Co może Pan Władza

Data: 2013-11-20 12:28:39
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
Poniżej przykład zemsty na obywatelu, który ośmielił się zwrócić uwagę
dwójce funkcjonariuszy grójeckiej drogówki, że zaparkowali swój pojazd w
sposób zagrażający bezpieczeństwu w ruchu drogowym.

http://www.carvideo.pl/co-moze-pan-wladza-z-grojeckiej-drogowki/

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-11-20 04:48:00
Autor: kogutek444
Co może Pan Władza
W dniu środa, 20 listopada 2013 12:28:39 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
[...]

jak napisałem że jak widzę patrol to wolę 5 kilometrów nadłożyć to że tchórz jestem jakiś idiota napisał. Oni różnią się od żulandii i dresów tylko tym ze kupiliśmy im pistolety i mogą legalnie z nich do nas strzelać.

Data: 2013-11-20 14:01:32
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 13:48, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Policja to jedno. A wyrok sądu nie wzrusza? To typowy zamordyzm.

Data: 2013-11-20 05:34:10
Autor: kogutek444
Co może Pan Władza
W dniu środa, 20 listopada 2013 14:01:32 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
> [...]

> nas strzelać.

Policja to jedno. A wyrok sądu nie wzrusza? To typowy zamordyzm.

Był kiedyś w tv program. Złapali sędziego jak kradł w sklepie. Okazało się że to nie był pierwszy raz, tylko dawało się sprawom łeb ukręcić. W końcu się nie dało. padło w programie pytanie czy nie należało by jeszcze raz przeprowadzić procesów w których orzekał kary. Bo ktoś kto jest przestępcom nie może oceniać postępowania innych. Pytanie pozostało bez odpowiedzi.

Data: 2013-11-20 16:29:54
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 14:34, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Sędzia złodziej sklepowy to pikuś.
A co powiesz o tych co orzekali w procesach politycznych i do dzisiaj orzekają?

> Pytanie pozostało bez odpowiedzi.

Takim pytaniom ukręca się łeb w zarodku.

Data: 2013-11-20 14:54:55
Autor: Artur Maśląg
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 14:01, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Zamordyzm, ROTFL.

Typowy wyrok nakazowy, składa się sprzeciw i dopiero wtedy się
odbywa normalna rozprawa, jeżeli są ku temu podstawy. Trudno by do
każdej sprawy o wykroczenie przeprowadzać pełne postępowanie. Przy
okazji można złożyć skargę na pracę sądu itd.
Różnych sędziów można trafić, ale droga nie jest zamknięta.

Data: 2013-11-20 16:37:43
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 14:54, Artur Maśląg pisze:
Zamordyzm, ROTFL.

Typowy wyrok nakazowy, składa się sprzeciw i dopiero wtedy się
odbywa normalna rozprawa,

A teraz jaka była rozprawa? Nienormalna?
Bo dla mnie ta rozprawa do której nie powinno dojść była tylko po to, by
pokazać gdzie jest miejsce plebsu.

[...]

Oczywiście że można złożyć skargę, odwołanie, odwołanie od odwołania itp
itd i oczywiście trąbiący będzie uniewinniony. Tylko kiedy i ile spraw
musi się odbyć i po co?
Po to by pokazać kto kogo tu za mordę trzyma.

Data: 2013-11-20 17:56:38
Autor: Artur Maśląg
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 16:37, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Jaka rozprawa - wyrok nakazowy, w prostych sprawach stosowany dość
często bez udziału stron (postępowanie nakazowe - przepisy o
postępowaniu uproszczonym). Jak ci się nie podoba to wnosisz
sprzeciw (uzasadniać nie musisz) i dopiero wtedy będzie normalna
rozprawa.

Bo dla mnie ta rozprawa do której nie powinno dojść była tylko po to, by
pokazać gdzie jest miejsce plebsu.

Jak ktoś ma niską samoocenę, nędzną znajomość prawa itd. to pewnie
i takie wnioski. Zresztą nawet nie trzeba mieć specjalnej znajomości
prawa - wszystko jest ładnie wyjaśnione w materiałach z sądu.

[...]

Zależy od okoliczności, a Twoja przekonanie, że sąd powinien umorzyć
postępowanie na etapie postępowania nakazowego jest dość zabawne.
W znakomitej większości wypadków nie ma o czym deliberować -
postępowanie nakazowe wystarczy. Jak się trafi coś nietypowego to
się wnosi sprzeciw i tyle. Sądy nie marnują czasu czasu i pieniędzy
podatników. I tak zbyt wiele postępowań przekracza granicę nakazówki
i zaczyna się oberek.

