Co mozna odkryc, skaczac po piwo :D

Data: 2011-08-17 23:44:47
Autor: Ryszard Mikke
Co mozna odkryc, skaczac po piwo :D
Wyskoczyłem do Tesco po... bułki, oczywiście... Wziąłem sakwę - i okazało się, że wózek z Tesco świetnie pasuje do sakwy rowerowej:

http://static0.blip.pl/user_generated/update_pictures/2128055.jpg

Sakwa nie tylko daje się powiesić, ale porządnie łapie wszystkimi hakami i dobrze się trzyma. Tylko lepiej ją powiesić z przodu, a nie z boku, wózek sprawiał problemy w wąskich przejściach.

--
rmikke

Data: 2011-08-18 08:05:09
Autor: Andrzej W.
W dniu 2011-08-18 01:44, Ryszard Mikke pisze:

Sakwa nie tylko daje się powiesić, ale porządnie łapie wszystkimi hakami i
dobrze się trzyma. Tylko lepiej ją powiesić z przodu, a nie z boku, wózek
sprawiał problemy w wąskich przejściach.

Ja tam zawsze wieszam z tyłu.

AWa.

Data: 2011-08-18 22:28:08
Autor: Rafał Wawrzycki
Dnia 18 sie 2011 w liście [news:j2hjpf$s4j$1inews.gazeta.pl] Ryszard Mikke [rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl] napisał(a):

Tylko lepiej ją powiesić z przodu, a nie z boku, wózek sprawiał problemy w wąskich przejściach.

Do środka, Rysiu, do środka... ;)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2011-08-18 20:36:24
Autor: Ryszard Mikke
Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał(a):
Dnia 18 sie 2011 w liście [news:j2hjpf$s4j$1inews.gazeta.pl] Ryszard Mikke [rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl] napisał(a):

> Tylko lepiej ją powiesić z przodu, a nie z boku, wózek > sprawiał problemy w wąskich przejściach.

Do środka, Rysiu, do środka...

Eee, do srodka mozna po prostu wrzucic, co to za frajda...

--
rmikke

Data: 2011-08-19 09:42:38
Autor: Coaster
Rafał Wawrzycki wrote:
[...]

Ty zes z TYCH? ;-P
http://www.youtube.com/watch?v=_faZoAdj04E&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=no1-9WLZgqg&feature=player_embedded

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2011-08-19 04:52:00
Autor: sufa
Co mozna odkryc, skaczac po piwo :D
On 18 Sie, 01:44, "Ryszard Mikke" <rmi...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Wyskoczyłem do Tesco po...

To bardzo ekscytujące, opowiem sąsiadce z czwartego piętra.
Gdybyś jeszcze kiedyś przeżył coś podobnie niesamowitego, to wyślij
krótką wiadomość tekstową, bardzo proszę.

Jacek

--
sig under construction
http://jacek.sufin.org

Data: 2011-08-19 20:29:45
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "sufa" <jacek.s@irc.pl> napisał w wiadomości news:fddee40e-0055-4119-9dfb-f547fae8171bm18g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Brak sakwy na browar powoduje frustrację na preclu.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Co mozna odkryc, skaczac po piwo :D