Co myślicie o oponach bieżnikowanych?

Data: 2009-06-05 14:29:36
Autor: szadok
Co myślicie o oponach bieżnikowanych?
Dnia 05.06.2009 krzysiek82 <krzysiek_82@02.pl> napisał/a:
Witam
Kiedyś w latach 80tych mojemu ojcu taka opona się rozleciała gdy jechałem żukiem (odkleił się bieżnik) jak to wygląda teraz?
Jakie macie doświadczenia w tym temacie?

Też syfiato:
opony PROFIL 185/60R14 na 4 szt: jednej się bieżnik zaczął odklejać,
drugiej wylazł taki bąbel, że autem trzepało jakbyś po kocich łbach
jeździł. Poza tym (opony zimowe) śliskie na białym ugniecionym, że
nie szło wyjechać pod jakąkolwiek większą górkę. Na białym puchu lepiej,
na błocie pośniegowym tragedia.
Dobrze, że od poprzedniego właściciela dostałem te opony, bo bym se w
brodę pluł, że paści kupiłem :)

U znajomego - też profil, odkleił się bieżnik w nowej oponie - wymienili
na gwarancji.

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia

Data: 2009-06-05 15:22:41
Autor: Mikolaj Rydzewski
szadok wrote:
[...]

Czytam sobie niektore wypowiedzi w tym watku i juz sam nie wiem co myslec. Moze zaczac lobbowac za zabieraniem dowodu rej. za jazde bieznikowanymi oponami (stwarzanie niebezpieczenstwa na drodze)?

Co myślicie o oponach bieżnikowanych?