Po to by pokazać kto kogo tu za mordę trzyma.

Masz rację, możliwość bezproblemowego wniesienia sprzeciwu, możliwość
składania apelacji itd. to 'trzymanie za mordę'.

Ehhh...

Data: 2013-11-20 18:21:58
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 17:56, Artur Maśląg pisze:
[...]

Oczywiście masz racje. Jak zwykle. Pochwal nie tylko system sądowniczy i
możliwości do odwołania się, wniesienia sprzeciwu itd, ale i słuszne
postępowanie policji w imię prawa. To wszystko z powodu klaksonu.

Ehhh...

Data: 2013-11-20 19:00:33
Autor: Budzik
Co może Pan Władza
Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Oczywiście masz racje. Jak zwykle. Pochwal nie tylko system sądowniczy i
możliwości do odwołania się, wniesienia sprzeciwu itd, ale i słuszne
postępowanie policji w imię prawa. To wszystko z powodu klaksonu.

Kolega ci tylko wyjasniał, ze akurat wyrok nakazowy niczego nie udowadnia.
Bo tam sedzia praktycznie nic nie rozpatruje.
Taka procedura. dobra czy zła to inna para kaloszy. --
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,
ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"

Data: 2013-11-20 20:25:17
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 20:00, Budzik pisze:
Kolega ci tylko wyjasniał, ze akurat wyrok nakazowy niczego nie udowadnia.
Bo tam sedzia praktycznie nic nie rozpatruje.
Taka procedura. dobra czy zła to inna para kaloszy.

No właśnie. Ku czemu ta procedura która niczego nie udowadnia a jest?

Data: 2013-11-20 22:00:43
Autor: Budzik
Co może Pan Władza
[...]

A tego to juz nie wiem.
Ktos pisał, ze to taki wymysł, zeby ludzie jednak rezygnoowali nie znając prawa.
Ja zawsze myslałem ze to taki bufor bezpieczenstwa na dodatkowe przemyslenia. ale przyznaje, ze jak sie dowiedziałem kiedys jak to działa to tez byłem zdziwiony.

Ale: ja nie twierdze, ze system jest dobry. Ja twierdze, ze wyrok nakazowy nic nie udowadnia w kwesti stronniczości sądu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2013-11-20 19:09:04
Autor: Artur Maśląg
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 18:21, Krzysztof 45 pisze:
[...]

To nie pochwała, a stwierdzenie faktu - trudno nazwać zamordyzmem
sytuację, w której bez prześladowań można spokojnie dochodzić swoich
racji.

ale i słuszne
postępowanie policji w imię prawa. To wszystko z powodu klaksonu.

To akurat Twój pomysł - właśnie dzięki istniejącemu systemowi prawnemu
można spokojnie powalczyć o swoje w takich sytuacjach (o ile oczywiście
sytuacja jest prawdziwa). Gdyby nie on to takie patologie miały się
dobrze, a jednak tak nie jest, choć jak wiemy funkcjonariusze bywają
różni :>

Data: 2013-11-20 19:12:41
Autor: pwz
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 19:09, Artur Maśląg pisze:
To nie pochwała, a stwierdzenie faktu - trudno nazwać zamordyzmem
sytuację, w której bez prześladowań można spokojnie dochodzić swoich
racji.
(...)
dzięki istniejącemu systemowi prawnemu
można spokojnie powalczyć o swoje w takich sytuacjach
(...)

No pewnie, możesz dochodzić swoich praw, a mogli zabić...
pwz

Data: 2013-11-20 19:25:07
Autor: pwz
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 19:16, Artur Maśląg pisze:
No pewnie, możesz dochodzić swoich praw, a mogli zabić...

Tak,

I wszystko jasne.
pwz

Data: 2013-11-20 19:57:50
Autor: Artur Maśląg
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 19:25, pwz pisze:
W dniu 2013-11-20 19:16, Artur Maśląg pisze:
No pewnie, możesz dochodzić swoich praw, a mogli zabić...

Tak,

I wszystko jasne.

Tak, jesteś manipulantem.

Odpowiedziałem w zakresie merytorycznym tylko na:
"> No pewnie, możesz dochodzić swoich praw,"
Co łatwo sprawdzić w mojej wypowiedzi:

Teraz możesz najwyżej przeprosić za manipulację...

Data: 2013-11-20 19:38:33
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
[...]

