Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?

Data: 2014-03-22 10:38:59
Autor: Marcin Kiciński
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
Myslalem, ze sa jakies zasady, ze nie moze byc wulgarnie czy obrazliwie. Tymczasem dzis w Katowicach, pod Urzedem Wojewodzkim widzialem Chryslera Crossfire z numerami... S1 CHWDP :)
Ciekawe kto jest taki odwazny? I jakie ma rozwiniecie tego
skrotu dla policji ;)

Pozdrawiam
MK

Data: 2014-03-22 19:15:13
Autor: Jacek Maciejewski
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
Dnia Sat, 22 Mar 2014 10:38:59 -0700 (PDT), Marcin Kiciński napisał(a):

S1 CHWDP :)

Niezłe :) Musiało masę kosztować i będzie kosztowało ekstra płatno¶ć przy
każdym mandacie :)
--
Jacek

Data: 2014-03-22 21:18:26
Autor: ToMasz
W dniu 22.03.2014 19:15, Jacek Maciejewski pisze:
Dnia Sat, 22 Mar 2014 10:38:59 -0700 (PDT), Marcin Kiciński napisał(a):

S1 CHWDP :)

Niezłe :) Musiało masę kosztować i będzie kosztowało ekstra płatno¶ć przy
każdym mandacie :)

mandat mandatem, go¶ć bogaty jest. JEdnak co będzie wtedy, gdy on będzie potrzebował pomocy policji?

ToMasz

Data: 2014-03-22 21:23:58
Autor: KS
W dniu 2014-03-22 21:18, ToMasz pisze:
[...]

Chyba sobie jaja robisz :)

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2014-03-22 21:37:30
Autor: ToMasz
W dniu 22.03.2014 21:23, KS pisze:
[...]

był gdzie¶ taki obrazek (nie iwem czy nie fake) jak policja wodna ratowała faceta z wytatuowanym ChWDP. JAk ja bym był policjantem, to chyba by mi się go¶ć wy¶lizgn±ł podczas próby ratowania.... jako¶ tak pod ¶rubę motorówki..

ToMasz

Data: 2014-03-22 23:00:11
Autor: Budzik
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
Użytkownik ToMasz news.neostrada.pl@news.neostrada.pl ...

JAk ja bym był policjantem, to chyba by mi się go¶ć wy¶lizgn±ł podczas próby ratowania.... jako¶ tak pod ¶rubę motorówki..

Bo¶ socjopata...

Data: 2014-03-23 17:46:25
Autor: John Kołalsky
[...]

Dlatego Ciebie nie chcemy na policjanta

Data: 2014-03-22 22:25:12
Autor: Big Jack
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
W wiadomo¶ci
*ToMasz* napisał(-a):

go¶ć bogaty jest

go¶ciówa  ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-03-23 09:00:02
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sat, 22 Mar 2014 21:18:26 +0100, ToMasz napisał(a):

JEdnak co będzie wtedy, gdy on będzie potrzebował pomocy policji?

Eeee no co ty! Takie co¶ nie występuje w przyrodzie :)
--
Jacek

Data: 2014-03-22 19:32:13
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Marcin Kiciński pisze tak:

Tymczasem dzis w Katowicach, pod Urzedem Wojewodzkim widzialem Chryslera Crossfire z numerami... S1 CHWDP :)

http://www.verso.pl/lu/s1_chwdp.jpg

a potem będzie buuuu buuu panie władzo alufelgi mi ukradli :)

--
    Piter

Data: 2014-03-23 17:13:01
Autor: Axel
"PiteR"  wrote in message news:XnsA2F8C6BDA465elektroniklocalhost.net...

Tymczasem dzis w Katowicach, pod Urzedem Wojewodzkim
widzialem Chryslera Crossfire z numerami... S1 CHWDP :)

a potem będzie buuuu buuu panie władzo alufelgi mi ukradli :)

A co, uważasz, że bez tego napisu to inaczej w takiej sytuacji zostałby potraktowany? Chyba nic nigdy Ci nie ukradli, co?

--
Axel

Data: 2014-03-23 22:39:58
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Axel pisze tak:

a potem będzie buuuu buuu panie władzo alufelgi mi ukradli :)

A co, uważasz, że bez tego napisu to inaczej w takiej sytuacji
zostałby potraktowany? Chyba nic nigdy Ci nie ukradli, co?

