Co musieliby zrobić Rosjanie, żeby złapać Tupolewa w gazowy b±bel.

Data: 2011-04-28 15:00:41
Autor: Krzysztof
Co musieliby zrobić Rosjanie, żeby złapać Tupolewa w gazowy b±bel.
Po co wysyłałe¶ mu te brednie w anonimie;)? Aby znowu sie zbłaĽnili ;)??

Ja stawiam na zdalnie sterowane drzewo, które zaatakowało niewinny samolot :D
K.

Data: 2011-04-29 18:51:48
Autor: pluton
Co musieliby zrobić Rosjanie, żeby złapać Tupolewa w gazowy b±bel.

Ja stawiam na zdalnie sterowane drzewo, które zaatakowało niewinny samolot

Mnie sie tez wydaje, ze samolot sobie stal pokojowo i bez zlych zamiarow,
kiedy znienacka napadla na niego ta wsciekla brzoza, plujac helem.

Nullification

Co musieliby zrobić Rosjanie, żeby złapać Tupolewa w gazowy b±bel.