Co mówią gwazdy i planety?

Data: 2020-01-18 07:27:43
Autor: Konopny
Co mówią gwazdy i planety?
https://youtu.be/SipZ3S-aSqQ Urany, księżyce, koziorożce etc.

Czyli Dudeł może mieć ciężko z Kidawką i bunt przyrody.

Data: 2020-01-18 12:38:27
Autor: Jacek Bialy
Co mówią gwazdy i planety?
https://youtu.be/SipZ3S-aSqQ

   -- - Urany, księżyce, koziorożce etc.

Czyli prognozy pisane na polityczne zamówienie (czasem warto posłuchać)
Rzeczywiście prezydent miał nie zginąć na Siewiernym. Na ulicy Kutuzowa czekała na niego specjalna karetka pogotowia. Samolot miał wylądować obok pasa, a poobijany i ośmieszony Kaczyński trafić do ruskiego szpitala.

JB

Data: 2020-01-19 02:14:00
Autor: Konopny
Co mówią gwazdy i planety?
użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

I w maju ktoś kaczkę zdradzi.

Data: 2020-01-20 15:53:54
Autor: japanizer
Co mówią gwazdy i planety?
On Sunday, January 19, 2020 at 7:14:01 PM UTC+9, Konopny wrote:
> [...]
> Rzeczywiście prezydent miał nie zginąć na Siewiernym. Na ulicy Kutuzowa czekała na niego specjalna karetka pogotowia. Samolot miał wylądować obok pasa, a poobijany i ośmieszony Kaczyński trafić do ruskiego szpitala.

https://img.wiocha.pl/images/8/1/816f3d164b94cc67f701ffcf0635aa8d.jpg

A Kempa dostarczy plecaczki.

Kogo tam jeszcze PiSdy okradły? Niepełnosprawnych chyba?

Data: 2020-01-19 08:29:58
Autor: Runt
Co mówią gwazdy i planety?
W dniu 2020-01-18 o 21:38, Jacek Bialy pisze:
[...]

Sam to wymyśliłeś czy konsultowałeś z Antonim i Wacusiem?

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-20 07:37:34
Autor: Runt
Co mówią gwazdy i planety?
W dniu 2020-01-19 o 19:05, Yogi pisze:
[...]

Zauważyłem, że z "biełym" coś ostatnio niezbyt. Uwiąd starczy czy co?

Data: 2020-01-20 13:41:51
Autor: Jacek Bialy
Co mówią gwazdy i planety?

[...]

Później się pobawimy pawianie - na razie baw się z misiem, bo teraz jestem zajęty (tylko uważaj na niego... ;))

Data: 2020-01-21 08:46:06
Autor: Runt
Co mówią gwazdy i planety?
W dniu 2020-01-20 o 22:41, pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

Zdziecinniałeś? ;-)

Data: 2020-01-20 13:32:42
Autor: Jacek Bialy
Co mówią gwazdy i planety?
[...]

Dlaczego?  Powszechnie wiadomo, że podczas lądwania w Gruzji prezydent Kaczyński wywierał naciski na pilotów. Stąd nie można wykluczyć, że do podobnych nacisków doszło na pokładzie prezydenckiego Tupolewa.
A nawet ktoś mógł tego się spodziewać i postanowić to wykorzystać w postaci niegroznego wypadku podczas lądowania. Tak mogło w istocie się wydarzyć, gdyby piloci nie podjęli decyzji o odejściu na tzw. drugi krąg. Jednakże wiemy, że taka decyzja padła na wysokości ok. 90 metrów nad ziemią. Dlatego samolot w ogóle nie wylądował, a czekająca na polskiego prezydenta karetka pogotowia odjechała pusta.

JB

Data: 2020-01-18 16:35:39
Autor: japanizer
Co mówią gwazdy i planety?
On Sunday, January 19, 2020 at 12:27:44 AM UTC+9, Konopny wrote:
https://youtu.be/SipZ3S-aSqQ Urany, księżyce, koziorożce etc.

Czyli Dudeł może mieć ciężko z Kidawką i bunt przyrody.

Tu specjalnie wytłumaczone dla takich jak ty:

https://img.wiocha.pl/images/3/c/3c08d1ada7fc88454daa0215f439b4da.jpg

Co mówią gwazdy i planety?