Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?

Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?

Data: 2010-11-16 14:28:47
Autor: Marcin N
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?

Użytkownik "Mawashi" <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:459480117d473867f7e518af1f04a7f8$1@grupy.scigacz.pl...
Witam,
prawko zdane ;), więc zaczęłam szukać sobie motocykla. Te o pojemności 600 są chyba za ciężkie dla mnie. Nie czuję się pewnie. Co myślicie o Suzuki GS 500 jako pierwszy motor? Pozdro!

Pochwalam. Sam kupiłem takiego na początku. W dodatku od kobiety. Ona po roku uznała, że GS jest dla niej za słaby i kupiła jakieś 600. Niedługo potem na nim fiknęła kozła. GS 500 ma osiągi lepsze od Porsche Boxtera więc z całą pewnością potrafi przerosnąć kierowcę.

W dodatku jest tani w eksploatacji: opony w cenie 400 zł za komplet. Dwa cylindry - mniej części. Niższa moc - tańszy łańcuch. Jedna tarcza hamulcowa - mniej klocków. Spalanie na poziomie 4.5-4.8 litra na 100.

Data: 2010-11-16 14:57:48
Autor: Roman Niewiarowski
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
W dniu 2010-11-16 14:28, Marcin N pisze:

W dodatku jest tani w eksploatacji: opony w cenie 400 zł za komplet. Dwa
cylindry - mniej części. Niższa moc - tańszy łańcuch. Jedna tarcza
hamulcowa - mniej klocków. Spalanie na poziomie 4.5-4.8 litra na 100.

Wstawianie jednej tarczy jako argumentu ZA motocyklem jest delikatnie mowiac niepowaznie :)
Bo ta moc lepsza od porsza trzeba jakos poskramiac przed winklami ;>

--
Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.html
DT 125r - jeszcze moj ?
RD07 - dożywocie.

Data: 2010-11-16 15:51:02
Autor: Marcin N
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ibu2kt$lin$2@news.onet.pl...
W dniu 2010-11-16 14:28, Marcin N pisze:

W dodatku jest tani w eksploatacji: opony w cenie 400 zł za komplet. Dwa
cylindry - mniej części. Niższa moc - tańszy łańcuch. Jedna tarcza
hamulcowa - mniej klocków. Spalanie na poziomie 4.5-4.8 litra na 100.

Wstawianie jednej tarczy jako argumentu ZA motocyklem jest delikatnie mowiac niepowaznie :)
Bo ta moc lepsza od porsza trzeba jakos poskramiac przed winklami ;>

Prawie wszystkie "moje zalety" można przekuć na wady.
A to tani łańcuch - szybciej się rozciągnie, a to tanie opony - gorzej trzymają się drogi, a to hamulce trudniej się dozuje.

Nie zmienia to jednak faktu, że z ekonomicznego punktu widzenia - są to zalety.

Data: 2010-11-16 17:15:52
Autor: Szymon Machel
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości


Nie zmienia to jednak faktu, że z ekonomicznego punktu widzenia - są to zalety.

No cóż, nie przyjmuję do wiadomości "ekonomicznego punktu widzenia" jak
jeżdżę na motongu. Nie są to zalety, to może kosztować więcej niż te 500 zeta
zaoszczędzone. Zdrowie nie ma ceny. Ale każdy może mieć swoje zdanie.

Szymon

Data: 2010-11-16 23:08:33
Autor: Roman Niewiarowski
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
W dniu 2010-11-16 15:51, Marcin N pisze:


Nie zmienia to jednak faktu, że z ekonomicznego punktu widzenia - są to
zalety.



az hamulec nie wydai trza zmienic przod, a moze i rame.

pozdr
newrom

Data: 2010-11-17 16:26:38
Autor: Marcin N
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ibuvd5$thb$2@news.onet.pl...
W dniu 2010-11-16 15:51, Marcin N pisze:


Nie zmienia to jednak faktu, że z ekonomicznego punktu widzenia - są to
zalety.



az hamulec nie wydai trza zmienic przod, a moze i rame.

Chyba odrobinę przesadzacie z tymi hamulcami. Trenowałem awaryjne hamowanie GS500, trenowałem Fazerem 600 i zatrzymywałem się na podobnym odcinku (żeby nie powiedzieć identycznym). Liczba tarcz nie jest kluczowa w takich sytuacjach. Klocki i tak mają większą przyczepność od opon.

Data: 2010-11-17 15:29:25
Autor: AZ
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
On 2010-11-17, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

az hamulec nie wydai trza zmienic przod, a moze i rame.

Chyba odrobinę przesadzacie z tymi hamulcami. Trenowałem awaryjne hamowanie GS500, trenowałem Fazerem 600 i zatrzymywałem się na podobnym odcinku (żeby nie powiedzieć identycznym). Liczba tarcz nie jest kluczowa w takich sytuacjach. Klocki i tak mają większą przyczepność od opon.
To czemu sie wszedzie nie stosuje pojedynczej tarczy jak to takie wspaniale
i tanie? Chodzi o dozowalnosc co np. przy mokrym juz ma spore znaczenie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-17 16:36:43
Autor: Marcin N
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ic0scl$2lg$1@node1.news.atman.pl...
On 2010-11-17, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

az hamulec nie wydai trza zmienic przod, a moze i rame.

Chyba odrobinę przesadzacie z tymi hamulcami. Trenowałem awaryjne hamowanie
GS500, trenowałem Fazerem 600 i zatrzymywałem się na podobnym odcinku (żeby
nie powiedzieć identycznym). Liczba tarcz nie jest kluczowa w takich
sytuacjach. Klocki i tak mają większą przyczepność od opon.

To czemu sie wszedzie nie stosuje pojedynczej tarczy jak to takie wspaniale
i tanie? Chodzi o dozowalnosc co np. przy mokrym juz ma spore znaczenie.

Wiem, że chodzi o dozowalność. Sam to napisałem 3 posty wcześniej.
Jednak inni zarzucają, że jedna tarcza oznacza dłuższą drogę hamowania.

Uczepiliście się wszyscy tej jednej tarczy, jakby ona była nie-wiem-jaką-wadą.

Data: 2010-11-17 16:45:40
Autor: Marcin Gardeła
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
Marcin N wrote:
Chyba odrobinę przesadzacie z tymi hamulcami. Trenowałem awaryjne
hamowanie GS500, trenowałem Fazerem 600 i zatrzymywałem się na
podobnym odcinku (żeby nie powiedzieć identycznym). Liczba tarcz
nie jest kluczowa w takich sytuacjach. Klocki i tak mają większą
przyczepność od opon.

 Zmieniłem jedną tarczę w Diversion 600 na dwie w Deauville i odczułem pokaźną różnicę, kolejna, ale już niewielka różnica przyszła przy zmianie Deauville/VFR. Tak czy siak, nie wdając się w techniczną dyskusję, ja już nie kupię motoru z jedną tarczą niezależnie od jego osiągów.

--
Diobeu
VFR 800 '01
GT: Diobeu PL

Data: 2010-11-18 12:11:51
Autor: doomin13
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?

Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ic0tb9$ifb$1inews.gazeta.pl...

zmianie Deauville/VFR. Tak czy siak, nie wdając się w techniczną dyskusję, ja już nie kupię motoru z jedną tarczą niezależnie od jego osiągów.

czyli odrzucasz niemal wszystkie supermoto? pewnie slabo hamuja? ;)
tak jakby odrzucic wszystkie moto z jednym tlumikiem bo slabo tlumia ;)

pozdro,
doomin13
ktm660 z jedna ...
vtr1000 z dwiema ...

Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona