitych parkowych duktach.
No jedyne co musi zostac to rama. Nie chce skaldac nowego roweru.

W starym rowerze mam lekko lepsze elementy, ale za to sporo starsze
(manetki LX, przerzutka tylna XT, Juddy TT itp). wiec chyba nie warto
przekladac.

Daj z przodu dwutarcz, z tyłu kasetę dziesiątkę.
I chromomolibden zmień na carbon. Będzie git.

Co moglbym zmienic w rowerze ?