Ty sobie jaja robisz? Interwencja policji i trzy zarzuty wobec niego
wyssane z palca w tym zatrzymany dowód rejestracyjny, to zemsta i zamordyzm.
A teraz procesy sądowe.
Teraz pan Jerzy zamiast spokojnie skupić się na pracy, wychowywaniu
dzieci i dbaniu o żonę i ogólne ciepło rodzinne, już się wkurwił że
rozbawiono go na jakiś czas auta, dalej będzie chodził wkurwiony
nadchodzącymi procesami, załatwianiem wolnego z pracy, a nie wiadomo co
to za praca i czy nie będzie miał z tego powodu kłopotów, będzie się
zamartwiał jak tu wyjść obronną ręką z tego gówna. To jest zamordyzm
niskiego szczebla, ale zamordyzm.

Data: 2013-11-20 20:00:43
Autor: Budzik
Co może Pan Władza
[...]

Nikt tutaj tego nie pochwala.

Data: 2013-11-20 20:30:36
Autor: Artur Maśląg
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 19:38, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Całkiem poważnie piszę:>

Interwencja policji i trzy zarzuty wobec niego
wyssane z palca w tym zatrzymany dowód rejestracyjny, to zemsta i
zamordyzm.

Mylisz się - właśnie dzięki istniejącemu systemowi prawnemu można
walczyć z takimi patologiami (o ile artykuł przedstawia sytuację
prawdziwą) i takie osoby pozbawić prawa do pełnienia służby publicznej.
Jaką widzisz inną drogę?

A teraz procesy sądowe.

Gdzie można wykazać łamanie prawa przez innych.

Teraz pan Jerzy zamiast spokojnie skupić się na pracy, wychowywaniu
(...)

Zostaw to Panu Jerzemu i przestań płakać.

Data: 2013-11-20 21:05:20
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 20:30, Artur Maśląg pisze:

Jaką widzisz inną drogę?

Rzetelne badania psychologiczne weryfikujące zatrudnienie w resorcie.
W normalnym cywilizowanym kraju, gdyby komendant dowiedział się o
mściwych praktykach podwładnych, tacy podwładni zostali by zwolnieni z
pracy w trybie natychmiastowym i nie dochodziło by do chorych procesów
sądowych w których człowiek musi udowadniać że nie jest wielbłądem.

A teraz procesy sądowe.

Gdzie można wykazać łamanie prawa przez innych.

Właśnie tym wykazywaniem kto łamie a kto nie prawo zostaje pan Jerzy
postawiony do pionu. Nie jarzysz tego?

Teraz pan Jerzy zamiast spokojnie skupić się na pracy,
wychowywaniu
(...)

Zostaw to Panu Jerzemu i przestań płakać.

Na nie płaczę tylko pokazuję narzędzia systemowe które skutecznie
wybiją mu z głowy trąbienie na Władzę. No chyba że ma charakterek
anacrona i jemu podobnym to zmienia postać rzeczy.

Data: 2013-11-20 21:35:29
Autor: Artur Maśląg
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 21:05, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-11-20 20:30, Artur Maśląg pisze:

Jaką widzisz inną drogę?

Rzetelne badania psychologiczne weryfikujące zatrudnienie w resorcie.

Są prowadzone, ale zawsze jakiś odsetek się prześlizgnie. Zupełnie
jak wśród "kierowców".

W normalnym cywilizowanym kraju,

Posługujesz się tym hasłem jak widzę dość radośnie, niemniej
pokazujesz, że zupełnie obce Ci są zasady działające w takich krajach.

[...]

"Mściwe praktyki" należy udowodnić i bez tego nie ma podstaw do
jakichkolwiek działań - tak w Polsce, jak i w tych krajach
"cywilizowanych". Bez sprawy w sądzie czy też ciągłych skarg, to
nie ma o czym mówić. No, ale takie zachowania trzeba zgłaszać,
a nie pieprzyć w usenecie, że donoszenie jest be, że to PRL itd.

A teraz procesy sądowe.

Gdzie można wykazać łamanie prawa przez innych.

Właśnie tym wykazywaniem kto łamie a kto nie prawo zostaje pan Jerzy
postawiony do pionu.

Pisz po polsku, wtedy może platforma porozumienia będzie miała większe
szanse na określenie je położenia w przestrzeni...

Nie jarzysz tego?

Czego znaczy? Twoich płaczy i braku zrozumienia mechanizmów, które
nas wszystkich chronią przed patologiami?

wychowywaniu
(...)

Zostaw to Panu Jerzemu i przestań płakać.

Na nie płaczę tylko pokazuję narzędzia systemowe które skutecznie
wybiją mu z głowy trąbienie na Władzę.

