Co muszę dać TUW przy szkodzie OC?

Data: 2019-01-30 21:12:09
Autor: Tomasz Pyra
Co muszę dać TUW przy szkodzie OC?
W dniu 2019-01-28 o 22:04, PlaMa pisze:
Zastanawiam się czy muszę dawać ubezpieczycielowi najróżniejsze dokumenty, których żąda. Np. dowód rejestracyjny. Będąc poszkodowanym po cholerę im skan DR? Mają VIN, co więcej jest im potrzebne?

Dziwne trochę.
Ja ostatnio likwidowałem szkodę w TUW (chociaż chyba towarzystw o skrócie TUW jest kilka) i wszystkie rzeczy sami sobie wyciągnęli z CEPiK (czy jakiejś innej bazy).
Włącznie z tym że jestem właścicielem pięciu pojazdów (czym pokrętnie próbowali uzasadnić odmowę zapłacenia za samochód zastępczy)

Nie chcieli ani PJ ani DR.

--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online: http://powertorque.cba.pl

Co muszę dać TUW przy szkodzie OC?