Co może hałasować w kawie?

Data: 2009-09-25 11:42:12
Autor: SET
Co może hałasować w kawie?
Ja właśnie wczoraj od kumpla się dowiedziałem, że u niego wnerwiaczem okazał
się gmol, który pękł przy samej nasadzie:)

Hałasował tak do 2500 obrotów potem cisza. Podobnie po rozgrzaniu nic nie
było słychać (pewno się metal rozszerzał i likwidował luz). W życiu bym nie
przypuszczał, że może być taka przyczyna. Poszarp za wszystko co wystaje
przy silniku. Może też przytrafiła się taka pierdoła:)

Co może hałasować w kawie?