Co może huczeć w kole przy złożeniu? Łożysko?

Data: 2010-05-20 22:55:03
Autor: zbigi
Co może huczeć w kole przy złożeniu? Łożysko?
AZ pisze:
czy huczenie w kole podczas złożenia to objaw zużycia łożyska? Jak
jadę prosto nic nie słyszę, wystarczy lekkie złożenie i słychać takie
huczenie, czym głębsze tym huczenie głośniejsze.

Yhy.

Ile wytrzymują łożyska w kole? U mnie wygląda, że mają już >42k -
możliwe?

Yhy :)

No i jeszcze jedno - gdzie szukać tych dżapskich (?) oznaczeń łożysk?
Z przodu jest 6005UU a z tyłu 6304UUC - UU domyślam się, że to jest
nasze 2RS ale co to jest to C?

Yhy ;)
W sensie, ze ja bym olal to C i zalozyl 6005 obustronnie kryte. Ale ja to skapy ostatnio jestem ;)

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-05-20 14:05:01
Autor: AZ
On 20 Maj, 22:55, zbigi <zbiegu...@wirtualnaPolsza.pl> wrote:
> [...]
> nasze 2RS ale co to jest to C?

Yhy ;)
W sensie, ze ja bym olal to C i zalozyl 6005 obustronnie kryte. Ale ja

Taki mam plan ale jakoś mnie męczy to C... Jak się do jutra nie dowiem
to założę, już jedno - zabieraka zębatki wymieniłem z odkrytego na 2RS
i narazie jeździ :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-20 14:31:51
Autor: AZ
On 20 Maj, 23:05, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Taki mam plan ale jakoś mnie męczy to C... Jak się do jutra nie dowiem
to założę, już jedno - zabieraka zębatki wymieniłem z odkrytego na 2RS
i narazie jeździ :-)

Wszystko jasne. Te oznaczenia UU(C) to jakieś Kwackerowe, to są
łożyska NTN z oznaczeniem LU czyli wg. <http://www.ntnamerica.com/pdf/
2200/dpgroove.pdf> to z uszczelnieniem kontaktowym (tak to się
nazywa?).

--
Artur
ZZR 1200

Co może huczeć w kole przy złożeniu? Łożysko?