Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?

Data: 2010-11-16 16:27:45
Autor: Marcin Gardeła
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
Mawashi wrote:
prawko zdane ;), więc zaczęłam szukać sobie motocykla. Te o
pojemności 600 są chyba za ciężkie dla mnie. Nie czuję się pewnie.
Co myślicie o Suzuki GS 500 jako pierwszy motor? Pozdro!

Myślimy, że ok.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-11-16 15:54:59
Autor: Mawashi
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
No to lux :D:D:D:D Kiedy ta wiosna znowu?! :D

Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?