Płaczesz od dawna, a narzędzia systemowe to pozwalają normalnemu
człowiekowi normalnie żyć i dochodzić swoich praw.

Data: 2013-11-20 23:06:08
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 21:35, Artur Maśląg pisze:

  > Pisz po polsku, wtedy może platforma porozumienia będzie miała
większe szanse na określenie je położenia w przestrzeni...

Właśnie wykazywaniem kto łamie prawo a kto nie, pan Jerzy zostanie
postawiony do pionu.

Teraz może być?

Nie jarzysz tego?

Czego znaczy? Twoich płaczy i braku zrozumienia mechanizmów, które
nas wszystkich chronią przed patologiami?

Tak się tworzyły mechanizmy patologi. To jak one mogą chronić?
http://niepoprawni.pl/files/images/magdalenka_1.jpg

Ty tak z przekonania czy dla jaj wypisujesz te dyrdymały?

Płaczesz od dawna, a narzędzia systemowe to pozwalają normalnemu
człowiekowi normalnie żyć i dochodzić swoich praw.

Powiedz to tym ludziom, których firmy zostały zrujnowane przez błędne
decyzjie urzędnicze, za które nawet przepraszam nie usłyszeli nie mówiąc
o rekompensatach i ponoszonej odpowiedzialności urzędniczej.

Data: 2013-11-21 00:11:04
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 21:35, Artur Maśląg pisze:
...] a narzędzia systemowe to pozwalają normalnemu człowiekowi
normalnie żyć i dochodzić swoich praw.

Masz racje. Nie ma to jak normalny człowiek z normalną emeryturką 6 tyś
i z normalnym dochodzeniem swoich praw. Pewnie jeszcze normalne
odszkodowanie dostanie.

Stalinowski prokurator Marian Ryba uniewinniony.
http://www.youtube.com/watch?v=h7DGs3cgfuY

Nie ma to jak Magdalenka i tworzone tam normalne narzędzia systemowe dla
normalnych ludzi przez normalnych ludzi.
A ja tu pieprze jakieś bzdury o patologi.

Data: 2013-11-20 22:01:01
Autor: jerzu
Co może Pan Władza
On Wed, 20 Nov 2013 20:30:36 +0100, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Mylisz się - właśnie dzięki istniejącemu systemowi prawnemu można
walczyć z takimi patologiami (o ile artykuł przedstawia sytuację
prawdziwą) i takie osoby pozbawić prawa do pełnienia służby publicznej.

Ty wierzysz w to co piszesz? --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-20 22:03:09
Autor: Artur Maśląg
Co może Pan Władza
wrote:

Mylisz się - właśnie dzięki istniejącemu systemowi prawnemu można
walczyć z takimi patologiami (o ile artykuł przedstawia sytuację
prawdziwą) i takie osoby pozbawić prawa do pełnienia służby publicznej.

Ty wierzysz w to co piszesz?

W kwestii wiary to zwróć się do księdza:>

Data: 2013-11-20 22:05:20
Autor: jerzu
Co może Pan Władza
On Wed, 20 Nov 2013 22:03:09 +0100, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

W kwestii wiary to zwróć się do księdza:>

Nie, ja się Ciebie pytam: wierzysz w te dyrdymały co wypisujesz?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-20 18:00:43
Autor: Budzik
Co może Pan Władza
Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Typowy wyrok nakazowy, składa się sprzeciw i dopiero wtedy się
odbywa normalna rozprawa,

A teraz jaka była rozprawa? Nienormalna?

Chyba nie rozumiesz, co to wyrok nakazowy.
On jest tylko po to, aby rozpczac sądowy bieg sprawy i sprawdzic, czy delikwent nie przemyslał swojego zachowania (bo wiadomo, ze na drodze to nerwy itd)
Dopiero odwołanie (czyli de facto potwierdzenie nie przyjęcia mandatu) rozpoczyna taka normalna sprawe.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2013-11-20 19:06:23
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 19:00, Budzik pisze:
[...]

Wszystko się zgadza. Tylko ja nie o tym. O tym że to wszystko jest chore i nienormalne. Machina stawiania do pionu ruszyła bo gość zatrąbił na psiarnię.

Data: 2013-11-20 19:08:31
Autor: anacron
Co może Pan Władza
W dniu 20.11.2013 19:00, Budzik pisze:
Chyba nie rozumiesz, co to wyrok nakazowy.
On jest tylko po to, aby rozpczac sądowy bieg sprawy i sprawdzic, czy delikwent nie przemyslał swojego zachowania (bo wiadomo, ze na drodze to nerwy itd)

To Ty nie rozumiesz. Tryb ten - jak w każdym normalnym kraju - miał
chronić budżet przed nadmiernymi kosztami nieuzasadnionych postępowań
sądowych. W praktyce stał się kolejną formą nacisku na obywatela, bo
spora część nie znających prawa widząc ten wyrok wkurwia się, że nikt
ich nawet nie wezwał i składa broń.

