Co moze dobry prawnik? rowod

Data: 2010-07-15 14:45:03
Autor: Johnson
Co moze dobry prawnik? rowod
NieZnamSie pisze:

Wina pozwanego: zdrada, 5 miesieczny zwiazek z inna kobieta.
Jedyna zdrada, na tle 15 letniego zwiazku.

Żałosne.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-07-15 06:55:15
Autor: Kwiatek
Co moze dobry prawnik? rowod
On 15 Lip, 14:45, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:
NieZnamSie pisze:

> Wina pozwanego: zdrada, 5 miesieczny zwiazek z inna kobieta.
> Jedyna zdrada, na tle 15 letniego zwiazku.

Żałosne.

ale co w sumie jest takie żałosne?

Data: 2010-07-15 16:14:35
Autor: Johnson
Co moze dobry prawnik? rowod
Kwiatek pisze:
Wina pozwanego: zdrada, 5 miesieczny zwiazek z inna kobieta.
Jedyna zdrada, na tle 15 letniego zwiazku.
Żałosne.

ale co w sumie jest takie żałosne?

Sposób rozumowania.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-07-15 07:22:09
Autor: Kwiatek
Co moze dobry prawnik? rowod
On 15 Lip, 16:14, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:
Kwiatek pisze:

> ale co w sumie jest takie żałosne?

Sposób rozumowania.

no ale czemu sposob rozumowania taki żałosny? uwazasz ze sędzie-
kobieta nie orzekłaby wylacznej winy małżonka na podstawie dobrych
dowodow zdrady?

Data: 2010-07-15 16:46:21
Autor: Johnson
Co moze dobry prawnik? rowod
Kwiatek pisze:

no ale czemu sposob rozumowania taki żałosny? uwazasz ze sędzie-
kobieta nie orzekłaby wylacznej winy małżonka na podstawie dobrych
dowodow zdrady?

Kolejne żałosne rozumowanie :)

--
@2009 Johnson

Data: 2010-07-15 07:50:51
Autor: Kwiatek
Co moze dobry prawnik? rowod
On 15 Lip, 16:46, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:
Kwiatek pisze:

> no ale czemu sposob rozumowania taki żałosny? uwazasz ze sędzie-
> kobieta nie orzekłaby wylacznej winy małżonka na podstawie dobrych
> dowodow zdrady?

Kolejne żałosne rozumowanie :)

no dobra to okaż swoją mądrość maluczkim. chyba że tylko potrafisz
pisać "żałosne rozumowanie" :P

Data: 2010-07-15 17:08:14
Autor: Johnson
Co moze dobry prawnik? rowod
Kwiatek pisze:

[...]

Przecież ja wyrażam tylko swoje poglądy.
Napisałem gdzieś że "sędzie-kobieta nie orzekłaby wylacznej winy małżonka na podstawie dobrych dowodów zdrady" albo że "sędzie-meżczyzna nie orzekłaby wyłącznej winy małżonka na podstawie dobrych dowodów zdrady". Jakiem własne projekcie mi przypisujesz. Jakieś własne uprzedzenia co do płci sędziów, że ci to robią to a inny to co innego.

Żałosne było rozumowanie polegające na twierdzeniu (które powiedzmy odczytałem między wierszami) że że raz na 15 lat można zdradzić o ile trwa to tylko 5 miesięcy.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-07-16 01:42:55
Autor: Kwiatek
Co moze dobry prawnik? rowod
On 15 Lip, 17:08, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:
Kwiatek pisze:

> [...]

Żałosne było rozumowanie polegające na twierdzeniu (które powiedzmy
odczytałem między wierszami) że że raz na 15 lat można zdradzić o ile

moze nie podchodz tak emocjonalnie bo wymyslasz sobie interpretacje
ktore sa jedynie wlasciwe (dla ciebie oczywiscie) :P (tyczy sie tez
twojego postu z 16.07 godz 6:14)

Data: 2010-07-16 01:55:34
Autor: NieZnamSie
Co moze dobry prawnik? rowod
Użytkownik "Johnson" <johnson@nospam.pl> napisał w wiadomości news:i1n88o$bg6$1inews.gazeta.pl...

Żałosne było rozumowanie polegające na twierdzeniu (które powiedzmy odczytałem między wierszami) że że raz na 15 lat można zdradzić o ile trwa to tylko 5 miesięcy.

nie podałem usprawiedliwienia, a jedynie bezpośrednią przyczynę pozwu rozwodowego.

Data: 2010-07-16 06:14:19
Autor: Johnson
Co moze dobry prawnik? rowod
NieZnamSie pisze:

nie podałem usprawiedliwienia, a jedynie bezpośrednią przyczynę pozwu rozwodowego.

Tak???

--
@2009 Johnson

Data: 2010-07-15 15:08:30
Autor: PesTYcyD
Co moze dobry prawnik? rowod
W dniu 2010-07-15 14:45, Johnson pisze:

Wina pozwanego: zdrada, 5 miesieczny zwiazek z inna kobieta.
Jedyna zdrada, na tle 15 letniego zwiazku.

Żałosne.

Życie i tyle.
15 lat w jednym związku to jest żałosne ;)

Co moze dobry prawnik? rowod