Co może huczeć w kole przy złożeniu? Łożysko?

Data: 2010-05-20 12:23:30
Autor: AZ
Co może huczeć w kole przy złożeniu? Łożysko?
Witam,

czy huczenie w kole podczas złożenia to objaw zużycia łożyska? Jak
jadę prosto nic nie słyszę, wystarczy lekkie złożenie i słychać takie
huczenie, czym głębsze tym huczenie głośniejsze.

Ile wytrzymują łożyska w kole? U mnie wygląda, że mają już >42k -
możliwe?

No i jeszcze jedno - gdzie szukać tych dżapskich (?) oznaczeń łożysk?
Z przodu jest 6005UU a z tyłu 6304UUC - UU domyślam się, że to jest
nasze 2RS ale co to jest to C?

Dzięki.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-20 22:55:03
Autor: zbigi
AZ pisze:
czy huczenie w kole podczas złożenia to objaw zużycia łożyska? Jak
jadę prosto nic nie słyszę, wystarczy lekkie złożenie i słychać takie
huczenie, czym głębsze tym huczenie głośniejsze.

Yhy.

Ile wytrzymują łożyska w kole? U mnie wygląda, że mają już >42k -
możliwe?

Yhy :)

No i jeszcze jedno - gdzie szukać tych dżapskich (?) oznaczeń łożysk?
Z przodu jest 6005UU a z tyłu 6304UUC - UU domyślam się, że to jest
nasze 2RS ale co to jest to C?

Yhy ;)
W sensie, ze ja bym olal to C i zalozyl 6005 obustronnie kryte. Ale ja to skapy ostatnio jestem ;)

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-05-20 14:05:01
Autor: AZ
On 20 Maj, 22:55, zbigi <zbiegu...@wirtualnaPolsza.pl> wrote:
> [...]
> nasze 2RS ale co to jest to C?

Yhy ;)
W sensie, ze ja bym olal to C i zalozyl 6005 obustronnie kryte. Ale ja

Taki mam plan ale jakoś mnie męczy to C... Jak się do jutra nie dowiem
to założę, już jedno - zabieraka zębatki wymieniłem z odkrytego na 2RS
i narazie jeździ :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-20 14:31:51
Autor: AZ
On 20 Maj, 23:05, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Taki mam plan ale jakoś mnie męczy to C... Jak się do jutra nie dowiem
to założę, już jedno - zabieraka zębatki wymieniłem z odkrytego na 2RS
i narazie jeździ :-)

Wszystko jasne. Te oznaczenia UU(C) to jakieś Kwackerowe, to są
łożyska NTN z oznaczeniem LU czyli wg. <http://www.ntnamerica.com/pdf/
2200/dpgroove.pdf> to z uszczelnieniem kontaktowym (tak to się
nazywa?).

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-21 09:20:00
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Co może huczeć w kole przy złożeniu? Łożysko?
AZ napisał(a):
nasze 2RS ale co to jest to C?

C - custom, w sensie ze chromowane. Dobierz jakies od virago 535.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-05-21 07:11:57
Autor: AZ
On 2010-05-21, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

C - custom, w sensie ze chromowane. Dobierz jakies od virago 535.

Myslisz ze jest sens? Ono i tak jest pod simmeringiem, no sam
nie wiem...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-22 14:19:10
Autor: doktorski
Co może huczeć w kole przy złożeniu? Łożysko?
On 20 Maj, 21:23, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
nasze 2RS ale co to jest to C?
OIDP C oznacza luz osiowy. Sprawdz dokladnie. trenowalem to w LTD750.

pzdr, dr
14/525
Kawasaki to padaki.

Data: 2010-05-24 05:57:46
Autor: AZ
On 2010-05-22, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
OIDP C oznacza luz osiowy. Sprawdz dokladnie. trenowalem to w LTD750.

Nie doszukalem sie oznaczen NTN-u i kupilem po prostu zwykle SKF-y 2RS.
Huczalo lozysko bo po prostu bylo juz zmeczone i zardzewiale w srodku.
14/525
Kawasaki to padaki.
Stalo sie cos?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-24 00:25:50
Autor: doktorski
On 24 Maj, 07:57, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Nie doszukalem sie oznaczen NTN-u i kupilem po prostu zwykle SKF-y 2RS.
Huczalo lozysko bo po prostu bylo juz zmeczone i zardzewiale w srodku.
Oznaczenia masz rozpisane tu: http://www.skf.com/portal/skf/home/products?maincatalogue=1&lang=pl&newlink=1_1_16

Stalo sie cos?
Nie, nic. No, poza tarczami.

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-05-24 07:21:07
Autor: AZ
On 2010-05-24, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
[...]

Ale to oznaczenia SKF, NTN ma chyba jakies inne typu UU, LU czy jakies tam G i C.
Stalo sie cos?
Nie, nic. No, poza tarczami.

Ja swoje pomierzylem ostatnio - jedna 0.2mm w jedna, 0.1mm w druga, druga w obie
strony 0.1mm. A serwisowka mowi: standard 0.15mm, service limit 0.3mm - niby sie
miesci ale komfort uzywania hamulcow jest tragiczny. Ale zostalo jeszcze 0.3mm
mieska takze dorzne je i kupie nowe...

--
Artur
ZZR 1200

Co może huczeć w kole przy złożeniu? Łożysko?