--
anacron

Data: 2013-11-20 20:00:44
Autor: Budzik
Co może Pan Władza
Osobnik posiadający mail anacron@anacron.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Ok, jak zwał tak zwał.
Niestety nie rozsadzimy czy ci co odpuszczaja po wyroku nakazowym to ci co przemysleci czytez ci co nie znają swoich praw.
A dopiero odpowiedz na to pytanie mogłaby dac nam materiał do dyskusji.

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2013-11-21 19:17:42
Autor: John Kołalsky
Co może Pan Władza

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

[...]

Nie, wyrok nakazowy poprzedzony jest normalną rozprawą na której sąd normalnie rozpatruje dowody zebrane w postępowaniu przygotowawczym.

Data: 2013-11-21 11:10:35
Autor: SW3
Co może Pan Władza
W dniu 20.11.2013 o 14:54 Artur Maśląg <news@wp.pl> pisze:

Typowy wyrok nakazowy

Czyli nie wzywa się świadków itp. ale dokumenty powinno się chyba  przejrzeć pod kątem wykroczenia (data rejestracji i związana z nią  obowiązkowość wyposażenia)?

--
SW3
-- --

Data: 2013-11-21 12:17:31
Autor: Gotfryd Smolik news
Co może Pan Władza
On Wed, 20 Nov 2013, Artur Maśląg wrote:

Typowy wyrok nakazowy,

  Moment.
  Ślady "procesowania" jednak powinien wykazywać, prawda?
  Bo jeśli NIE, to czemu on służy?
  Pojawia się pytane o celowość procedury.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-11-20 14:16:38
Autor: anacron
Co może Pan Władza
W dniu 20.11.2013 12:28, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Też mi coś. Ja się zatrzymuję i pytam czy się dobrze czują, albo jak to
jest z art. 49 PoRD. Niestety jak wyciągałem kamerę to jacyś tacy mili
się robili. Teraz będzie weselej bo mam kamerkę w breloku.

--
anacron

Data: 2013-11-20 05:38:28
Autor: kogutek444
Co może Pan Władza
W dniu środa, 20 listopada 2013 14:16:38 UTC+1 użytkownik anacron napisał:
> [...]

jest z art. 49 PoRD. Niestety jak wyciągałem kamerę to jacyś tacy mili

się robili. Teraz będzie weselej bo mam kamerkę w breloku.

Trafisz na kutasów i sobie pojeździsz do sądu po 450 kilometrów w jedną stronę. Nawet jak wygrasz to przegrany będziesz. 2700 kilometrów to jest równowartość ominięcia 540 razy każdego napotkanego patrolu. Licząc 5 km na ominięcie.

Data: 2013-11-20 14:50:56
Autor: anacron
Co może Pan Władza
W dniu 20.11.2013 14:38, kogutek444@gmail.com pisze:
Trafisz na kutasów i sobie pojeździsz do sądu po 450 kilometrów w jedną stronę.

Jak na razie na tym całkiem dobrze wychodzę, zwrot kosztów to również
zwrot kosztów dojazdu według kilometrówki. Za ostatnią zabawę z Gnieznem
podatnicy wiszą mi ponad 2000 zł. :) Naprawdę nie kłaniam się w pas nikomu.

--
anacron

Data: 2013-11-20 15:48:06
Autor: Marcin N
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 14:50, anacron pisze:
[...]

Opisz ten zwrot kosztów. Mi zwracali jakieś grosze "z urzędu". Nie dało się utargować więcej.

--
MN

Data: 2013-11-20 16:30:33
Autor: anacron
Co może Pan Władza
W dniu 20.11.2013 15:48, Marcin N pisze:
[...]

Proste, zwrot kosztów prawnika wedle FV i kosztów dojazdu wedle
kilometrówki. Prawnik mi to załatwia zawsze i zawsze dostaję kasę.
Wygrałem i kasa mi się należy + odszkodowanie, ale to zawsze oddzielny
proces.

--
anacron

Data: 2013-11-21 00:49:06
Autor: Tomasz Pyra
Co może Pan Władza
Dnia Wed, 20 Nov 2013 16:30:33 +0100, anacron napisał(a):

[...]