Uważam, że od teraz w razie włamania czy kradzieży tfardziel nie powinien do nich w ogóle dzwonić tylko zameldować koniowi a papierki sobie wydrukować w domu.

--
    Piter

Data: 2014-03-24 11:01:11
Autor: Axel

"PiteR"  wrote in message news:XnsA2F9E692C2098elektroniklocalhost.net...

[...]

Z moich dotychczasowych do¶wiadczeń - efekt dokładnie taki sam. I nie trzeba siedzieć godzinami, żeby złożyć zawiadomienie o kradzieży, a potem na poczcie, żeby odbrać decyzję o umorzeniu ¶ledztwa.

--
Axel

Data: 2014-03-24 10:08:16
Autor: AZ
On 2014-03-24, Axel <axel.usunto@op.pl> wrote:
a potem będzie buuuu buuu panie władzo alufelgi mi ukradli :)

A co, uwaĹĽasz, ĹĽe bez tego napisu to inaczej w takiej sytuacji
[...]

Z moich dotychczasowych doświadczeń - efekt dokładnie taki sam. I nie trzeba siedzieć godzinami, żeby złożyć zawiadomienie o kradzieży, a potem na poczcie, żeby odbrać decyzję o umorzeniu śledztwa.

Ja kiedys (chyba w przyplywie glupoty) zglosilem wlamanie do samochodu i
kradziez radia wartego smieszny pieniadz. O dziwo nie otrzymalem pisma
o umorzeniu tylko szukal mnie dzielnicowy bo znalezli gnojkow wiec mialem
obowiazkowe stawiennictwo w sadzie :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-26 14:20:22
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2014-03-24 11:08, AZ pisze:

[...]

Ja zgłaszałem raz włamanie, a raz włamanie z kradzieżą.
W pierwszym przypadku złapali sprawców w... dwie godziny (tzn. zanim jeszcze skończyło się spisywanie protokołu).
W drugim - znaleziono potem część fantów i byłem świadkiem na sprawie pasera.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2014-03-22 19:42:18
Autor: ZIWK
W dniu 2014-03-22 18:38, Marcin Kiciński pisze:

widzialem Chryslera Crossfire z numerami... S1 CHWDP :)
I jakie ma rozwiniecie tego
skrotu dla policji ;)

CH-cę
W-st±pić
D-o
P-policji

;)

Data: 2014-03-22 20:40:49
Autor: huri_khan
[...]

CHodĽmy Wszyscy Do Pijalni :)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2014-03-22 20:49:04
Autor: J.F.
Dnia Sat, 22 Mar 2014 20:40:49 +0100, huri_khan napisał(a):
[...]

CHcemy Wstapic Do Policji ... i o co sie tu obrazac ? :-)

J.

Data: 2014-03-23 11:43:47
Autor: Marek Dyjor
Marcin Kicinski wrote:
[...]

tak na margines to nie potrafie zrozumiec po jakiego zielonego dziabla nakazano do indywidualnych tablic dodawac ten idioptyczn y dodatek literka z cyferka.
Urzednicy to sa naprawde kompletni debile.

Data: 2014-03-23 10:59:10
Autor: Rafal Grzelak
Marek Dyjor wrote:

Marcin Kicinski wrote:
> [...]

dziabla nakazano do indywidualnych tablic dodawac ten idioptyczn y
dodatek literka z cyferka.  Urzednicy to sa naprawde kompletni debile.

No nie? Niszczy cala idee takich tabic. :/

--
Pozdrawiam, Rafal.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-03-23 12:07:23
Autor: WOJO
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
tak na margines to nie potrafie zrozumiec po jakiego zielonego dziabla nakazano do indywidualnych tablic dodawac ten idioptyczn y dodatek literka z cyferka.

Masz małą wyobraźnię.
Ja chcę tablicę "WOJO" i Ty chcesz tablicę "WOJO", a obaj jesteśmy z tego samego województwa.
Rzeczywistym przykładem jest pewien OSK, który ma wszystkie pojazdy oznaczone indywidualnymi tablicami.
Już widzisz potrzebę, czy tłumaczyć dalej?

Urzednicy to sa naprawde kompletni debile.
Nie uogólniałbym, ale w większości przypadków trudno się z tą tezą nie zgodzić...
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-03-23 04:43:17
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 23 marca 2014 12:07:23 UTC+1 użytkownik WOJO napisał:
> tak na margines to nie potrafie zrozumiec po jakiego zielonego dziabla > nakazano do indywidualnych tablic dodawac ten idioptyczn y dodatek literka > z cyferka.

