Co może Pan Władza

Data: 2013-11-20 22:19:35
Autor: Trybun
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 12:28, Krzysztof 45 pisze:
Poniżej przykład zemsty na obywatelu, który ośmielił się zwrócić uwagę
dwójce funkcjonariuszy grójeckiej drogówki, że zaparkowali swój pojazd w
sposób zagrażający bezpieczeństwu w ruchu drogowym.

http://www.carvideo.pl/co-moze-pan-wladza-z-grojeckiej-drogowki/

No i nie lepiej było sobie spokojnie przejechać i nie próbować naprawiać świata na własna rękę? Do niektórych widać jeszcze nie dotarło że są w tym kraju tylko zwykłym dyscyplinowanym  bydłem...

Data: 2013-11-20 22:21:59
Autor: jerzu
Co może Pan Władza
On Wed, 20 Nov 2013 22:19:35 +0100, Trybun <Ylih@yachu.com> wrote:

No i nie lepiej było sobie spokojnie przejechać i nie próbować naprawiać świata na własna rękę? Do niektórych widać jeszcze nie dotarło że są w tym kraju tylko zwykłym dyscyplinowanym  bydłem...

Widzisz, po moich problemach 1 listopada też tak myślę. Jak mam się
użerać z byle burkiem, bo on ma czapkę z orzełkiem na głowie, to mi
się nie chce. Wolę tracić czas na dłubanie w nosie, niż wucieranie ław
w sądach.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-21 08:41:51
Autor: sqlwiel
Co może Pan Władza
W dniu 2013-11-20 22:19, Trybun pisze:

No i nie lepiej było sobie spokojnie przejechać i nie próbować naprawiać
świata na własna rękę? Do niektórych widać jeszcze nie dotarło że są w
tym kraju tylko zwykłym dyscyplinowanym bydłem...

I na to nie należy się godzić, bo apetyt władzy na władzę jest nieograniczony.
Immunitet w zetknięciu z tłumem wyposażonym w siekiery i sznury będzie podobnie skuteczny, jak "pancerz" pieszego z tej reklamy "zwolnij" w zetknięciu z toną stali rozpędzoną do 50km/h.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Co może Pan Władza