A jak uzasadniasz konieczność jazdy własnym samochodem, o zapewne bardzo
dużej pojemności silnika, a nie np. pociągiem pospiesznym 2kl z dwoma
przesiadkami? :)

Bo znajomy jeden coś tam wygrał, a sąd mu zwrócił za dojazdy po najtańszej
opcji, czyli w jego wypadku PKP.

Data: 2013-11-21 03:29:53
Autor: anacron
Co może Pan Władza
W dniu 21.11.2013 00:49, Tomasz Pyra pisze:
[...]

A to nie jest temat na grupę :P

--
anacron

Data: 2013-11-21 07:39:02
Autor: Marcin N
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-21 03:29, anacron pisze:

[...]

Ale temat interesuje nie tylko Tomasza. Nie on jeden dostaje zwroty minimalistyczne bez względu na faktyczne koszty dojazdu.

Uchyl rąbka tajemnicy.

--
MN

Data: 2013-11-21 05:56:32
Autor: kogutek444
Co może Pan Władza
W dniu czwartek, 21 listopada 2013 07:39:02 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]

Ale temat interesuje nie tylko Tomasza. Nie on jeden dostaje zwroty minimalistyczne bez względu na faktyczne koszty dojazdu.

Nie zmuszaj go żeby znowu kłamał. To niemoralne.

Data: 2013-11-21 18:25:41
Autor: jerzu
Co może Pan Władza
On Thu, 21 Nov 2013 05:56:32 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Nie zmuszaj go żeby znowu kłamał. To niemoralne.

10/10 :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-21 18:25:20
Autor: jerzu
Co może Pan Władza
On Thu, 21 Nov 2013 00:49:06 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Bo znajomy jeden coś tam wygrał, a sąd mu zwrócił za dojazdy po najtańszej
opcji, czyli w jego wypadku PKP.

Też mnie to ciekawi. Bo swego czasu dostałem właśnie zwrot wg jakiejś
tam tabeli ryczłtowej. Za trasę W-wa - Łódź - W-wa jakieś marne
grosze.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-20 16:50:50
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
[...]

Z całym szacunkiem. Ty emerytem jesteś?
Bo gdy mnie SM dupnęła na przekroczeniu prędkości śmiało mogłem mandatu
nie przyjmować (zdjęcie nieczytelne) i nie przyjął bym gdy by nie udało
by mi się stargować z 300 na 100. Znajomi też mówili że i tej stówy by
nie zapłacili. O.K. Ale gdybym stracił dzień w pracy, stracił bym więcej
jak ta stówa i dla tego była moja taka decyzja.
Stąd moje pytanie widząc twoje występy i ich ilość.

Data: 2013-11-20 19:11:17
Autor: anacron
Co może Pan Władza
W dniu 20.11.2013 16:50, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Nie, bezrobotnym menelem spod sklepu :)

Ale gdybym stracił dzień w pracy, stracił bym więcej
jak ta stówa i dla tego była moja taka decyzja.
Stąd moje pytanie widząc twoje występy i ich ilość.

Podatnicy za to mi oddają za każdym razem. Ciągam po sądach
opowiedzianych za marnowanie mojego czasu. W tej chwili jestem trakcie
szykowania pozwu przeciw Policji i - tu pierwsza próba - cywilnego
przeciw pierdolniętemu policjantowi z Gniezna. Mam taki plan aby z
pensji psa nie starczyło na nic więcej jak tylko na prawnika i aby żarł
ze śmietników.

--
anacron

Data: 2013-11-20 19:52:00
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 19:11, anacron pisze:

Z całym szacunkiem. Ty emerytem jesteś?

Nie, bezrobotnym menelem spod sklepu :)

No właśnie. To możesz latać po sądach.
Ale spoko. Takich tez opodatkują jak sobie policzą ile wydajesz na
'paliwo' i skąd na to masz ;)

Data: 2013-11-20 14:21:34
Autor: Jacek
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 12:28, Krzysztof 45 pisze:
Poniżej przykład zemsty na obywatelu, który ośmielił się zwrócić uwagę
dwójce funkcjonariuszy grójeckiej drogówki, że zaparkowali swój pojazd w
sposób zagrażający bezpieczeństwu w ruchu drogowym.
Jak już kiedyś pisałem:
A. jak obywatel podnosi rękę na funkcjonariusza w mundurze, to jakby podnosił rękę na całe państwo (cytat z wyroku sądowego)
B. jak funkcjonariusz w mundurze łamie prawo, to co?......

Tu powinna byc przynajmniej jakaś elementarna symetria relacji (już nie żądam znaku równości). Tymczasem jest prawo misia i zajączka.