Masz mał± wyobraĽnię.

Ja chcę tablicę "WOJO" i Ty chcesz tablicę "WOJO", a obaj jeste¶my z tego samego województwa.

Rzeczywistym przykładem jest pewien OSK, który ma wszystkie pojazdy oznaczone indywidualnymi tablicami.

Już widzisz potrzebę, czy tłumaczyć dalej?

> Urzednicy to sa naprawde kompletni debile.

Nie uogólniałbym, ale w większo¶ci przypadków trudno się z t± tez± nie zgodzić...

Pozdrawiam.

WOJO

To jak s± dwie tablice różni±ce się czym¶ to przestaj± być indywidualne.

Data: 2014-03-23 12:52:26
Autor: WOJO
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
To jak s± dwie tablice różni±ce się czym¶ to przestaj± być indywidualne.
Ależ s±.
Logika urzędów różni się nieco od logiki ogólnie przyjętej...
Indywidualnie pozwolono Ci wybrać znaki, które się na tych tablicach znajd±. :)
A urzędnik i tak musi dodać swoje 3 gr. w postaci oznaczenia województwa.
Oczywi¶cie koszt wytworzenia takiej tablicy nie różni się od kosztu wytworzenia każdej "zwykłej", ale cena za "indywidualny wybór" wędruje w górę.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-03-23 16:23:58
Autor: Przyjazny
On 2014-03-23 11:52, WOJO <sorry@address.unknown.hehe> wrote:
[...]

_Trochę_ przesadzasz, bo s± jeszcze koszty logistyczne - łatwiej zrobić
sto/tysi±c kompletów jak leci i wysłać do urzędu, niż pilnować
konkretnych tablic żeby do Ciebie trafiły po zamówieniu, ale oczywi¶cie
skala różnic jest nieporównywalnie mniejsza niż różnica w opłatach. W
szczególno¶ci ta sama komplikacja występuje przy wtórnikach tablic, a
opłaty s± "normalne".

Data: 2014-03-23 17:16:21
Autor: z
W dniu 2014-03-23 12:52, WOJO pisze:
[...]

Normalny my¶l±cy człowiek widzi że ten towar to niepełnowarto¶ciowy jest. :-) Płac± tylko kretyni :-)

Gdyby to było naprawdę indywidualne to można by nawet pod dzieło sztuki podł±czyć, może jaka¶ instalacja, bryła z podpisem, wyraz swojej osobowo¶ci i talentu  ;-)...

A tak to tylko wioch± zalatuje ;-)

Data: 2014-03-24 09:17:40
Autor: AZ
On 2014-03-23, WOJO <sorry@address.unknown.hehe> wrote:
To jak są dwie tablice różniące się czymś to przestają być indywidualne.
AleĹĽ sÄ….
Logika urzędów różni się nieco od logiki ogólnie przyjętej...
Indywidualnie pozwolono Ci wybrać znaki, które się na tych tablicach znajdą. :)
A urzędnik i tak musi dodać swoje 3 gr. w postaci oznaczenia województwa.
Oczywiście koszt wytworzenia takiej tablicy nie różni się od kosztu wytworzenia każdej "zwykłej", ale cena za "indywidualny wybór" wędruje w górę.

Pewnie dlatego, ze taka tablice trzeba specjalnie wybic, a tak w WK maja stosy
juz wybitych i przy rejestracji po prostu biora kolejna.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-24 11:02:38
Autor: WOJO
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
Pewnie dlatego, ze taka tablice trzeba specjalnie wybic, a tak w WK maja stosy
juz wybitych i przy rejestracji po prostu biora kolejna.
OK.
Ale różnica 80, a 1100 zł to zwykły bandytyzm.
Zrozumiałbym, gdyby były robione "od ręki".
Wtedy muszą przerywać aktualną produkcję, układać literki i tłoczyć indywidualną.
Ale w przypadku oczekiwania 3 tygodni bulić 1100zł?!
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-03-24 16:51:18
Autor: Cavallino

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lgovru$dji$1@node2.news.atman.pl...
[...]

W Niemczech dokładnie tak robią i nie kosztuje 1100 w przeliczeniu.

