Co może hałasować w kawie?

Data: 2009-09-25 01:02:18
Autor: Artur Zabroński
Co może hałasować w kawie?
On 25 Wrz, 09:58, Artur Zabroński <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Napinacz łańcucha rozrz±du czy co? Co¶ w alternatorze? Gdzie szukać? A
może olać bo to Kawasaki?

Aha, przebieg to 33kkm i wła¶ciwie za chwile powinienem robić
sprawdzenie zaworów ale tak jak pisałem odgłos nie dochodzi niestety z
okolic głowicy :-(

--
Artur

Data: 2009-09-25 10:30:17
Autor: Marek B
Co może hałasować w kawie?
Artur Zabroński pisze:
Aha, przebieg to 33kkm i właściwie za chwile powinienem robić
sprawdzenie zaworĂłw

Możliwe że łańcuch nierządu się już wyciągną dosyć mocno i o obudowę stuka.

Marek
crf250x

Data: 2009-09-25 01:37:24
Autor: Artur Zabroński
Co może hałasować w kawie?
On 25 Wrz, 10:30, Marek B <redywywa...@noe.net.pl> wrote:
> Aha, przebieg to 33kkm i wła¶ciwie za chwile powinienem robić
> sprawdzenie zaworów

Możliwe że łańcuch nierz±du się już wyci±gn± dosyć mocno i o obudowę stuka.

W jedeń dzień i po 33kkm? :-) Nigdy wcze¶niej tego odgłosu nie
słyszałem a gdyby to miałbyć łańcuch to czasem by było co¶ takiego
słychać.

Wczoraj rano zrobiłem z 60km, po pracy odpaliłem i od razu usłyszałem
ten dĽwięk także to raczej nie może być łańcuch.

--
Artur

Data: 2009-09-25 10:55:49
Autor: Marek B
Co może hałasować w kawie?
Artur Zabroński pisze:
W jedeń dzień i po 33kkm? :-) Nigdy wcześniej tego odgłosu nie
u mnie tak właśnie się to z dnia na dzień objawiło i to po 3,5kkm (ale ja mam ęduro)

słyszałem a gdyby to miałbyć łańcuch to czasem by było coś takiego
słychać.

jak już mówiłem z dnia na dzień (no może z tygodnia na tydzień bo ja tylko w niedziele na spacerki jeżdżę)

Marek
crf250x

Data: 2009-09-25 02:04:09
Autor: Artur Zabroński
Co może hałasować w kawie?
On 25 Wrz, 10:55, Marek B <redywywa...@noe.net.pl> wrote:

u mnie tak wła¶nie się to z dnia na dzień objawiło i to po 3,5kkm (ale
ja mam ęduro)

A jak wytlumaczysz, że po rozgrzaniu odgłos cichnie? :-)

--
Artur

Data: 2009-09-25 11:46:11
Autor: Marek B
Co może hałasować w kawie?
Artur Zabroński pisze:

A jak wytlumaczysz, że po rozgrzaniu odgłos cichnie? :-)

nie wiem :-(
Marek
crf250x

Co może hałasować w kawie?