Musimy poczekać na swojego Mojżesza, który przeprowadzi nas przez jakąś pustynię, żeby wymarło pokolenie tak myślące.
Jacek

Data: 2013-11-20 05:30:21
Autor: kogutek444
Co może Pan Władza
W dniu środa, 20 listopada 2013 14:21:34 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
W dniu 2013-11-20 12:28, Krzysztof 45 pisze:

Musimy poczekać na swojego Mojżesza, który przeprowadzi nas przez jakąś pustynię, żeby wymarło pokolenie tak myślące.

Jacek
Była taka jedna jedyna szansa dana od losu. Drugiej nie będzie. W 1990 roku trzeba było powiesić 10000 winnych sytuacji w jakiej Polska i Polacy się wtedy znaleźli. jak by tylu winnych nie dało się znaleźć to z niewinnych trzeba było dobrać. Wybrańcy narodu sprawowali by w takiej sytuacji rządy patrząc przez perspektywę szubienicy. To dobra dla rządzących perspektywa. Mocno motywująca. Bardziej niż kasa z łapówek.

Data: 2013-11-20 21:42:27
Autor: Marek Dyjor
Co może Pan Władza
napisał:
[...]

boże i znowu kogutek pierdolisz jak porąbany...

zwalczanie patologii inną patologią to nie jest metoda zbyt mądra.

Data: 2013-11-20 13:04:34
Autor: kogutek444
Co może Pan Władza
W dniu środa, 20 listopada 2013 21:42:27 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Użytkownik wrote:

> [...]

boże i znowu kogutek pierdolisz jak porąbany...

zwalczanie patologii inną patologią to nie jest metoda zbyt mądra.

Wszystkie cywilizowane rewolucje tak działały. To wypróbowany od tysiącleci sposób na reformy. Polska rewolucja bez rewolucji, bo tak jest nazywana, pokazała że nie jest najlepszym wzorcem do naśladowania.

Data: 2013-11-21 00:49:20
Autor: Marek W.
Co może Pan Władza

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:15604dff-8b70-47aa-a30a-d72aeb8c0e5cgooglegroups.com...
[...]

Trzeba było. Może i ty byś się załapał spśród tych niewinnych.

Data: 2013-11-20 17:04:20
Autor: kogutek444
Co może Pan Władza
W dniu czwartek, 21 listopada 2013 00:49:20 UTC+1 użytkownik Marek W. napisał:
> [...]

Trzeba było. Może i ty byś się załapał spśród tych niewinnych.

Przynajmniej bym miał szansę na rehabilitację za sto lat a prawnuki na kombatancie odszkodowanie. A tak bezimiennie skończę w jakimś rosole. A co jak mnie na karmę dla kotów przerobią bo za stary będę na rosół?

Data: 2013-11-20 21:41:14
Autor: Marek Dyjor
Co może Pan Władza
Jacek wrote:
[...]

pozostałość z komuny...

po pierwsze powinna być zasada kodeksowa że jeśli przedstawiciel państwa (jakikolwiek) łamie prawo to automatycznie sankcja jest podnoszona o współczynnik 1.5

Data: 2013-11-20 19:01:36
Autor: Olo
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 12:28, Krzysztof 45 pisze:
Poniżej przykład zemsty na obywatelu, który ośmielił się zwrócić uwagę
dwĂłjce funkcjonariuszy grĂłjeckiej drogĂłwki, Ĺźe zaparkowali swĂłj pojazd w
sposób zagrażający bezpieczeństwu w ruchu drogowym.

http://www.carvideo.pl/co-moze-pan-wladza-z-grojeckiej-drogowki/

Nie do końca na temat, ale w kontekście sprawy w sądzie pasuje http://3obieg.pl/sedziowie-zawisli

Olo
MĂłj adres zakodowany ROT13.

Data: 2013-11-20 22:12:42
Autor: jerzu
Co może Pan Władza
On Wed, 20 Nov 2013 12:28:39 +0100, Krzysztof 45
<"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

Poniżej przykład zemsty na obywatelu, który ośmielił się zwrócić uwagę
dwójce funkcjonariuszy grójeckiej drogówki, że zaparkowali swój pojazd w
sposób zagrażający bezpieczeństwu w ruchu drogowym.

