Co może Pan Władza

Data: 2013-11-20 14:16:38
Autor: anacron
Co może Pan Władza
W dniu 20.11.2013 12:28, Krzysztof 45 pisze:
Poniżej przykład zemsty na obywatelu, który ośmielił się zwrócić uwagę
dwójce funkcjonariuszy grójeckiej drogówki, że zaparkowali swój pojazd w
sposób zagrażający bezpieczeństwu w ruchu drogowym.

http://www.carvideo.pl/co-moze-pan-wladza-z-grojeckiej-drogowki/

Też mi coś. Ja się zatrzymuję i pytam czy się dobrze czują, albo jak to
jest z art. 49 PoRD. Niestety jak wyciągałem kamerę to jacyś tacy mili
się robili. Teraz będzie weselej bo mam kamerkę w breloku.

--
anacron

Data: 2013-11-20 05:38:28
Autor: kogutek444
Co może Pan Władza
W dniu środa, 20 listopada 2013 14:16:38 UTC+1 użytkownik anacron napisał:
> [...]

jest z art. 49 PoRD. Niestety jak wyciągałem kamerę to jacyś tacy mili

się robili. Teraz będzie weselej bo mam kamerkę w breloku.

Trafisz na kutasów i sobie pojeździsz do sądu po 450 kilometrów w jedną stronę. Nawet jak wygrasz to przegrany będziesz. 2700 kilometrów to jest równowartość ominięcia 540 razy każdego napotkanego patrolu. Licząc 5 km na ominięcie.

Data: 2013-11-20 14:50:56
Autor: anacron
Co może Pan Władza
W dniu 20.11.2013 14:38, kogutek444@gmail.com pisze:
Trafisz na kutasów i sobie pojeździsz do sądu po 450 kilometrów w jedną stronę.

Jak na razie na tym całkiem dobrze wychodzę, zwrot kosztów to również
zwrot kosztów dojazdu według kilometrówki. Za ostatnią zabawę z Gnieznem
podatnicy wiszą mi ponad 2000 zł. :) Naprawdę nie kłaniam się w pas nikomu.

--
anacron

Data: 2013-11-20 15:48:06
Autor: Marcin N
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 14:50, anacron pisze:
[...]

Opisz ten zwrot kosztów. Mi zwracali jakieś grosze "z urzędu". Nie dało się utargować więcej.

--
MN

Data: 2013-11-20 16:30:33
Autor: anacron
Co może Pan Władza
W dniu 20.11.2013 15:48, Marcin N pisze:
[...]

Proste, zwrot kosztów prawnika wedle FV i kosztów dojazdu wedle
kilometrówki. Prawnik mi to załatwia zawsze i zawsze dostaję kasę.
Wygrałem i kasa mi się należy + odszkodowanie, ale to zawsze oddzielny
proces.

--
anacron

Data: 2013-11-21 00:49:06
Autor: Tomasz Pyra
Co może Pan Władza
Dnia Wed, 20 Nov 2013 16:30:33 +0100, anacron napisał(a):

[...]

A jak uzasadniasz konieczność jazdy własnym samochodem, o zapewne bardzo
dużej pojemności silnika, a nie np. pociągiem pospiesznym 2kl z dwoma
przesiadkami? :)

Bo znajomy jeden coś tam wygrał, a sąd mu zwrócił za dojazdy po najtańszej
opcji, czyli w jego wypadku PKP.

Data: 2013-11-21 03:29:53
Autor: anacron
Co może Pan Władza
W dniu 21.11.2013 00:49, Tomasz Pyra pisze:
[...]

A to nie jest temat na grupę :P

--
anacron

Data: 2013-11-21 07:39:02
Autor: Marcin N
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-21 03:29, anacron pisze:

[...]

Ale temat interesuje nie tylko Tomasza. Nie on jeden dostaje zwroty minimalistyczne bez względu na faktyczne koszty dojazdu.

Uchyl rąbka tajemnicy.

--
MN

Data: 2013-11-21 05:56:32
Autor: kogutek444
Co może Pan Władza
W dniu czwartek, 21 listopada 2013 07:39:02 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]

Ale temat interesuje nie tylko Tomasza. Nie on jeden dostaje zwroty minimalistyczne bez względu na faktyczne koszty dojazdu.

Nie zmuszaj go żeby znowu kłamał. To niemoralne.

Data: 2013-11-21 18:25:41
Autor: jerzu
Co może Pan Władza
On Thu, 21 Nov 2013 05:56:32 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Nie zmuszaj go żeby znowu kłamał. To niemoralne.

10/10 :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-21 18:25:20
Autor: jerzu
Co może Pan Władza
On Thu, 21 Nov 2013 00:49:06 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Bo znajomy jeden coś tam wygrał, a sąd mu zwrócił za dojazdy po najtańszej
opcji, czyli w jego wypadku PKP.

Też mnie to ciekawi. Bo swego czasu dostałem właśnie zwrot wg jakiejś
tam tabeli ryczłtowej. Za trasę W-wa - Łódź - W-wa jakieś marne
grosze.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-20 16:50:50
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
[...]

Z całym szacunkiem. Ty emerytem jesteś?
Bo gdy mnie SM dupnęła na przekroczeniu prędkości śmiało mogłem mandatu
nie przyjmować (zdjęcie nieczytelne) i nie przyjął bym gdy by nie udało
by mi się stargować z 300 na 100. Znajomi też mówili że i tej stówy by
nie zapłacili. O.K. Ale gdybym stracił dzień w pracy, stracił bym więcej
jak ta stówa i dla tego była moja taka decyzja.
Stąd moje pytanie widząc twoje występy i ich ilość.

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-11-20 19:11:17
Autor: anacron
Co może Pan Władza
W dniu 20.11.2013 16:50, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Nie, bezrobotnym menelem spod sklepu :)

Ale gdybym stracił dzień w pracy, stracił bym więcej
jak ta stówa i dla tego była moja taka decyzja.
Stąd moje pytanie widząc twoje występy i ich ilość.

Podatnicy za to mi oddają za każdym razem. Ciągam po sądach
opowiedzianych za marnowanie mojego czasu. W tej chwili jestem trakcie
szykowania pozwu przeciw Policji i - tu pierwsza próba - cywilnego
przeciw pierdolniętemu policjantowi z Gniezna. Mam taki plan aby z
pensji psa nie starczyło na nic więcej jak tylko na prawnika i aby żarł
ze śmietników.

--
anacron

Data: 2013-11-20 19:52:00
Autor: Krzysztof 45
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 19:11, anacron pisze:

Z całym szacunkiem. Ty emerytem jesteś?

Nie, bezrobotnym menelem spod sklepu :)

No właśnie. To możesz latać po sądach.
Ale spoko. Takich tez opodatkują jak sobie policzą ile wydajesz na
'paliwo' i skąd na to masz ;)