Data: 2010-11-16 14:28:47 | |
Autor: Marcin N | |
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl? | |
Użytkownik "Mawashi" <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:459480117d473867f7e518af1f04a7f8$1@grupy.scigacz.pl... Witam, Pochwalam. Sam kupiłem takiego na początku. W dodatku od kobiety. Ona po roku uznała, że GS jest dla niej za słaby i kupiła jakieś 600. Niedługo potem na nim fiknęła kozła. GS 500 ma osiągi lepsze od Porsche Boxtera więc z całą pewnością potrafi przerosnąć kierowcę. W dodatku jest tani w eksploatacji: opony w cenie 400 zł za komplet. Dwa cylindry - mniej części. Niższa moc - tańszy łańcuch. Jedna tarcza hamulcowa - mniej klocków. Spalanie na poziomie 4.5-4.8 litra na 100. |
|
Data: 2010-11-16 14:57:48 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl? | |
W dniu 2010-11-16 14:28, Marcin N pisze:
W dodatku jest tani w eksploatacji: opony w cenie 400 zł za komplet. Dwa Wstawianie jednej tarczy jako argumentu ZA motocyklem jest delikatnie mowiac niepowaznie :) Bo ta moc lepsza od porsza trzeba jakos poskramiac przed winklami ;> -- Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.html DT 125r - jeszcze moj ? RD07 - dożywocie. |
|
Data: 2010-11-16 15:51:02 | |
Autor: Marcin N | |
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl? | |
Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ibu2kt$lin$2@news.onet.pl... W dniu 2010-11-16 14:28, Marcin N pisze: Prawie wszystkie "moje zalety" można przekuć na wady. A to tani łańcuch - szybciej się rozciągnie, a to tanie opony - gorzej trzymają się drogi, a to hamulce trudniej się dozuje. Nie zmienia to jednak faktu, że z ekonomicznego punktu widzenia - są to zalety. |
|
Data: 2010-11-16 17:15:52 | |
Autor: Szymon Machel | |
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl? | |
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
No cóż, nie przyjmuję do wiadomości "ekonomicznego punktu widzenia" jak jeżdżę na motongu. Nie są to zalety, to może kosztować więcej niż te 500 zeta zaoszczędzone. Zdrowie nie ma ceny. Ale każdy może mieć swoje zdanie. Szymon |
|
Data: 2010-11-16 23:08:33 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl? | |
W dniu 2010-11-16 15:51, Marcin N pisze:
az hamulec nie wydai trza zmienic przod, a moze i rame. pozdr newrom |
|
Data: 2010-11-17 16:26:38 | |
Autor: Marcin N | |
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl? | |
Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ibuvd5$thb$2@news.onet.pl... W dniu 2010-11-16 15:51, Marcin N pisze: Chyba odrobinę przesadzacie z tymi hamulcami. Trenowałem awaryjne hamowanie GS500, trenowałem Fazerem 600 i zatrzymywałem się na podobnym odcinku (żeby nie powiedzieć identycznym). Liczba tarcz nie jest kluczowa w takich sytuacjach. Klocki i tak mają większą przyczepność od opon. |
|
Data: 2010-11-17 15:29:25 | |
Autor: AZ | |
Co myĹlicie o GS 500 jako pierwszy motocykl? | |
On 2010-11-17, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
To czemu sie wszedzie nie stosuje pojedynczej tarczy jak to takie wspaniale i tanie? Chodzi o dozowalnosc co np. przy mokrym juz ma spore znaczenie. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-11-17 16:36:43 | |
Autor: Marcin N | |
Co myĹlicie o GS 500 jako pierwszy motocykl? | |
UĹźytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:ic0scl$2lg$1@node1.news.atman.pl... On 2010-11-17, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote: Wiem, Ĺźe chodzi o dozowalnoĹÄ. Sam to napisaĹem 3 posty wczeĹniej. Jednak inni zarzucajÄ , Ĺźe jedna tarcza oznacza dĹuĹźszÄ drogÄ hamowania. UczepiliĹcie siÄ wszyscy tej jednej tarczy, jakby ona byĹa nie-wiem-jakÄ -wadÄ . |
|
Data: 2010-11-17 16:45:40 | |
Autor: Marcin Gardeła | |
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl? | |
Marcin N wrote:
Chyba odrobinę przesadzacie z tymi hamulcami. Trenowałem awaryjne Zmieniłem jedną tarczę w Diversion 600 na dwie w Deauville i odczułem pokaźną różnicę, kolejna, ale już niewielka różnica przyszła przy zmianie Deauville/VFR. Tak czy siak, nie wdając się w techniczną dyskusję, ja już nie kupię motoru z jedną tarczą niezależnie od jego osiągów. -- Diobeu VFR 800 '01 GT: Diobeu PL |
|
Data: 2010-11-18 12:11:51 | |
Autor: doomin13 | |
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl? | |
Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ic0tb9$ifb$1inews.gazeta.pl... zmianie Deauville/VFR. Tak czy siak, nie wdając się w techniczną dyskusję, ja już nie kupię motoru z jedną tarczą niezależnie od jego osiągów. czyli odrzucasz niemal wszystkie supermoto? pewnie slabo hamuja? ;) tak jakby odrzucic wszystkie moto z jednym tlumikiem bo slabo tlumia ;) pozdro, doomin13 ktm660 z jedna ... vtr1000 z dwiema ... |
|