Data: 2014-03-24 17:52:26
Autor: masti
Dnia pięknego Mon, 24 Mar 2014 11:02:38 +0100 osobnik zwany WOJO napisał:

[...]

a co za różnica? przecież to nie jest opłata powiązana z kosztami. To jest podatek od "widzimisię"

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-25 06:33:40
Autor: Marek Dyjor
napisał:

[...]

jest podatek od "widzimisiÄ™"

co więcej to jest opłata za pseudo indywidualne tablice, taki wybrakowany produkt.

za boga bym nie zamówił tablic indwydualnych z jakąs głupota z przodu.

Data: 2014-03-25 08:21:41
Autor: Miroo
W dniu 2014-03-25 06:33, Marek Dyjor pisze:
za boga bym nie zamówił tablic indwydualnych z jakąs głupota z przodu.

Zawsze możesz to "coś" z przodu wykorzystać i wziąć tablice
"W0 JTEK", "D0 DUPY", "P0 RUCHAM" itp
aczkolwiek przyznam, że nie wiem czy ma się jakiś wpływ na to "coś" i czy można zrezygnować jak zamiast "D0 DUPY" będzie "D4 DUPY" :)

Pozdrawiam

Data: 2014-03-25 08:44:57
Autor: AZ
On 2014-03-25, Miroo <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> wrote:
[...]

Te liczby ida po kolei wiec jak sie usmiechniesz do pani w WK to Ci pewnie
sprawdzi ale wrzucal tu ktos kiedys zdjecie samochodu z tablica ktora miala "wykorzystywac" to 0 ale jednak nie wyszlo ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-25 08:58:47
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2014-03-25 08:21, Miroo pisze:
W dniu 2014-03-25 06:33, Marek Dyjor pisze:
za boga bym nie zamówił tablic indwydualnych z jakąs głupota z przodu.

Zawsze możesz to "coś" z przodu wykorzystać i wziąć tablice
"W0 JTEK", "D0 DUPY",

Praktyka znana.

"P0 RUCHAM" itp

Raczej "PO RUCHA" - max 5 znaków, z czego ostanie dwie mogą być
zastÄ…pione cyframi :)

aczkolwiek przyznam, że nie wiem czy ma się jakiś wpływ na to "coś" i
czy można zrezygnować jak zamiast "D0 DUPY" będzie "D4 DUPY" :)

Z tego co pamiętam to wybiera się całość i czeka na zgodę.

Data: 2014-03-24 10:57:59
Autor: Marek Dyjor
WOJO wrote:
[...]

tego samego wojewĂłdztwa.
Rzeczywistym przykładem jest pewien OSK, który ma wszystkie pojazdy
oznaczone indywidualnymi tablicami.
Już widzisz potrzebę, czy tłumaczyć dalej?

dalej nie widzÄ™...

zasada pierszeństwa

jak ktoś sobie kupił WOJO to ty mozesz WOJO1 a ja WOJO3

Widać jednak ze nie tylko urzędnicy są głupawi i nie widzą najprostrzych rozwiażań:)

Data: 2014-03-24 13:28:42
Autor: J.F
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
UĹĽytkownik "Marek Dyjor"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
WOJO wrote:
[...]

Przypominam ze jak to wprowadzali, to CEPIKU jeszcze nie bylo, i dlugo jeszcze nie powstal.
Wiec gdzie mialaby policja szukac wlasciciela, albo gdzie odsylac zatrzymany dowod  ?

Co prawda o wojewodzkich epik tez nie slyszalem, a policja jakos nie miala problemow z odszukaniem.

J.

Data: 2014-03-24 12:34:09
Autor: AZ
On 2014-03-24, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
dalej nie widzÄ™...
[...]

Tam gdzie zostal wydany? :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-24 13:46:36
Autor: J.F
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
UĹĽytkownik "AZ"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
On 2014-03-24, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
zasada pierszeństwa
[...]

No, wydaje sie to dobra koncepcja ... tylko czy bylo to w dowodzie wyraznie napisane czy trzeba z pieczatki odczytywac ?
No i czy nie ma dwoch gmin w kraju o tej samej nazwie ...

Poza tym ... przeprowadzasz sie, numerow nowych nie chcesz, dowodu nowego nie chcesz,  i co - w adnotacjach wpisac nowy adres wysylki ?

J.

