Co może Pan Władza

Data: 2013-11-20 14:21:34
Autor: Jacek
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 12:28, Krzysztof 45 pisze:
Poniżej przykład zemsty na obywatelu, który ośmielił się zwrócić uwagę
dwójce funkcjonariuszy grójeckiej drogówki, że zaparkowali swój pojazd w
sposób zagrażający bezpieczeństwu w ruchu drogowym.
Jak już kiedyś pisałem:
A. jak obywatel podnosi rękę na funkcjonariusza w mundurze, to jakby podnosił rękę na całe państwo (cytat z wyroku sądowego)
B. jak funkcjonariusz w mundurze łamie prawo, to co?......

Tu powinna byc przynajmniej jakaś elementarna symetria relacji (już nie żądam znaku równości). Tymczasem jest prawo misia i zajączka.

Musimy poczekać na swojego Mojżesza, który przeprowadzi nas przez jakąś pustynię, żeby wymarło pokolenie tak myślące.
Jacek

Data: 2013-11-20 05:30:21
Autor: kogutek444
Co może Pan Władza
W dniu środa, 20 listopada 2013 14:21:34 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
W dniu 2013-11-20 12:28, Krzysztof 45 pisze:

Musimy poczekać na swojego Mojżesza, który przeprowadzi nas przez jakąś pustynię, żeby wymarło pokolenie tak myślące.

Jacek
Była taka jedna jedyna szansa dana od losu. Drugiej nie będzie. W 1990 roku trzeba było powiesić 10000 winnych sytuacji w jakiej Polska i Polacy się wtedy znaleźli. jak by tylu winnych nie dało się znaleźć to z niewinnych trzeba było dobrać. Wybrańcy narodu sprawowali by w takiej sytuacji rządy patrząc przez perspektywę szubienicy. To dobra dla rządzących perspektywa. Mocno motywująca. Bardziej niż kasa z łapówek.

Data: 2013-11-20 21:42:27
Autor: Marek Dyjor
Co może Pan Władza
napisał:
[...]

boże i znowu kogutek pierdolisz jak porąbany...

zwalczanie patologii inną patologią to nie jest metoda zbyt mądra.

Data: 2013-11-20 13:04:34
Autor: kogutek444
Co może Pan Władza
W dniu środa, 20 listopada 2013 21:42:27 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Użytkownik wrote:

> [...]

boże i znowu kogutek pierdolisz jak porąbany...

zwalczanie patologii inną patologią to nie jest metoda zbyt mądra.

Wszystkie cywilizowane rewolucje tak działały. To wypróbowany od tysiącleci sposób na reformy. Polska rewolucja bez rewolucji, bo tak jest nazywana, pokazała że nie jest najlepszym wzorcem do naśladowania.

Data: 2013-11-21 00:49:20
Autor: Marek W.
Co może Pan Władza

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:15604dff-8b70-47aa-a30a-d72aeb8c0e5cgooglegroups.com...
[...]

Trzeba było. Może i ty byś się załapał spśród tych niewinnych.

Data: 2013-11-20 17:04:20
Autor: kogutek444
Co może Pan Władza
W dniu czwartek, 21 listopada 2013 00:49:20 UTC+1 użytkownik Marek W. napisał:
> [...]

Trzeba było. Może i ty byś się załapał spśród tych niewinnych.

Przynajmniej bym miał szansę na rehabilitację za sto lat a prawnuki na kombatancie odszkodowanie. A tak bezimiennie skończę w jakimś rosole. A co jak mnie na karmę dla kotów przerobią bo za stary będę na rosół?

Data: 2013-11-20 21:41:14
Autor: Marek Dyjor
Co może Pan Władza
Jacek wrote:
[...]

pozostałość z komuny...

po pierwsze powinna być zasada kodeksowa że jeśli przedstawiciel państwa (jakikolwiek) łamie prawo to automatycznie sankcja jest podnoszona o współczynnik 1.5

Co może Pan Władza