Co moze wyspiewac Giertych

Data: 2010-02-18 15:30:03
Autor: -heÂŽsk-
Co moze wyspiewac Giertych
zemsta jest rozkosza bogow, a giertych z dzika radoscia bierze udzial w dobijaniu prezesa pis. ciekaw jestem z jaka rewelacja wystrzeli lepper? temu odwrocenie uwagi
od afery rozporkowej jest potrzebne jak kani poranna rosa.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 15:03:23
Autor: Hans Kloss
Co moze wyspiewac Giertych
-he?sk- <wc&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
zemsta jest rozkosza bogow, a giertych z dzika radoscia=20
bierze udzial w dobijaniu prezesa pis. ciekaw jestem=20
z jaka rewelacja wystrzeli lepper? temu odwrocenie uwagi
od afery rozporkowej jest potrzebne jak kani poranna rosa.

Toteż i będą pleść obaj duby smalone aby tylko utrzymać na sobie uwagę mediów.
A antykaczystowscy fanatycy czytając brednie wyprodukowane przez obu
przegranych byłych polityków  będą ze szczęścia popuszczać w pieluchomajtki,
jak to zresztą daje się zaobserwować na tutejszej grupie i nie tylko. Niestety, wkrótce wyznawców Antypisa przebudzi ponura rzeczywistość a po
dzisiejszych radosnych pokwikiwaniach pozostanie, jak zwykle,jedynie kac i
uczucie że "znowu nie wyszło". I tak aż do następnego dorsza...
J-23

Data: 2010-02-18 18:16:02
Autor: :heÂŽsk:
Co moze wyspiewac Giertych
On Thu, 18 Feb 2010 15:03:23 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [...]
> od afery rozporkowej jest potrzebne jak kani poranna rosa.

Toteż i będą pleść obaj duby smalone aby tylko utrzymać na sobie uwagę mediów.

 skora sa to "duby smalone" to dlaczego tak denerwuja prezesa ?

A antykaczystowscy fanatycy

 ty to wszedzie widzisz wrogow...

czytając brednie wyprodukowane przez obu przegranych byłych polityków

 bedac ulubionymi koalicjantami jakos nie produkowali bredni.
 prezes holubil ich do konca. swego konca.

będą ze szczęścia popuszczać w pieluchomajtki,

 jak dotad to popuszczaja w majtki zwolennicy prezesa...
jak to zresztą daje się zaobserwować na tutejszej grupie i nie tylko.

 o tak. oprocz wulgaryzmow prowadzone sa rzeczowe dyskusje.

[...]

 no coz, nie udalo sie wybudowac 3 mln mieszkan. wyszedl tylko peron.

I tak aż do następnego dorsza...

 obciach. brac dorsza za kilka zloty na rachunek... OBCIACH!

J-23

 zauwazam poprawe. moze jeszcze beda z ciebie ludzie.
 nabierz tylko dystansu do tego czego żąda prezes.

--

 HeSk

Data: 2010-02-18 16:25:50
Autor: awe