Głuchów to jest takie miejsce, gdzie ustawiona na DK8 Vectra, stojąca
na pasie do skrętu w lewo, potrafi nagle pojechać na wprost. Za autem,
które przejechało na pomarańczowym/czerwonym. Specjalnie ustawiają się
kilka metrów przed sygnalizatorem, albo kilka metrów za innym autem,
żeby było im łatwiej wykonać taki manewr, oraz żeby wykroczenie
zarejestrowało się na video. Taka sytuacja.
Często też rzeczona Vectra (która po ostatnich występach jest chyba na
złomie) stoi własnie w tych bocznych dróżkach, tak że jej nie widać z
8ki. Jak ktoś przejedzie na czerwonym to bomba i do przodu.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-20 22:19:35
Autor: Trybun
Co może Pan Władza
[...]

No i nie lepiej było sobie spokojnie przejechać i nie próbować naprawiać świata na własna rękę? Do niektórych widać jeszcze nie dotarło że są w tym kraju tylko zwykłym dyscyplinowanym  bydłem...

Data: 2013-11-20 22:21:59
Autor: jerzu
Co może Pan Władza
On Wed, 20 Nov 2013 22:19:35 +0100, Trybun <Ylih@yachu.com> wrote:

No i nie lepiej było sobie spokojnie przejechać i nie próbować naprawiać świata na własna rękę? Do niektórych widać jeszcze nie dotarło że są w tym kraju tylko zwykłym dyscyplinowanym  bydłem...

Widzisz, po moich problemach 1 listopada też tak myślę. Jak mam się
użerać z byle burkiem, bo on ma czapkę z orzełkiem na głowie, to mi
się nie chce. Wolę tracić czas na dłubanie w nosie, niż wucieranie ław
w sądach.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-21 08:41:51
Autor: sqlwiel
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 22:19, Trybun pisze:

No i nie lepiej było sobie spokojnie przejechać i nie próbować naprawiać
świata na własna rękę? Do niektórych widać jeszcze nie dotarło że są w
tym kraju tylko zwykłym dyscyplinowanym bydłem...

I na to nie należy się godzić, bo apetyt władzy na władzę jest nieograniczony.
Immunitet w zetknięciu z tłumem wyposażonym w siekiery i sznury będzie podobnie skuteczny, jak "pancerz" pieszego z tej reklamy "zwolnij" w zetknięciu z toną stali rozpędzoną do 50km/h.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-21 00:32:10
Autor: LEPEK
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 12:28, Krzysztof 45 pisze:

http://www.carvideo.pl/co-moze-pan-wladza-z-grojeckiej-drogowki/

Ale trzeba przyznać, że odważny ten obywatel, no nie ma co.
Tak przejechać na klaksonie i z telefonem w drżącej dłoni koło radiowozu, fiu, fiu...

Jak miał takie pretensje, że stoją na skrzyżowaniu i chciał sfilmować, to trzeba było z tym telefonem w łapie zatrzymać się koło tych dwóch superbohaterów i ich batmobila i wysłuchać odpowiedzi na zadane pytanie, czy aby powinni akurat teraz w tym miejscu stać. I taki materiał miałby jakąkolwiek wartość, bo to co widzę, to tylko przejazd na tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii koło radiowozu i opis, jak to rzekomo go zgnoili.
A opis:
"Pan Jerzy, widząc  tę sytuację użył  sygnałów dźwiękowych ostrzegając osoby znajdujące się w radiowozie, aby nagle nie wtargnęły mu pod koła a przez otwarte okno słownie zwrócił uwagę policjantom, aby opuścili to niebezpieczne miejsce"
jest nieprawdziwy, bo sygnał dźwiękowy - owszem - był, ale wcale nie w celu ostrzeżenia, aby nikt mu się pod koła nie napatoczył, tylko w celu opierdolu, a słownie to mówi nie pan Jerzy, a pan Krzysztof cyt:" w lewo".

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-11-21 01:03:02
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-21 00:32, LEPEK pisze:

Ale trzeba przyznać, że odważny ten obywatel, no nie ma co. Tak
przejechać na klaksonie i z telefonem w drżącej dłoni koło
radiowozu, fiu, fiu...

No nie? :)

[...]

Wiesz. Gdyby tam stało cywilne auto, to pewnie co drugi je mijający by
trąbił i nikt by się nie zatrzymywał na wyjaśnienia słowne.
Potraktował ich jak traktuje wszystkich  bez wyjątku kim są.
Czym sie kierował, nie wiadomo. Każdy normalny wiedział by że takim
klaksonem sprowokuje ich do takiego lub podobnego działania.

A opis: jest nieprawdziwy, bo sygnał dźwiękowy - owszem - był, ale
wcale nie w celu ostrzeżenia, aby nikt mu się pod koła nie
napatoczył, tylko w celu opierdolu,

Zgadza się. Ale jaki by nie był ten klakson, zemsta za jest, a nie
powinna być.