Data: 2014-03-24 12:59:58
Autor: AZ
On 2014-03-24, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
zasada pierszeństwa
[...]

Podpuscilem Cie ale nie spodziewalem sie, ze wymyslisz az tyle problemow ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-25 06:31:57
Autor: Marek Dyjor
WOJO wrote:
[...]

tam gdzie go wydano? a gdzie dzisiaj odsyłany jest dowód rejestracyjny?

Co prawda o wojewodzkich epik tez nie slyszalem, a policja jakos nie
miala problemow z odszukaniem.

imho wystarczyło wprowadzić prosty rejestr centralny tablic indywidualnych, problem z głowy.

Data: 2014-03-25 07:56:46
Autor: WOJO
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
imho wystarczyło wprowadzić prosty rejestr centralny tablic indywidualnych, problem z głowy.
Za jedyne 325 mln zł?
http://www.wykop.pl/ramka/1475919/cepik-kosztowal-325-mln-i-juz-potrzebuje-modernizacji-za-150-mln/
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-03-26 14:10:26
Autor: Marek Dyjor
WOJO wrote:
[...]

nie, za 25 zĹ‚otych  w postaci zeszytu i dĹ‚ugopisu gdzieĹ› w warszawie...

Data: 2014-03-25 18:29:36
Autor: LEPEK
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
W dniu 2014-03-23 12:07, WOJO pisze:

Masz małą wyobraźnię.

??

Ja chcę tablicę "WOJO" i Ty chcesz tablicę "WOJO", a obaj jesteśmy z
tego samego wojewĂłdztwa.

Kto pierwszy, ten lepszy.
Ten drugi może sobie zamówić WzeroJzero.

Rzeczywistym przykładem jest pewien OSK, który ma wszystkie pojazdy
oznaczone indywidualnymi tablicami.

To by sobie oznaczył z cyfrą na końcu.

Już widzisz potrzebę, czy tłumaczyć dalej?

Nie ma wytłumaczenia dla tej bzdury...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2014-03-23 20:19:03
Autor: Ajgul
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?

Uzytkownik "Marcin Kicinski" <mmkicinski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:61e917fc-1836-4910-b26c-79f931771b27googlegroups.com...

CHce
Wam
Dac
Pól litra

A.

Data: 2014-03-24 01:35:07
Autor: Pablo Eldiablo
W dniu sobota, 22 marca 2014 18:38:59 UTC+1 użytkownik Marcin Kiciński napisał:
[...]

Chwala Wam Dzielnym Policjantom :-) - cyt. z filmu Rezerwat ;-)

pablo

Data: 2014-03-24 01:39:40
Autor: Pablo Eldiablo
W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 09:35:07 UTC+1 użytkownik Pablo Eldiablo napisał:
> [...]

> Chwala Wam Dzielnym Policjantom :-) - cyt. z filmu Rezerwat ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=Y6lFMVDZEYU

;-)

Data: 2014-03-24 10:05:16
Autor: masti
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?

http://muka.pl/i/hwdp-rejestracja-samochod.jpg

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-25 18:34:41
Autor: LEPEK
W dniu 2014-03-24 11:05, masti pisze:

http://muka.pl/i/hwdp-rejestracja-samochod.jpg

SĹ‚abo zrobione...

Pozdr,

Data: 2014-03-26 17:15:10
Autor: Baczek
[...]

S1 - czyli to juĹĽ drugi taki odwaĹĽny w tym woj.

Data: 2015-08-20 18:58:00
Autor: krzysztof romanowski
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
Chwała Wspaniałym Dzielnym Policjantom

Data: 2016-09-22 14:51:38
Autor: lider4u
[...]

Centrum Handlu Wyrobami Drukarskimi i Papierniczymi

Data: 2016-09-23 08:11:24
Autor: masti
lider4u@gmail.com wrote:

[...]

CHcę Wst±pić Do Policji

ale przecież to nie jest obraĽliwe. Inaczej policja nie jeĽdziłaby na
takich numerach :)
<http://arbiter.pl/files/g/2_1872_hwdp1.jpg>

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-09-23 14:59:58
Autor: J.F.
Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:b328fe8f-dbe2-4294-b13e-52877293c5b4@googlegroups.com...
[...]

No to jeszcze wygrac przetarg na dostawy do policji ... albo lepiej najpierw do MSW :-)

J.

Co mozna umiescic na tablicach rejestracyjnych?