Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?

Data: 2010-11-16 19:15:23
Autor: Hinek
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
Użytkownik "Mawashi" <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com> napisał

Nie czuję się pewnie. Co myślicie o Suzuki GS 500 jako pierwszy motor? Pozdro!

Na rozsadne pytania warto odpowiadac :)
GS 500 nadaje sie jak najbardziej.
Najlatwiej prowadzacym sie motocyklem jaki znam
jest BMW F650 ST. Jest tani w zakupie i eksploatacji,
wygodny, latwo znalezc w dobrym stanie. Ale to singel i
trzeba sie troche przyzwyczaic.  No, ale kto nie
jezdzil singlem nigdy nie bedzie prawdziwym motocyklista :)
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-11-16 21:31:40
Autor: marcinu

Użytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ce2ca56$1news.home.net.pl...
No, ale kto nie jezdzil singlem nigdy nie bedzie prawdziwym motocyklista :)

Siemka
Czy komarek z ręcznymi biegami i MZ 251 się liczy?? :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone

Data: 2010-11-17 01:35:33
Autor: Wojtek Sobociński
Co my�licie o GS 500 jako pierwszy mo tocykl?
W dniu 2010-11-16 21:31, marcinu pisze:
Uďż˝ytkownik "Hinek"<hinek.nic@tlen.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
No, ale kto nie jezdzil singlem nigdy nie bedzie prawdziwym motocyklista
:)

Siemka
Czy komarek z r�cznymi biegami i MZ 251 si� liczy?? :)

Jak dla mnie się liczy :). Ja mam w 'archiwum' jawę 50, rometa ogara 50 (z tym samym silnikiem) i mz 150. A pierwszy motor na którym jeździłem po zdaniu prawka to xt 600, wersja bez rozrusznika :).

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?